Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Automatgir

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-10, 10:15   #21
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Automatgir.

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Er da ikke teit det. Det er rart å plutselig ikke skulle bruke venstrefoten når man kjører.

Glemmer aldri da vi var og prøvekjørte en bil vi vurderte. Dette var mitt første møte med automat.

Jeg måtte jo også prøve bilen, og legger avgårde. Er på landevei dette, så jeg merker ikke store forskjellen. Helt til jeg når igjen en på sykkel, og jeg må bremse ned for det kommer bil i mot.

Og selvfølgelig...jeg bruker jo venstrebeinet... Mannen påstår at om han hadde sittet uten seler da, så hadde han fløyet ut frontruta. Ble bråstopp kan man si

Dette historien ligner da jeg prøvekjørte. Måtte stoppe for en buss eller dvs jeg bråbremset Manne ba om å få kjøre resten av turen.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 10:18   #22
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Automatgir.

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Du kommer til å elske den bilen!!

Hadde vi hatt samme girkasse, så skulle jeg kommet en tur til deg så du fikk prøve vår, men den er dessverre med den gamle kassen.

Men en fantastisk bil er det. God å kjøre, stabil på veien, god 4 hjulsdrift og i det hele tatt. Og så har vi ikke hatt noe tull med den. Ikke en eneste barnesykdom. Og det er deilig!

Har dere den altså? Av en eller annen grunn trodde jeg dere hadde BMV? Vi vurderte den men ble så fornøyd da vi så denne samt at den er rimeligere. Fikk også en meget god takst hos Møller på¨vår gamle bil. 50.000 mere enn hos en annen forhandler.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 10:21   #23
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Automatgir.

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Har dere den altså? Av en eller annen grunn trodde jeg dere hadde BMV? Vi vurderte den men ble så fornøyd da vi så denne samt at den er rimeligere. Fikk også en meget god takst hos Møller på¨vår gamle bil. 50.000 mere enn hos en annen forhandler.

Har begge deler vi

Tiguanen er "hovedbilen" vår, og så har mannen en BMW som han stort sett bruker.

Hadde en BMW X5 før. Kjempebil på alle områder, med enda mer komfort enn i Tiguanen, og mer motor. Men også mye dyrere.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 10:22   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Automatgir

Men hvorfor bremser dere med venstre? Man gjør jo ikke det ellers? I en vanlig bil så hviler jo foten på kløtsjen på samme måte som man lar foten hvile på en bil med automatgir. Man kan jo tråkke så mye man vil rett ned i gulvet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 10:24   #25
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.961
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Automatgir

Fordi vanlig reaksjon når man skal bråbremse er å trå inn kløtsjen også dermed må venstre benet også i sving og siden bremsen på automaten er så stror så er det den venstrefoten også treffer.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 10:24   #26
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Automatgir.

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Har begge deler vi

Tiguanen er "hovedbilen" vår, og så har mannen en BMW som han stort sett bruker.

Hadde en BMW X5 før. Kjempebil på alle områder, med enda mer komfort enn i Tiguanen, og mer motor. Men også mye dyrere.

Ja det var X5 vi vurderte men synes den ble vel dyr. Det jeg kan like med denne er b.la "automatisk oppvarming" slik at en slipper å bruke uttak/ledning for kupe/motorvarmer. Det er bare å bruke en fjernkontroll og så er bilen varm etter en kort tid.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 10:26   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Automatgir

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Fordi vanlig reaksjon når man skal bråbremse er å trå inn kløtsjen også dermed må venstre benet også i sving og siden bremsen på automaten er så stror så er det den venstrefoten også treffer.

Men da må man jo fysisk flytte venstrefoten bort fra der den er. Jeg vet jo at man tråkker inne begge, men når jeg bråbremser med automat tråkker jeg bare foten der den er, på den skrågreia. Den er langt unna bremsen på vår bil i allefall.

Jeg har hørt flere fortelle om dette altså, jeg syns det bare er så rart.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 10:33   #28
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Automatgir.

