Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor ofte lukeparkerer du?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvor ofte lukeparkerer du?
Aldri jeg har ikke førerkort 5 4,13%
Aldri, jeg har førerkort 15 12,40%
Sjeldnere enn en gang i året 21 17,36%
6-11 ganger per år 24 19,83%
1-3 ganger per måned 19 15,70%
1-2 ganger i uken 13 10,74%
3-5 ganger i uken 14 11,57%
Mer eller mindre hver dag (også helgdager) 6 4,96%
Dustepoll 4 3,31%
Deltakere: 121. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-10, 17:53   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Høh. Har ikke peiling. Det gjør jeg når det trengs, uten noe om og men. Jeg har bodd med gateparkering i Oslo sentrum i mange år, så det er virkelig ikke noe jeg teller. Jeg mener, når du kan lukeparkere over 40 cm høye brøytekanter av is, så kan du lukeparkere.

Nå har jeg oppvarmet garasje med direkte inngang fra døren. I'm løøøvvin' it.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 17:56   #22
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Det har jeg aldri gjort. Det er i grunn ganske skremmende at jeg har lappen.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 18:09   #23
Teoretica
Aktiv
 
Teoretica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 225
Teoretica er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg kjenner flere menn som suger på lukeparkering, så det må vel være en ikke-allmenngyldig "sannhet"?

Den er kun gyldig i min verden.

Her er det jeg som suger på lukeparkering, så da overlater jeg det til mannen.
Jeg er ham derimot overlegen på andre områder, som han dermed overlater til meg.
Arbeidsfordeling kaller vi det.

Teoretica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 18:12   #24
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Høh. Har ikke peiling. Det gjør jeg når det trengs, uten noe om og men. Jeg har bodd med gateparkering i Oslo sentrum i mange år, så det er virkelig ikke noe jeg teller. Jeg mener, når du kan lukeparkere over 40 cm høye brøytekanter av is, så kan du lukeparkere.

Nå har jeg oppvarmet garasje med direkte inngang fra døren. I'm løøøvvin' it.



Derfor ble dette en "dustepoll" fra min side.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 18:41   #25
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Nå er jeg for øyeblikket bil-løs, men når jeg har bil lukeparkerer jeg støtt. Synes ikke det er vanskelig, det er jo bare teknikk.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 20:45   #26
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Jeg kan det rett og slett ikke. Jeg hadde vel en kjøretime med det når jeg tok lappen for 7 år siden. Prøvde det et par ganger med en gang jeg fikk lappen, det gikk ikke så bra. Jeg har skydd det som pesten siden. Men der irriterer meg at jeg ikke kan det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 22:03   #27
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Av og til når jeg henter eller leverer i barnehagen. Uproblematisk med kjent bil, kjipt de første gangene i ny bil med uvant lengde og sving og alt sånn.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 22:19   #28
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

1-3 ganger i måneden. I Oslo lukeparkerer jeg stadig vekk. Er forholdsvis god på lukeparkering når jeg kjører alene, men har en tendens til å kløne det ordentlig til hvis jeg har med meg passasjer(er).

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 22:24   #29
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Jeg syntes det var litt drastisk å svare sjeldnere enn en gang i året, selv om det sikkert er sant. Vi har innendørs garasje, og det er parkeringsplasser både på jobben, hos Svigers og på Ikea, og hos mine foreldre er det såppass grisgrendt at vi står alene i gata når vi parkerer der.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 22:36   #30
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Vet ikke. Et par ganger i måneden i alle fall. Sånn i gjennomsnitt. Jeg er god på å lukeparkere om jeg rygger inn på venstre side. Høyre, not so much, og forover er jeg totalt kløne.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 22:50   #31
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Sjelden. Jeg er aldri steder der lukeparkering er nødvendig. Ser det ut til.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 22:51   #32
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Sjeldnere enn en gang i året. Her uta på bygda er det aldri aktuelt. Av den grunn er jeg eleeendig til å lukeparkere de gangene jeg må. Var mye flinkere da vi bodde i Tr.heim.

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 23:16   #33
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg kjenner flere menn som suger på lukeparkering, så det må vel være en ikke-allmenngyldig "sannhet"?

Min mann lukeparkerer ikke med mindre jeg er i bilen og kan dirigere ham :Hyacinth: (og jeg er høyst middelmådig på lukeparkering).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 23:18   #34
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Hver dag, opptil flere ganger faktisk.

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 23:19   #35
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.855
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Aldri. Jeg hater å parkere, og lukeparkering er skrekkelig. Bilen er altfor stor, og jeg er så lav at jeg ikke ser hvor den starter og stopper.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 23:31   #36
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Bilen er altfor stor, og jeg er så lav at jeg ikke ser hvor den starter og stopper.

Trenger man å være lav for å ikke se det? :blottet for romfølelse:

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 23:32   #37
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.855
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Trenger man å være lav for å ikke se det? :blottet for romfølelse:

Nja, jeg tenkte mest på at jeg ikke ser panseret når jeg sitter i førersetet. At jeg verken har romfølelse eller stedsans, gjør jo heller ikke bilkjøring artigere.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 00:09   #38
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Åh, nå kom jeg på at bilen min har en finurlig liten hjelpesak... En parkeringshjelp! Når man skal lukeparkere, så trykker man inn en knapp, og så begynner bilen å jobbe. Det eneste sjåføren trenger å gjøre, er å trykke på gassen og bremsen. Resten gjør bilen, faktisk.

Jeg har ennå ikke prøvd dette selv, for jeg sliter litt med tanken på å skulle overlate ansvaret til bilen, men jeg har sittet på når mannen har prøvd dette, og det fungerer som bare det.

Det fungerer ved at bilen "ser" luken og bilene man parkerer mellom, ved hjelp av avstandssensorer både foran og bak. tror ryggekameraet også er med her. Først stiller man bilen i posisjon. Får beskjed på displayet inne i bilen når man står rett. Så settes bilen i revers, og så rygges bilen inn. Er bare å slippe rattet og la det stå til.

Ganske kult egentlig. Tror jeg må teste dette på egenhånd en dag.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 00:11   #39
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Et par ganger i året. Når det ikke er noen vei utenom. Og faktisk mye oftere enn jeg kjører forbi noen. :ikke så god sjåfør:

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 00:20   #40
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Lukeparkerer hver uke. Noen ganger flere ganger om dagen. Kommer ann litt hvor det er ledig parkeringsplass....Føler det går helt greit .
Men mye lettere nå som jeg kjører en liten Audi A3 enn da jeg kjørte Volvo V70. Med Volvoen prøvde jeg å unngå lukeparkering etter en episode hvor det var kommet to nye biler mens jeg var borte. Det var kun få cm mellom bilene både bak og foran.....slet veldig med å komme meg ut da, men det gikk det også....

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no