Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor ofte lukeparkerer du?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvor ofte lukeparkerer du?
Aldri jeg har ikke førerkort 5 4,13%
Aldri, jeg har førerkort 15 12,40%
Sjeldnere enn en gang i året 21 17,36%
6-11 ganger per år 24 19,83%
1-3 ganger per måned 19 15,70%
1-2 ganger i uken 13 10,74%
3-5 ganger i uken 14 11,57%
Mer eller mindre hver dag (også helgdager) 6 4,96%
Dustepoll 4 3,31%
Deltakere: 121. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-10, 15:27   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor ofte lukeparkerer du?

Ja, det lurer jeg på.

Jeg lukeparkerer mer eller mindre hver hverdag, minst en gang per dag (når jeg henter Herremannen i skolen).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 15:33   #2
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Ofte.
Og jeg er god på det : selvskryt:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 15:34   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Jeg er også usedvanligt god på det.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 15:35   #4
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Jeg lukeparkerer sjelden. Her på landet er det aldri nødvendig. Jeg lukeparkerer om jeg må, uten videre problemer. Er veldig glad for å ha ryggesensor på bilen. Det gjør det mye lettere å lukeparkere.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 15:45   #5
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Jeg lukeparkerte på fredag. Det er en stund siden sist, gitt.

  Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 15:46   #6
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.926
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Jeg lukeparkerer aldri.

Jeg lærte å kjøre i en bitteliten bil, og nå kjører jeg en stor, og jeg tør ikke. Jeg skal lære meg det. En eller annen gang.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 15:46   #7
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

I grunn veldig skjelden når jeg tenker meg om, men jeg har null problemer med det, og skygger ikke unna den type parkering.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 15:55   #8
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Nå - et par ganger i uken. Jeg kan egentlig ikke fordra det, men tvang meg gjennom en session med en litt flirende mann i bilen som mobbet meg for at jeg heller kjørte en runde til enn å prøve på luka, og da gikk det et lys opp for meg mht. metode. Ergo er det ikke like skummelt lenger.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 16:03   #9
Frida
Evig optimist
 
Frida sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 575
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Jeg lukeparkerer daglig.Synes det er enkelt, så dette er noe jeg føler meg god på

__________________
Frida guttemamma
Frida er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 16:09   #10
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

1-2 ganger pr uke. Når jeg hente turbo på skolen. Ellers vet jeg bare 2-3 plasser i byen det er lukeparkering og der parkerer jeg aldri pga at det er langt unna butikkere jeg bruker

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 16:33   #11
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Jeg skrev mindre enn en gang i året, og det skyldes enkelt og greit at her i junaiten hvor vi bor nå, er lukeparkering ikke helt oppfunnet. Alle parkeringsplasser er sånne kjør inn, rygg ut .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 16:36   #12
Teoretica
Aktiv
 
Teoretica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 225
Teoretica er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Aldri.
Lukeparkering er mannfolkjobb.

Teoretica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 16:44   #13
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Jeg vel vel kanskje si sjeldenere enn 5 ganger i året. I hvert fall hvis man snakker om tildels utfordrende lukeparkeringer.

Er ikke at jeg direkte prøver å unngå det. Der jeg parkerer er det særdeles sjeldent behov for det.

Tror ikke jeg har hatt en skikkelig utfordrende lukeparkering på flere år...

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 16:45   #14
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Jeg prøver å unngå lukeparkering så langt jeg kan siden jeg er fullstendig rævva på det.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 16:51   #15
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Det er nesten ingen steder å lukeparkere i Bergen
I dagliglivet mitt er det ikke noen aktuelle steder, og hvis jeg skal inn til byen, f.eks., parkerer jeg i parkeringshus. Selv kjørelæreren hadde problemer med å lære meg opp i lukeparkering, for han fant ingen gode steder å gjøre det på.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 17:18   #16
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Jeg lukeparkerer når jeg kjører guttene til skolen.
Synes lukeparkering er enkelt og greit.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 17:18   #17
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Jeg lukeparkerer sjelden - kanskje bare 6-11 ganger pr. år - men jeg er god til å lukeparkere. På begge sider.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 17:19   #18
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Opprinnelig lagt inn av Teoretica, her.

Lukeparkering er mannfolkjobb.

Jeg kjenner flere menn som suger på lukeparkering, så det må vel være en ikke-allmenngyldig "sannhet"?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 17:49   #19
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Sjeldent - jeg er i skikkelig dårlig på det, i tillegg til at det sjeldent er behov for å prøve (det ene skyldes sannsynligvis det andre )

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 17:52   #20
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.553
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Vel, mindre enn en gang i året er det kanskje ikke, men ikke så mye som 6 ganger i året i alle fall.

I min hverdag er det ikke aktuelt, det er ikke sånne parkeringsplasser der jeg parkerer. Jeg KAN det, i teorien, men siden det ikke skjer så ofte er jeg nok ikke så god på det nei. Burde sikkert lete etter steder å øve på, bare for å gjøre det, for å holde det ved like/bli flinkere. Jeg ER ikke god på det, selv om jeg altså har kunnet det.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no