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Ja det var X5 vi vurderte men synes den ble vel dyr. Det jeg kan like med denne er b.la "automatisk oppvarming" slik at en slipper å bruke uttak/ledning for kupe/motorvarmer. Det er bare å bruke en fjernkontroll og så er bilen varm etter en kort tid.

Ja, det er kjekt!

Vi har ikke det på vår, og det er et minus. Vi bestilte det da vi kjøpte, men pga et par ting vi angret på med vår bestilling, så tok vi en annen bil som kom inn samtidig, og som det lå avbestilling på.

Vi hadde bestilt med manuell kasse opprinnelig, og dette angret vi litt for.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 10:36   #29
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Automatgir

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Men hvorfor bremser dere med venstre? Man gjør jo ikke det ellers? I en vanlig bil så hviler jo foten på kløtsjen på samme måte som man lar foten hvile på en bil med automatgir. Man kan jo tråkke så mye man vil rett ned i gulvet.

Tror det mye ligger i at man er så vant til å bruke venstrefoten, og dette kommer fort frem i situasjoner hvor man brått må bremse. Da handler man spontant, og da blir venstrefoten med.
Under en normal og planlagt nedbremsing så er man mer bevisst at man ikke skal bruke venstrefoten, og dermed bruker man den ikke.

Men som sagt; dette er noe man gjør bare i starten. Man venner seg fort til det.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 10:37   #30
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.961
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Automatgir

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Men da må man jo fysisk flytte venstrefoten bort fra der den er. Jeg vet jo at man tråkker inne begge, men når jeg bråbremser med automat tråkker jeg bare foten der den er, på den skrågreia. Den er langt unna bremsen på vår bil i allefall.

Jeg har hørt flere fortelle om dette altså, jeg syns det bare er så rart.

Jeg skjønner det heller ikke, jeg ble "skremt" med at dette var noe jeg kom til å gjøre når jeg bestemte meg for å gå over til automatgir, men har enda ikke gjordt det.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 12:23   #31
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Automatgir

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Vi har to biler med automat, dvs. DSG og elsker det. Klarer ikke å se for meg bil med vanlig gir igjen. Jeg har ingen store problemer med å kjøre med vanlig gir når det er nødvendig. Det eneste negative vi merket da vi prøvde vanlig automat på ferie i sommer, var at den nøkket mye mer enn DSG (DSG har to girkasser, og mister ikke motorkraft ved giring slik vanlige automatbiler gjør) - og at Pjokken spydde når vi kjørte den bilen, han har aldri spydd i bil før eller siden. Det har sikkert både med biltype men også kjørevaner å gjøre. Men skulle jeg valgt automat så måtte det bli den typen vi har nå. Ergo er vi låst til Volkswagen til evig tid.

DSG har to klutsjer - alt er i én girkasse...
Dobbeltklusjkasser er nå ellers tilgjengelig fra flere produsenter. Men VAG har her et forsprang i utviklingen av denne typen girkasser (som har sitt utspring i teknologi fra Porsche på tidlig 80-tall egentlig).

Imponerende også å se at en del modeller med DSG har lavere forbruk enn samme bil med manuell. For tradisjonelle kasser er det normalt sett en del mer, hvilket også gir økte avgifter.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 12:42   #32
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Automatgir.

Du blir veldig fort vant, altså. Ikke noe problem.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 12:49   #33
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.014
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Automatgir

Jeg savner automatgir. Spesielt til bakkestart.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 13:13   #34
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Automatgir

Skal være litt kjerringa mot strømmen jeg nå da:
Jeg misliker automat, det er treigt og bråkete. Jeg har lånt min brors nye BMW 530d med automat og selv om den er veldig bra i forhold til andre biler med automat jeg har kjørt, er jeg ikke overbevist.
Jeg liker å gire og jeg liker "kontrollen" man har når man kjører manuellt. Særlig ved forbikjøringer etc. synes jeg det funker mye bedre med vanlig giring. Det er vel en Smak Og Behag-greie.

