Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden # 4

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-19, 10:36   #861
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.161
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Adrienne: Du burde nesten bli betalt for å beholde kjøkkenet...

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 12-12-19, 11:18   #862
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.161
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Gruffer litt over at det er 6 1/2 arbeidsdager igjen til juleferien. Men kan i det minste legge til ett nytt kalleord til lista. Jævla hore, fucking bitch, feita har jeg hørt før. Men det er første gang jeg er blitt kalt demon.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 12-12-19, 12:10   #863
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Vi prøver en ny feil denne gangen, sprekk i vasken. Oppdaget etter at alt var montert og limt på plass (men heldigvis før montørene hadde rukket å legge silikon langs veggen, det hadde vært stas å rive av igjen, da hadde veggen blitt enda mer ødelagt), så det får være til vi får nye plater. I februar eller noe, for det er selvsagt seks ukes bestillingstid på det her. For alt må byttes, selvsagt, for vasken er underlimt. Men jeg har i det minste fått bort de fire platene som har okkupert stuegulvet siden begynnelsen av november. :leter etter silver lining:

Oi ogsann, du tar det der innmari pent syns jeg. Flott gjort.

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Gruffer litt over at det er 6 1/2 arbeidsdager igjen til juleferien. Men kan i det minste legge til ett nytt kalleord til lista. Jævla hore, fucking bitch, feita har jeg hørt før. Men det er første gang jeg er blitt kalt demon.

Gratulerer med nytt kallenavn. Tviler på at det er fortjent egentlig.

Jeg gruffer over at det nye lønsjgreiene på jobben er noe jeg sliter med å forstå. Føler meg alene.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 12-12-19, 12:53   #864
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Omg, Blånn!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 12-12-19, 13:06   #865
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Oi ogsann, du tar det der innmari pent syns jeg. Flott gjort.

Vel, det gikk med en del havrekjeks som trøst i går, men jeg har gått fra frådende raseri til apati, ispedd en dose galgenhumor.

Jeg har faktisk bare en gang hevet stemmen, og det var til damen i telefonen hos IKEA som var mer opptatt av at hun skulle dra fra jobb om en halvtime enn å prøve å løse saken min. Noe hun ikke gjorde, for da jeg ringte tilbake neste dag for å følge opp var ingen av tingene hun lovet å gjøre blitt gjort eller notert ned eller noe.

Men det hjelper jo ikke å bli sint på de stakkars menneskene som sitter og tar i mot alle klagene, de gjør jo stort sett bare så godt de kan, med de begrensede systemene de har. IKEA har for eksempel ikke et ordentlig kundehåndteringsystem (fant jeg ut etter at jeg fikk tilsendt utskrift av all informasjon om meg) og man er 100 % avhengig av at den enkelte person tar eierskap til saken. Og de har gjort mange feil før man kommer så langt, for mitt vedkommende var det etter 11 avbrutte, mislykkede og/eller fullførte Bring-leveranser og til sammen 8 benkeplateelementer. (Vi er nå oppe i 12.)

Men komikken nådde nye høyder da jeg her om dagen, etter at Bring endelig klarte å få ordren min i hus, fikk sms fra IKEA med forespørsel om å skrive en liten tilbakemelding om hva jeg synes om leveringen. De er optimister, den skal de ha.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 12-12-19, 13:08   #866
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Blånn: Du får kjøpe sånne djevelhorn, sånne røde i plast man får kjøpt til Halloween. Omfavne det nye navnet ditt.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 12-12-19, 13:31   #867
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

PostNord har rotet bort pakken jeg sendte, de har påstått at den er i butikk, mottager har kjørt til hentested to ganger uten å få utlevert pakken. Så påstår de at pakken ble returnert fra butikk samme dag som den kom. Siden har ingen sett den, ingen sporing registrert. Om 30 dager kan jeg opprette reklamasjon. Kjøper er ikke særlig imponert. Det var et par flotte UGGs pent brukt av et barn, jeg kunne tenkt meg de selv.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 12-12-19, 14:07   #868
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.161
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

For ordens skyld: jeg tar meg ikke nær av det som blir sagt. Det er jo stort sett fra barn i affekt eller krise. Men hadde jeg fått ei krone for hver gang noen bannet eller sa noe stygt hadde jeg dobla månedslønna, tror jeg.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 12-12-19, 14:25   #869
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Bring/Posten kom også i skade for å melde meg en sånn "hva er sannsynligheten for at du vil anbefale oss"-melding etter runden med dem her om dagen.

