Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hva er det med folk og tåkelys?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-08, 22:24   #41
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med folk og tåkelys?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg aner ikke hvordan man ser at en møtende bil har tåkelys, og vet heller ikke hvordan jeg skrur på tåkelys på bilen min.

Kjerring i trafikken.

Sånn her, er det ikke?



Det er i hvert fall slike biler jeg irriterer meg over og har lyst til å blinke til. Jeg blir i hvert fall meget blendet.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 23:31   #42
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er det med folk og tåkelys?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Sånn her, er det ikke?

Stemmer...
Det er noen biler som har de som en integrert del av hovedlykten, blant annet en del Mercedes-er fra 80- og tidlig på 90-tallet.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 11:23   #43
Pong
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Figgjo
Innlegg: 99
Pong har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva er det med folk og tåkelys?

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Jeg setter på fullt fjernlys jeg mot biler med tåkelys, håper de blir blendet så det holder.

Dersom du sier det til politimannen hvis du blir stoppet tar han førerkortet ditt. Seriøst.

Pong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 12:27   #44
knøttet
liksom sporty
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
Innlegg: 329
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Sv: Hva er det med folk og tåkelys?

Jeg synes det er kult, jeg.. hvis man bruker det sånn som det er lov. Med parklys + tåkelys. Og det blender ikke heller spør du meg. Men hellys + tåke det ser IKKE bra ut..

knøttet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 13:00   #45
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med folk og tåkelys?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.


Annen ting som man merker mer og mer er ettermontering av Xenon/HID-lykter, som gjerne peker "i alle retninger" og er ulovlig å ettermontere så lenge det ikke monteres automatisk justering av lysene.

Ååå, hvor mange ganger har jeg ikke kjørt til fjellet med lys fra bilen bak som peker rett opp i speilet??

Til info: Når du laster bagasjen full med klær, ski, bikkje og full pakke, vil lysene peke oppover! Da må man justere de så de faktisk lyser på veien.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 08:38   #46
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med folk og tåkelys?

Jeg må bare dra opp denne gamle tråden min.
Jeg synes folk som kjører med tåkelys når det IKKE er tåke er noen idioter!!!

(Og JA jeg er i sinnsykt dårlig humør i dag.)

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 09:42   #47
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med folk og tåkelys?

Jeg syns folk kjører som idioter uansett!


-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 10:49   #48
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er det med folk og tåkelys?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg må bare dra opp denne gamle tråden min.
Jeg synes folk som kjører med tåkelys når det IKKE er tåke er noen idioter!!!

(Og JA jeg er i sinnsykt dårlig humør i dag.)

...og jaggu skal det noe til tåkemessig for at det er nok tåke til at man trenger tåkelyset. en del slår de jo på, da gjerne sammen med kjørelys, bare det er antdning til tåke og forstår dermed overhode ikke hensikten med dem.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 10:54   #49
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med folk og tåkelys?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

En del slår de jo på, da gjerne sammen med kjørelys, bare det er antdning til tåke og forstår dermed overhode ikke hensikten med dem.

Det er typisk slike som aldri noensinne har vært utsatt for ordentlig tåke der man virkelig trengte tåkelysene.
Jeg har opplevd det kanskje 2 ganger, og begge gangene var det i de dype svenske skoger. Aldri i Bergen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 11:00   #50
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med folk og tåkelys?

På kjøreskolen i går ble tåkelyskjøring og tåkelys omtalt som rånekjøring og rånelys.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 11:03   #51
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med folk og tåkelys?

Vi har ikke tåkelys på bilen, vi. Jeg aner ikke hvorfor, for vi har en ganske ny Toyota Avensis. Er det vanlig at biler kommer uten tåkelys?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 11:25   #52
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er det med folk og tåkelys?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Vi har ikke tåkelys på bilen, vi. Jeg aner ikke hvorfor, for vi har en ganske ny Toyota Avensis. Er det vanlig at biler kommer uten tåkelys?

Det har blitt ganske vanlig. Går man 10-15 år tilbake var det mange biler hvor det var tilleggsutstyr, kun på de høyeste utstyrsmodellene eller rett og slett ikke mulig å få.

De te rmer en kosmetisk greie for mange, og det er slik mange vil bruke det også. I tillegg til de som tror de har bedre lys pga. det er mer lys et par meter foran bilen. Eneste man da ser bedre er det man kjører på - akkurat når det forsvinner under bilen.

Tidligere tror jeg det var slik at tåkelysene ikke kunne slås på sammen med kjørelysene.

En del kjører også mye med tåkelys+parklys for å "spare" Xenon-pærer. Dette er tull i forhold til hva Xenon-pærer koster til nyere biler. Her er det vel bare noen unntak i henhold til litt eldre biler der pærene fortswatt er dyre. Pærekostnadsmessig skal man normalt med Xenon-lys sikkert nå ha det rimeligere enn de med vanlige lys, som må skifte pærer langt oftere.

Jeg har én gang hatt bruk for å benytte tåkelysene. Vel - hadde gått greit uten også. Dette er nå 7-8 år siden og var på vei ned fra Gardermoen midt på natten og trafikken gikk i 30-40 i 100-sona pga. tåka. Trengt tatt burde man vel ha latt være å kjøre der.