Jeg kjenner mange automattilhengere da, og om man kjører mye langturer og bruker cruisecontroll ser jeg definitivt fordelene med det. Det er jo med automat at cruisecontroll virkelig har noe for seg.

Fin bil dere har valgt dere forresten! Vi prøvekjørte den da vi skulle kjøpe bil i fjor og jeg likte den veldig godt.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 13:56   #35
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Automatgir

Avsporing: Er det ikke fryktelig kjedelig å kjøre med automatgir? Jeg kan se at det hadde vært kjekt når man stamper i kø om morgenen, men sånn ellers er det jo gøy å gire, er det ikke?

Har aldri prøvd automatgir, men hadde moped med automatgir for 100 år siden, uten at det kvalifiserer til uttalelser om noe som helst.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 13:58   #36
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Automatgir

Absolutt elsker automat og du venner det utrolig fort til det. Eneste ulempen for meg er at jeg er så rusten på girbil at jeg høres ut som hormonell tenåring når det er lenge siden jeg har kjørt, kveler motoren og gir altfor mye gass etc. Jeg synes det er "slitsomt" å kjøre girbil nå, selv om vi har en av hver.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 14:00   #37
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Automatgir

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Skal være litt kjerringa mot strømmen jeg nå da:
Jeg misliker automat, det er treigt og bråkete. Jeg har lånt min brors nye BMW 530d med automat og selv om den er veldig bra i forhold til andre biler med automat jeg har kjørt, er jeg ikke overbevist.
Jeg liker å gire og jeg liker "kontrollen" man har når man kjører manuellt. Særlig ved forbikjøringer etc. synes jeg det funker mye bedre med vanlig giring. Det er vel en Smak Og Behag-greie.

Jeg kjenner mange automattilhengere da, og om man kjører mye langturer og bruker cruisecontroll ser jeg definitivt fordelene med det. Det er jo med automat at cruisecontroll virkelig har noe for seg.

Fin bil dere har valgt dere forresten! Vi prøvekjørte den da vi skulle kjøpe bil i fjor og jeg likte den veldig godt.

Det er gode og dårlige automatgirkasser. Nye og gamle. Og på svært mange biler kan automatikken overstyres om man ønsker det. Det er det få som gjør.

Mange modeller med DSG har raskere 0-100-tid med DSG enn med manuell. Spesielt for den "vanlige føreren" vil det være enda raskere.

Støy? Det må i så fall være dårlige kasser. For mange vil det bli mindre situasjoner med høyt turtall ved "normal kjøring". Klart, tråkker man på, så girer man kanskje ned mer enn man vanligvis ville ha gjort.

På langtur blir det da ikke de store forskjellene egentlig. Da kjører man ofte mil etter mil uten å skifte gir, med mindre det ikke er veldig svingete veier der hastigheten ofte må reduseres mye. Likevel, det er mer i bytrafikk man kan se den store forskjellen.

Ser f.eks. hvis jeg på kvelden kjører fra Oslo til Drammen. Når jeg er ute på E18 i Oslo slenger jeg inn 6. giret, og så lenge det ikke er noe kø på veien endrer jeg ikke gir før jeg tar av fra E18 i Drammen...

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 14:01   #38
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Automatgir

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Avsporing: Er det ikke fryktelig kjedelig å kjøre med automatgir? Jeg kan se at det hadde vært kjekt når man stamper i kø om morgenen, men sånn ellers er det jo gøy å gire, er det ikke?

Har aldri prøvd automatgir, men hadde moped med automatgir for 100 år siden, uten at det kvalifiserer til uttalelser om noe som helst.

Har man det kjedelig kan man alltids velge å gire manuelt i svært mange biler med automat. På noen har man også knapper på baksiden av rattet som styrer giringen hvis man velger å overkjøre automatikken....

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 14:03   #39
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Automatgir

Bilde fra gir med DSG. Legg merke til +/- ved siden av D. Når den står i Drive kan man "klikke" spaken fram og tilbake for å manuelt gire opp eller ned.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 14:05   #40
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Automatgir

Ah, hva dere vet. Men man har vel ikke clutch?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no