Det ble NULL, gitt!

(Det viser seg at siden de har tvunget oss til å samlokalisere postkassene, så henger postkassen vår nå på naboens gjerde. Så da tror de visst vi bor der. Så hvis naboen ikke er hjemme når pakken vår kommer, ja, da blir det ingen pakke. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 12-12-19, 14:36   #870
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.471
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Melder meg i gruffekoret mot Bring. Sjekket sporing på en sending (fra jobb) nå. Hentet her for tre dager siden av Bring selv. Registrert inn på terminal i går ettermiddag. Hvor har den vært i to dager da?
Ikke rart pakker tar lang tid, når de ligger og hviler to døgn før de blir videre-ekspedert.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 12-12-19, 18:18   #871
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Bring har endret rutinene sine, så når vi bestiller bud på jobben, får vi ikke lenger prisen automatisk på e-post som før. Vi må vente noen dager og deretter RINGE dem for å spørre om prisen. Og da har de ikke prisen klar i et eller annet system. Den må letes opp hver gang. Jeg sitter heldigvis ikke med dette selv, men kollegaene mine som må gjøre dette nesten hver eneste dag holder på å tørne.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå  
Gammel 12-12-19, 18:20   #872
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Ups, derimot! ❤️Leverer fort, norsktalende sjåfør som ringer og dobbeltsjekker adressen og finner ut av greier.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 12-12-19, 18:57   #873
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.471
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ups, derimot! ❤️Leverer fort, norsktalende sjåfør som ringer og dobbeltsjekker adressen og finner ut av greier.

Jeg tror det skorter på lesekunnskapen blant folk. Kanskje ikke rart, når de ikke er norske. Vanskelig å lese adressen da.
Et sted vi pleier å sende til, der kan vi ikke bruke det riktige navnet på firmaet/mottaker, for da havner det på en annen lokasjon de har. Så vi må skrive nabo-firmaets navn i stedet for. Selv om gateadressene er ulike og på helt ulike steder i den lille byen. :koko:

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 15-12-19, 18:36   #874
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Jeg har lagt fire julegaver på et lurt sted og enten glemt det eller så har noen flyttet dem.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 15-12-19, 18:44   #875
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.864
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Jeg har pådratt meg selv litt for mye rettearbeid akkurat nå kjenner jeg.

Anne C er aktiv nå  
Gammel 15-12-19, 21:36   #876
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Jeg gruffer fortsatt over en gjeng fedre utrustet med trommer, bjeller, blåsetuter og brøling som lagde et leven en landslagskamp verdig på håndballkamp i dag.

Og da snakker vi håndballkamp for tiåringer der hjemmelaget ledet soleklart. Disse fedrene satte likevel i gang når bortelaget prøvde seg i angrep.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 15-12-19, 22:02   #877
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.231
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Trafikkulykker er noe dritt

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv  
Gammel 15-12-19, 22:31   #878
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.844
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

MUS
I kjelleren
Som spiser julegodter
Og hvetemel
Og som må dø
Og jeg må drepe

Godt jeg har tenåring med pengebehov. Han er utnevnt til musefelletilsynsmann og -tømmer.
Og alle matvarer er satt i tette plastkasser.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 15-12-19, 23:17   #879
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.161
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Hvor mange ganger kan man nyse i løpet av 1,5 døgn?
Støl i ryggen av all nysinga.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 16-12-19, 06:16   #880
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Auda, Kaija! Heia tenåringen.

Jeg har eksamen i dag, og etterdønninger etter migrenenatt. Spennende kombinasjon.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no