Har et inntrykk nå at vel 20 % kjører med tåkelys+kjørelys.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 11:27   #53
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er det med folk og tåkelys?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

På kjøreskolen i går ble tåkelyskjøring og tåkelys omtalt som rånekjøring og rånelys.

jo, en god del av dem som bruker det er nok den gruppen. Men det er mer og mer vanlig ellers også - og folk vet nok ikke at de har har dem på, eller bare slår dem på fordi de da ser at det er lys rett foran bilen og man har biler der det er brytere som er slik at man automatisk får de på når man starter bilen.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 11:29   #54
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det med folk og tåkelys?

Jeg vet at mannen har brukt tåkelys når vi har kjørt på øde, svingete veier ute i ingengmannsland, og det ikke har vært en eneste lyktestolpe. Og skrudd dem av i det sekundet han ser en bil foran seg. Hadde han ikke brukt tåkelysene hadde vi risikert og ikke sett noen av de krappe svingene foran oss, og det kunne blitt ganske ille. Verken vi eller bilen hadde blitt spesielt glade for ti meter fritt fall ned i sjøen.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 11:50   #55
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med folk og tåkelys?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg vet at mannen har brukt tåkelys når vi har kjørt på øde, svingete veier ute i ingengmannsland, og det ikke har vært en eneste lyktestolpe. Og skrudd dem av i det sekundet han ser en bil foran seg. Hadde han ikke brukt tåkelysene hadde vi risikert og ikke sett noen av de krappe svingene foran oss, og det kunne blitt ganske ille. Verken vi eller bilen hadde blitt spesielt glade for ti meter fritt fall ned i sjøen.

Men da blender han jo ingen, så da er det godkjent i min bok

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 12:54   #56
nicomama
Superaktiv
 
nicomama sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 345
nicomama er litt kul
Standard

Sv: Hva er det med folk og tåkelys?

Det er ikke lenger enn etpar uker siden at jeg irriterte vettet av meg på grunn av tåkelyskjørende biler på øde veier rundt i Oslo området. Kan i grunnen nesten telle på en hånd de som ikke kjørte med de hersens tåkelysa. JA, det var mørkt, men det var ikke tåke og det var tørre veier og gode kjøreforhold. Hva skal man med de tåkelysa da?

Jeg er ingen ekspert når jeg kjører, men jeg bruker vanlig sunn fornuft og det å bruke de lysa som man vet blender andre det blir bare dumt.

nicomama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 13:41   #57
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er det med folk og tåkelys?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg vet at mannen har brukt tåkelys når vi har kjørt på øde, svingete veier ute i ingengmannsland, og det ikke har vært en eneste lyktestolpe. Og skrudd dem av i det sekundet han ser en bil foran seg. Hadde han ikke brukt tåkelysene hadde vi risikert og ikke sett noen av de krappe svingene foran oss, og det kunne blitt ganske ille. Verken vi eller bilen hadde blitt spesielt glade for ti meter fritt fall ned i sjøen.

Men da betyr det at man også skal ha kjørt i veldig lav hastighet. Belysningen fra tåkelys er såpass begrenset at hvis man skal se noe i dette lysfeltet og kunne "kjøre ut i fra det man ser", så holder man svært lav hastighet.

Mye av greiene rundt tåkelys/kurvelys/spredere er at folk "tror" de ser bedre, men endre opp med å "ødelegge" sitt eget mørkesyn og flytter blikket alt for kort foran bilen.

I tillegg er det mange som kjører rundt med helt elendige kjørelys - selv med nye pærer, pga. de er dårlige i utgangspunktet.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 13:42   #58
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er det med folk og tåkelys?

Opprinnelig lagt inn av nicomama, her.

Det er ikke lenger enn etpar uker siden at jeg irriterte vettet av meg på grunn av tåkelyskjørende biler på øde veier rundt i Oslo området. Kan i grunnen nesten telle på en hånd de som ikke kjørte med de hersens tåkelysa. JA, det var mørkt, men det var ikke tåke og det var tørre veier og gode kjøreforhold. Hva skal man med de tåkelysa da?

Jeg er ingen ekspert når jeg kjører, men jeg bruker vanlig sunn fornuft og det å bruke de lysa som man vet blender andre det blir bare dumt.

Verre når det ikke er tørre veier, og man får refleksjonen fra tåkelysene i tillegg til kjørelysene fra den våte veibanen.

Og blender seg selv gjør de jo egentlig også med disse....

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 19:24   #59
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med folk og tåkelys?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg vet at mannen har brukt tåkelys når vi har kjørt på øde, svingete veier ute i ingengmannsland, og det ikke har vært en eneste lyktestolpe. Og skrudd dem av i det sekundet han ser en bil foran seg. Hadde han ikke brukt tåkelysene hadde vi risikert og ikke sett noen av de krappe svingene foran oss, og det kunne blitt ganske ille. Verken vi eller bilen hadde blitt spesielt glade for ti meter fritt fall ned i sjøen.

Hvorfor ikke fjernlys? Kanskje det er fjernlys du egentlig mener nå? Jeg tror aldri jeg har brukt tåkelys på min bil, men fjernlys bruker jeg selvsagt alltid når det er mørkt på veiene. Skrur dem selvfølgelig av i det jeg ser en møtende bil.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 20:46   #60
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det med folk og tåkelys?

Jeg tror jeg har brukt tåkelysene to ganger. Den ene gangen ble jeg overumplet av et helvetse snøvær på tur hjem fra Mosjøen. Jeg kjørte vel kanskje i 10 km i timen eller noe.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no