Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor mange biler har dere i husstanden?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvor mange biler har husstanden?
Ingen 15 6,85%
Én 107 48,86%
To 85 38,81%
Tre 6 2,74%
Mer enn tre 6 2,74%
Deltakere: 219. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-09, 17:37   #81
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Vi har ingen, og én med førerkort. Men vi har bilkollektiv med foreldrene mine, og har i praksis bil så ofte vi trenger. Mannen går eller får skyss til jobb, jeg er togpendler med gangavstand til stasjonen.

Det er mulig vi må skaffe oss heltidsbil om vi får barnehageplass som ikke går opp med logistikken. Da må vel jeg få meg førerkort også.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 17:48   #82
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Vi har to biler av nødvendighet.

Mannen er helt avhengig i jobbsituasjon, og er i tillegg mye borte. Jeg må ha bil for å få det praktiske i hverdagen til å gå opp.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 18:00   #83
lalill
Ute av produksjon
 
lalill sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 647
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Me har ein, og det er uansett berre eg som har sertifikat.

__________________
des 2007, april 09.
lalill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 18:10   #84
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

En, og den trenger vi med fem små.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 18:18   #85
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Vi har alltid hatt bare en bil. Nå i høst kjøpte vi bil nummer to. Den gamle kjører vi til den ikke vil mer, og det er ikke så lenge til tror jeg.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 19:03   #86
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Vi har en men skulle egentlig hatt to eller en 7 seter for at ting skal bli lettere for oss.

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 19:04   #87
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Vi har to, og er avhengig av det sånn som vi bor.
Eller. Vi eier en da, mannen har firmabil.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 19:13   #88
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Vi har en. Slik vi bor og jobber nå trenger vi kun en.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 19:17   #89
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Huff, vi har tre biler.
Men en dem er veteranbil, gammel Mercedes, som brukes bare om sommeren.

I tillegg har vi to motorsykler, men skal selge den ene...

Trenger jeg å si at jeg har gifta meg inn i en bilfamilie??

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 19:27   #90
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Vi har bare en. Men den er så stor at det er nok for oss
Bare til bringing og henting og handling vi trenger bil til daglig, men kunne ikke klart oss uten.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 19:35   #91
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Vi har to biler. Barnehagen er over en halv mil borte, men ikke alt for langt fra mannens jobb da, bare 1-2 km.
Jeg er på dagtid avhengig av bil for å komme meg dit jeg skal, selv om jeg fortiden ikke jobber. Den eneste bussen som går her er skolebussen til barneskolen, den går til skolen 07.30 og fra skolen 13.15. Slutter eller beynner ungene utenom det så må de hentes, sykle eller gå. Det er 3,5 km, tror jeg.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 19:43   #92
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Vi har to biler.

Nå er jeg hjemme og syns det er deilig å ha bil til disp. siden kollektiv-tilbudet her vi bor ikke er det beste.
Når jeg begynner å jobbe igjen er vi avhengig av å ha to biler.

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 19:48   #93
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

En bil, barnehagen ligger 4 min unna til fots og mannen tar toget til jobben. Vi har ikke behov for 2 biler.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 20:16   #94
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Vi har to akkurat nå, hadde en stund bare 1, det førte til at den ene av oss alltid måtte dra enten alt for tidlig på jobb, eller vente i evig på jobb etter at man egentlig var ferdig. Nå som vi igjen har to fungerer logistikken mye bedre. Ikke minst middagen kommer tidligere på bordet en den gjorde da vi bare hadde en bil.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 20:41   #95
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Vi har to. Kjører i hver vår retning om morgenen, og bor på et sted med relativt dårlig bussforbindelse.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 21:03   #96
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

1 her, men nå er det kun sambo som har lappen.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 21:57   #97
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.974
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det hadde absolutt gjort livet enklere i blant, en ekstra bil, men jeg vil virkelig ikke!



Vi har én, og den som leverer og henter barn, benytter bilen, den andre bruker offentlig transport til jobb.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 22:03   #98
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Pr i dag så har vi fire biler.

Er bare to av disse som er ordinære bruksbiler. De to andre er mannens hobbybiler, som blir brukt til litt vanlig bruk og litt banekjøring.

Han er lidenskapelig opptatt av bil, og det "får han lov til" av meg. Hadde aldri kunnet nekte han å drive på med dette.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 22:32   #99
gojenta
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 30
gojenta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Her har vi to biler.

gojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 00:05   #100
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.273
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere i husstanden?

Vi har èn bil, og klarer oss fint med det. Vi bruker som regel ikke bilen ved henting og levering, med unntak av enkelte dager storesøstrene er hos oss.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no