Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Det store spørsmålet nå, hvilken farge

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Rød eller svart
Rød 22 25,29%
Svart 45 51,72%
Ingen av fargene 20 22,99%
Deltakere: 87. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-09, 23:02   #21
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.963
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det store spørsmålet nå, hvilken farge

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Jaaa, jeg vet.

Åsn farge da Palmen?



Jeg stemmer på svart. Den er generelt sett mer lettsolgt, tror og håper jeg. :har kjøpt ny, svart bil i dag:

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 23:04   #22
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det store spørsmålet nå, hvilken farge

Alt annet enn svart ser plæstikk ut i denne bilen, så jeg stemte svart. Den er til gjengjeld veldig lekker i svart da!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 23:04   #23
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det store spørsmålet nå, hvilken farge

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.



Jeg stemmer på svart. Den er generelt sett mer lettsolgt, tror og håper jeg. :har kjøpt ny, svart bil i dag:

Grattis med ny svart bil. Hva slags merke kjøpte du da?

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 23:05   #24
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det store spørsmålet nå, hvilken farge

I forhold til skitt, så er vel grå metallic det beste. Personlig tror jeg kanskje at mørk blå metallic (midnattsblå heter kanskje fargen) er en farge for meg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 23:15   #25
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.963
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det store spørsmålet nå, hvilken farge

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Grattis med ny svart bil. Hva slags merke kjøpte du da?

Ford Kuga. Jeg er Ford-jomfru, så jeg er spent på om det blir et vellykket forhold. Den er ihvertfall lekker nå når den er nyvasket og dufter polish!

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 23:19   #26
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Det store spørsmålet nå, hvilken farge

Jeg hadde valgt denne:

Den er ikke helt sølvgrå, men litt mer beige. Veldig praktisk farge.

  Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 23:21   #27
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.963
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det store spørsmålet nå, hvilken farge

Får jeg helt fritt valg, så er vel sølvgrå min favoritt, tror jeg.

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 23:22   #28
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det store spørsmålet nå, hvilken farge

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg hadde valgt denne:

Den er ikke helt sølvgrå, men litt mer beige. Veldig praktisk farge.

Var en i den fargen jeg prøvekjørte. Pen den også, men syns liksom den blir litt kjedelig.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 23:27   #29
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Det store spørsmålet nå, hvilken farge

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Var en i den fargen jeg prøvekjørte. Pen den også, men syns liksom den blir litt kjedelig.

Vi har denne fargen på vår bil, og møkka synes dårlig - derfor slipper vi å vaske den annenhver dag. DET gjør ingen ting
Men den sprekeste fargen er det jo ikke. Om du absolutt må velge mellom sort og rød hadde jeg gått for rødt.

  Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 23:33   #30
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det store spørsmålet nå, hvilken farge

Personlig synes jeg sort klart er penest, men det er en farge som krever noe vedlikehold hvis bilen skal være pen - skitt vises godt og riper vises godt. Riper vises ganske godt også på rødt, og tradisjonelt har rødt vært en farge som lettere falmer. Men en polering i året, så er ikke det noe problem.

Sett over lang tid blir det gjerne grått som holder seg best - riper synes mindre og skitt synes mindre. Men kjedelig er det....

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 23:35   #31
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det store spørsmålet nå, hvilken farge

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Personlig synes jeg sort klart er penest, men det er en farge som krever noe vedlikehold hvis bilen skal være pen - skitt vises godt og riper vises godt. Riper vises ganske godt også på rødt, og tradisjonelt har rødt vært en farge som lettere falmer. Men en polering i året, så er ikke det noe problem.

Sett over lang tid blir det gjerne grått som holder seg best - riper synes mindre og skitt synes mindre. Men kjedelig er det....

Så da ligger jeg litt godt ann da. Vasker bilen titt og ofte og polerer to ganger i året. Høst og vår.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 00:43   #32
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det store spørsmålet nå, hvilken farge

Jeg hadde tatt den røde.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 03:24   #33
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.227
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det store spørsmålet nå, hvilken farge

Jeg hadde valgt svart eller grå, men den bilen er bare rålekker uansett!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 04:30   #34
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det store spørsmålet nå, hvilken farge

Jeg hadde valgt svart.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 08:57   #35
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det store spørsmålet nå, hvilken farge

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg hadde valgt denne:

Den er ikke helt sølvgrå, men litt mer beige. Veldig praktisk farge.

Den hadde jeg valgt og.

Den røde likte jeg ikke og sort synes all møkka så utrolig godt på. Siden vi lever i et land hvor det ikke er bar og tørr asfalt mesteparten av tiden er det greit med en bil som ikke ser shabby ut så fort den har vært en liten tur på veien (snakker av erfaring, hatt sort bil en gang og aldri mer).

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 22:53   #36
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det store spørsmålet nå, hvilken farge

Ikke rød når rødfarge var en slik rødfarge som Nissan har her.
Enten ferrari rød eller annen farge, altså helt skikkelig rød.
Av de to du nevner, definitivt sort.
Men jeg stemte ingen av fargene.
Sort blir usannsynlig fort skitten, den minstel lille sølesprut synes.

Jeg ville valgt en grå metallic eller noe i den duren.

Som bildene det linkes til ovenfor.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 22:58   #37
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det store spørsmålet nå, hvilken farge

Rødt er mest trafikksikkert og lettest å finne igjen på parkeringsplasser.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 22:59   #38
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det store spørsmålet nå, hvilken farge

Har de grønn metallic ? Vi hadde det engang. Skikkelig knæsjgrønn. Aldri problemer med å finne bilen sin på parkeringsplassen !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 23:02   #39
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det store spørsmålet nå, hvilken farge

Stemte rød

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 23:03   #40
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det store spørsmålet nå, hvilken farge

Blå.
Jeg er helt forelsket i blåfargen på den nye bilen vår.

Rød blir fort lakserosa om du ikke har tid og ork til å polere den ordentlig en gang i blant.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no