Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-10, 20:52   #81
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Jeg sto på første forsøk. Det var egentlig en blandet følelse, for venninna mi og jeg hadde oppkjøring samme dag, og vi gledet oss sånn til å komme tilbake til skolen og vifte med lappen. Men det ble ikke det samme da hun strøk og jeg sto, selv om jeg var både stolt og glad..

Lykke til!

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 20:56   #82
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Jepp, og det er mange år siden.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 20:59   #83
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Ja, jeg klarte det på første forsøk. Det var på 18 årsdagen min. Og det begynner visst å bli endel år siden.

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 21:00   #84
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Jepp! Og selv nå, 22 år senere, kan jeg ikke helt fatte det. Jeg var så nervøs at jeg nesten gikk i koma, så jeg husker ingen verdens ting. Men jeg vet at jeg gjorde noen dumme girvalg, men at sensor lot det passere fordi det ikke var farlige feil.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 21:13   #85
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Jeps, med to sensorer i tillegg, det var ganske nervepirrende.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 21:17   #86
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjørte du opp på første forsøk?

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Hehe sikker på det?



Jeg har til og med klart å stryke til tross for at jeg fikk en pluss for godt blikk for trafikken.
(Kjørelæreren satt i baksetet og holdt på å dø etterpå. Så da fikset han oppkjøring med sjefssensoren og så ble det en liten luftetur og så fikk jeg lappen. )

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 21:31   #87
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Jeg har kjørt opp to ganger, en gang i USA og en gang her, og bestod begge gangene. Første gangen var jeg veldig nervøs på forhånd, men helt rolig da jeg satte meg i bilen, og det gikk helt strålende. Nå skal det sies at det er lekende lett å kjøre opp der, da. Andre gangen var jeg skitnervøs hele veien, og trodde av en eller annen grunn hele veien at jeg ikke ville stå. Grusom opplevelse. Men sensor sa at han ikke kunne se noen grunn til at det ikke skulle være trygt å slippe meg ut i trafikken.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)

Sist redigert av Majsa : 13-06-10 kl 21:51.
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 21:35   #88
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Ja det gjorde jeg.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 23:11   #89
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Tips: Vær oppmerksom på fotgjernede ved fotgjengeroverganger. Den røyk nesten jeg på. LYkke til!

Altså. Tro det eller ei, men under oppkjøringa mi møtte jeg for første og siste gang i min sjåførkarriere en blind person med hvit stokk som skulle over gangfeltet. Skulle tro vedkommende var utplassert der av sensor.

Jeg stod.

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 23:22   #90
Maryan
Aktiv
 
Maryan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 245
Maryan er litt kul
Standard

Sv: Kjørte du opp på første forsøk?

Ja, både i Norge og USA.

__________________
2002, 2002, 2005
Maryan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 23:36   #91
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Nei.......... Vil ikke snakke om det

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 23:54   #92
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Nei.......... Vil ikke snakke om det

Nå må du fortelle.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 00:04   #93
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Ja, det klarte jeg. Jeg kjørte visstnok bittelitt fort, men ikke for fort. Dette var i gamle dager (1994). Jeg kjørte 20 minutter rundt i mitt eget nabolag; men akkurat det visste jo ikke sensor.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 18:38   #94
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Kan jo svare selv i dag. Jeg sto på første oppkjøring. Hadde en svært ubehagelig episode med sensoren, men selve kjøringen gikk veldig bra.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 18:40   #95
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Hurra! Gratulerer!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 19:47   #96
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Oioi, gratulerer så mye!

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 22:21   #97
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Grattis! Er det ikke en fantastisk følelse?

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 00:27   #98
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Grattis! Dette gikk jo kjempebra! Og fort!

Å ta lappen er noe av det lureste jeg har gjort! Jeg elsker å kjøre bil og verden er veldig praktisk når man har en bil man kan kjøre selv tilgjengelig!

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 00:56   #99
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Ja. Høygravid og utrolig glad da! Hadde kjøretimene i Oslo, men fikk oppkjøring i Drøbak/Ås. Fikk velge!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 00:57   #100
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Grattis! Dette gikk jo kjempebra! Og fort!

Å ta lappen er noe av det lureste jeg har gjort! Jeg elsker å kjøre bil og verden er veldig praktisk når man har en bil man kan kjøre selv tilgjengelig!

Jeg er ikke helt der ennå at det er så fantastisk. Tror jeg må presse meg selv endel for å synes at dette er ok.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no