Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Glitterchick gets her license

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-09, 13:13   #241
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Bergen hadde ikke så skrekkelig mange rundkjøringer da jeg var 17. :avslører:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 13:15   #242
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Bergen hadde ikke så skrekkelig mange rundkjøringer da jeg var 17. :avslører:


Nei, men alt er jo enveiskjørt, ergo er BERGEN en stor rundkjøring.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 13:17   #243
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Det var så vidt Sentrumsringen hadde kommet også. Men ja, downdowntown Bergen er ikke superenkelt hvis du tilfeldigvis vet hvor du vil men ikke hvordan.

Oslo er i det minste godt skiltet! Det er vel Silver Liningen sin, Glitter!?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 13:18   #244
Cielo
Superduperaktiv
 
Cielo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 685
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Så langt du har kommet! Hvor mange kjøretimer har du hatt nå?

Jeg skal forresten ha min første på torsdag!

__________________
Cielo & Tassen, f.05. og Lille Bolla, f.08.
Cielo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 13:19   #245
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.


Oslo er i det minste godt skiltet! Det er vel Silver Liningen sin, Glitter!?

Oslo ER godt skiltet. Jeg kjørte opp i Trondheim på 80-tallet, og lærte aldri å lese skilt. Poenget var å lære seg veien dit man skulle i hodet. Og sånn ser det ut til at hele Trondheim er lagt opp også. I sentrum er det svært mangelfull/dårlig skilting.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 13:21   #246
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Oslo er nydelig skiltet, ja. Men man kan fortsatt kjøre seg vill. Har jeg hørt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 13:23   #247
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Men man kan fortsatt kjøre seg vill. Har jeg hørt.

Ja, det har jeg også hørt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 13:35   #248
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av Cielo, her.

Så langt du har kommet! Hvor mange kjøretimer har du hatt nå?

Skal vi se, jeg tror jeg har hatt 12 eller 13?

Er Oslo godt skiltet altså? Det jeg syns er litt irriterende er at det er veldig dårlig veimerket, og vanskelig å se om det er flere filer og slikt.

Kjempekjipt med den lave høstsola i dag forresten, jeg så dårlig uansett om jeg hadde solbriller eller ikke. Jeg kjørte nesten ned en fyr, faktisk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 13:43   #249
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Så flink du er
Jeg har hatt lappen i et år og det er himmelsk! (nja, eller, nesten, eller, kanskje, dere vet hva jeg mener)

Lav sol er noe dritt ja.
Særlig hvis den i tillegg speiler seg i våt vei :blindestokk:

Spiller vel ingen rolle hvor mange fyrer du nesten kjører ned?

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 13:48   #250
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Jeg blir helt svett bare av å lese om å ta lappen i Oslo.

Jeg er fremdeles relativt fryktløs, men jeg biter tennene godt sammen når jeg skal manøvrere meg rundt der. I min region er bilistene forøvrig utrolig aggressive, samt at de ikke bruker blinklys, så litt trening i å kjøre under vanskelige forhold har jeg .

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 13:54   #251
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Er Oslo godt skiltet altså? Det jeg syns er litt irriterende er at det er veldig dårlig veimerket, og vanskelig å se om det er flere filer og slikt.

God skilting. Til tide veldig dårlig veimerking. Jeg skulle ønske rundkjøringene var merket som i England. Der kan du nesten ikke kjøre feil.

Lav høstsol er veldig skummel. Jeg kom kjørende opp en smal vei en gang da jeg plutselig kom en bil mot meg som ikke gjorde tegn til å stoppe. Jeg måtte kaste meg over panseret på en parkert bil, og barnesetet på sykkelen min fikk jeg en kraftig trøkk. Heldigvis satt ikke sønnen min i setet da. Sjåføren av bilen var helt fortørnet. Han hadde virkelig ikke sett meg.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:34   #252
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Wow, må si at jeg er kjempeimponert over dere som kjører opp i Oslo. Kjenner at blodtrykket øker 10 hakk og pulsen går i 100 bare jeg nærmer meg Alnabru. Innrømmer at jeg er ekstremt glad for at jeg kjørte opp på Gjøvik og at det mest stressende med oppkjøring var "lukeparkering" i sentrum med 3 meters klaring både foran og bak..

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:36   #253
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Det er generelt en utrolig fordel å ha kjørt opp i en stor by, altså. Det vil si, hvis man har planer om å kjøre der senere. Jeg kjenner mange som tok lappen på to uker i Førde, for å gjøre det enklere og billigere. Noen av dem turde ikke å kjøre i Bergen på flere år. Enklere, my butt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:40   #254
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Det er generelt en utrolig fordel å ha kjørt opp i en stor by, altså. Det vil si, hvis man har planer om å kjøre der senere. Jeg kjenner mange som tok lappen på to uker i Førde, for å gjøre det enklere og billigere. Noen av dem turde ikke å kjøre i Bergen på flere år. Enklere, my butt.

Førde

(ikke kjørt opp der, men vokst opp der)

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:41   #255
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Jepp, har fått flere sånne kommentarer "Hvsi du gjør det der og der så er det lettere". Jeg går jo ikke på kjøreskole for å få lappen billigst og fortest mulig, jeg går jo der for å lære å bli en best mulig sjåfør. Og da syns jeg det absolutt er en fordel å ta lappen der jeg bor og er.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 16:10   #256
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Oslo er nydelig skiltet, ja. Men man kan fortsatt kjøre seg vill. Har jeg hørt.


Det tar nøyaktig like lang tid å komme seg ut av sentrum, som resten av veien fra Oslo til Kløfta. Det har jeg hørt.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 16:41   #257
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Majorstukrysset i rushet er for viderekomne, altså. Særlig hvis man kommer fra Slemdalsveien og skal mot Ullevål. Det sa i hvert fall min venninne Charlettaaaah.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 16:43   #258
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Jeg er ikke glad i trafikkmaskinen. Ikke i Sinsenkrysset heller. Eller Carl Berner.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 23:02   #259
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Flinka! Høres ut som du har blitt veldig mye tøffere i det siste?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Majorstukrysset i rushet er for viderekomne, altså. Særlig hvis man kommer fra Slemdalsveien og skal mot Ullevål. Det sa i hvert fall min venninne Charlettaaaah.

Den kan være kinkig, ja, det gjelder å vite nøyaktig hvor man skal stå for å ikke være i veien for biler, trikker og fotgjengere mens man venter på å smette over akkurat idet det blir rødt.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 23:06   #260
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Eller bare presse seg frem, slik som buss, taxi og tøffe-Preben gjør.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
førerkort, lappen


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no