Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Dunket borti en støtfanger ...

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-10, 12:02   #1
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Dunket borti en støtfanger ...

I dag var jeg så uheldig å skumpe borti en mann med en Toyota Corolla xli (?), i saktegående kø. Vi fant ingen merker på noen av bilene. Men da jeg kjørte bak ham etterpå i snødrevet, så jeg at støtfangeren/bakskjermen (i sort plast, ikke lakk) muligens hadde en litt blankere tekstur enn resten, dog ingen riper eller bulker.

Han sa han skulle kontakte meg. Vi skrev ikke skademelding, kun byttet nr og navn + tok bilde med mobil.

Jeg håper virkelig han ikke kommer til å bytte skjerm, for bilen var jo slettes ikke ny og det ble som sagt ingen synlige merker.

Men hvis han gjør det; hva må jeg påregne at en slik skjerm vil koste meg? Og er det vanlig at man bytter en skjerm når det er såpass usynlig?

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 12:10   #2
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dunket borti en støtfanger...

Dere skulle ha fylt en skademelding uannset. Men gjort er gjort så du får håpe at han er ærlig sjel.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 12:18   #3
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Dunket borti en støtfanger...

Et hull i nedre grillen foran på en Ford kostet 5000 kr uten skademelding


Har du bilnummeret hans kan du ringe en Toyotaforhandler og sjekke priser.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 12:22   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.971
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dunket borti en støtfanger...

En ting har jeg lært; skriv alltid skademelding. Du kan jo være heldig slik at han ikke tar kontakt, men lær til neste gang.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 12:53   #5
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dunket borti en støtfanger ...

Tok bilde med mobilen og har navn, tlf.nr og bilnummer. Trodde man bare skrev skademelding når det var skader, jeg. Var han som hadde dårlig tid til jobb, så han sa det ikke var nødvendig.

Smart å ringe en Toyotaforhandler.

Hvis jeg ikke hører noe innen i morgen kveld, er jeg dum/masete hvis jeg sender en sms og purrer på en avklaring? Ønsker jo ikke at evt nye skader skal påføres + har snart termin så hadde vært kjekt å fått det ut av verden.

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 12:56   #6
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dunket borti en støtfanger ...

Men hvor god sak har den andre bilsjåføren om det ikke er skrevet ut skademelding egentlig? Skulle tro det var minst like stor grunn for den som har fått en skade å få den andres underskrift på at man var enig om at man hadde bulket? Sånn som det er nå så kunne jo HI bare nektet for hele greia, (om man var slem da)?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 12:58   #7
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dunket borti en støtfanger ...

Jeg skrev ned navnet mitt, da, så han har ihvertfall bevis for at vihar truffet hverandre.

Hehe, synd jeg ikke er så sleip.

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 13:01   #8
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dunket borti en støtfanger ...

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg skrev ned navnet mitt, da, så han har ihvertfall bevis for at vihar truffet hverandre.

Hehe, synd jeg ikke er så sleip.

Du kan jo alltids påstå at du prøvde å sjekke ham opp? "Ja, politioffiser, jeg vet jeg er høygravid, men han var så fin at jeg kunne godt tenke meg å møtes på kafé! Bilen hans vet jeg ikke noe om!"

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 13:36   #9
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dunket borti en støtfanger ...

*fnis*

Kan man skylde på hormoner? Da jeg kjørte videre etterpå tenkte jeg at jeg skulle ønske jeg var en sånn hormonell gravid som begynte å gråte, og så syntes han synd på meg osv osv. Men sånn var det ikke, gitt.

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 13:58   #10
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dunket borti en støtfanger ...

Vettu, jeg ville ikke tenkt så mye på det. Det er jo hans problem at dere ikke skrev skademelding. Han tar kontakt om det er noe så får du ta det når den tid kommer.

Jeg dunket borti støtfangeren på en annen bil for flere år siden, vi gikk ut og kikket på begge bilene, så ingen ting på bilen jeg var borti, men noen striper på min, de gikk derimot bort etter en liten vask.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 17:56   #11
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dunket borti en støtfanger ...

Jeg gjorde nøyaktig det samme i dag. Stod stille i kø på vei inn til butikk, bøyde meg ned for å ta noe opp av vesken, slapp tydeligvis bremsen og rant inn i bilen foran. Veldig rolig. Vi stoppet inne på parkeringsplassen, en hyggelig dame kom ut av bilen, vi kikket på støtfangeren (plast) men så ingenting. Hun ville sette seg inn i bilen og kjøre igjen, men jeg sa at hun i det minste kunne ta nummeret mitt, sånn i tilfelle det skulle være noe. Men det er det neppe. Vi snakker jo null fart og plast mot plast.

Anyway, skulle hun finne på å dukke opp med en skade sånn i ettertid, som jeg innser at definitivt ikke er laget av meg, så kommer jeg til å ta en Esme og si at det var hun som rygget inn i meg, og at det er derfor hun har nummeret mitt .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 18:00   #12
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dunket borti en støtfanger ...

Jeg ble pårullet på tilsvarende måte. Vi kunne ikke se noen skade, men jeg tvang mannen i den andre bilen til å skrive skademelding likevel i tilfelle jeg skulle se noe når jeg kom hjem. Det er jeg veldig glad for at jeg gjorde ettersom en av frontlyktspyledingsebomsene var brukket (en liten plastdings på ca. 2x1 cm). Det kostet 3500,- å fikse.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 18:14   #13
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dunket borti en støtfanger ...

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg ble pårullet på tilsvarende måte. Vi kunne ikke se noen skade, men jeg tvang mannen i den andre bilen til å skrive skademelding likevel i tilfelle jeg skulle se noe når jeg kom hjem. Det er jeg veldig glad for at jeg gjorde ettersom en av frontlyktspyledingsebomsene var brukket (en liten plastdings på ca. 2x1 cm). Det kostet 3500,- å fikse.

Jeg ville også tvunget noen til å skrive skademelding om de rullet på meg. Men denne dama insisterte ikke på det, og jeg gadd heller ikke insistere, siden det ikke var skade på min bil (og uansett min feil ). Men jeg insisterte på at hun skulle ha nummeret mitt i det minste. Så får vi se om hun ringer når mannen kommer hjem og får undersøkt bilen

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 18:49   #14
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dunket borti en støtfanger ...

Støtfangere er til for å brukes ... :gammelt jungelord:

Har gjort det samme, delte ut telefonnummer, ingen ringte, jeg flyttet fra landet ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 19:15   #15
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dunket borti en støtfanger ...

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Støtfangere er til for å brukes ... :gammelt jungelord:


Jeg tenker også litt sånN, de er jo der for en grunn. Hadde det vært min bil hadde jeg ikke gjort noe med den, mer styr å bytte og det er jo ingen synlig skade (som vi så der og da ihvertfall).

Så håper jeg han tenker i samme baner...

Men jeg vil gjerne ha det avklart, hater å gå og potensielt vente på en melding om tusner av kroner i utgift...

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 19:51   #16
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dunket borti en støtfanger ...

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Støtfangere er til for å brukes ... :gammelt jungelord:

For mange herrens år siden i Botswana kjørte Acsa en bil i morgenrushet inn til Gaborone sammen med min bror og meg, og sneiset borti bakhjørnet av en sliten pickup. Såvidt synlige skader, men mannen insisterte på at vi måtte stå på stedet til politiet innfant seg. Det er en allmen regel i landet, men uten mobildekning er jo ikke politiet så lett å få tak i og man kan lett vente en stund før neste patruljebil tilfeldigvis driver forbi.... Så siden vi blokkerte halvparten av en hovedinnfartsåre i rushet og skaden var mikroskopisk fikk vi etter hvert overtalt ham til at vi kunne kjøre sammen til politiet. -Men bare på den betingelse at min bror ble med i bilen hans som pant... Så viste det seg at han ikke fikk slått av motoren! Tenningslåsen hans var så sliten at kona hans hadde tatt ut nøkkelen av tenninga for å låse døra uten at motoren ble slått av, og så glemt det og tatt nøkkelen med seg på jobb... Så han og min bror forsvant på jakt etter kona med nøkkelen, og litt usikker på om jeg noensinne ville gjenforenes med min bror ventet vi i et par timer på det lokale politikammeret som, da de endelig dukket opp, prompte utstedte en standardbot på 100 pula for "driving without due care and attention". Verdt pengene når man tenker på hvor lenge jeg kunne bruke den som skriftlig bevis om min kjære ymtet om mine egne kjøreegenskaper og lenge manglende førerkort...

Det var en relevans med historien da jeg begynte, men jeg glemte den visst mens jeg skrev...

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Sist redigert av Ulvefar : 17-02-10 kl 20:01.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 19:59   #17
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dunket borti en støtfanger ...

...at det kunne vært verre?

Bra historie for øvrig!

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 20:44   #18
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dunket borti en støtfanger ...

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Anyway, skulle hun finne på å dukke opp med en skade sånn i ettertid, som jeg innser at definitivt ikke er laget av meg, så kommer jeg til å ta en Esme og si at det var hun som rygget inn i meg, og at det er derfor hun har nummeret mitt .

Hehe, jeg er helt sånn kokoærlig på absolutt alt, jeg bare tøffer meg på nettet når det gjelder andre.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 23:04   #19
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dunket borti en støtfanger ...

Plaststøtfangeren kan ha skjulte skader. Har jeg hørt.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 23:05   #20
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dunket borti en støtfanger ...

6719.- kroner i skade faktisk.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no