Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Se resultatene: Hvilket telefonmerke har du, og er du fornøyd/ikke fornøyd?
Har Nokia og er fornøyd. 27 27,00%
Har Nokia og er ikke fornøyd. 2 2,00%
Har SE og er fornøyd. 48 48,00%
Har SE og er ikke fornøyd. 1 1,00%
Har iPhone og er fornøyd 7 7,00%
Har iPhone og er ikke fornøyd. 2 2,00%
Har LG og er fornøyd. 2 2,00%
Har LG og er ikke fornøyd. 0 0%
Har Samung og er fornøyd. 1 1,00%
Har Samsung og er ikke fornøyd. 1 1,00%
Annet. Spesifiser gjerne i tråden. 8 8,00%
Dustepoll. 1 1,00%
Deltakere: 100. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-08, 07:54   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Hvilket telefonmerke har du, og er du fornøyd/ikke fornøyd?
Spesifiser gjerne i tråden hvilken modell.

  Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 07:59   #2
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Jeg svarte annet fordi ingen av de andre alternativene passet helt.

Jeg har en nokia 5310, og jeg er verken fornøyd eller misfornøyd, den er bare helt grei. Men jeg hadde nok ikke kjøpt den på nytt nei.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 08:00   #3
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Jeg har en Nokia N73, og er bare sånn mellomfornøyd. Men ikke mer misfornøyd enn at jeg tror det blir en Nokia neste gang jeg skal ha telefon, men da noe annet enn N73.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 08:37   #4
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Har Nokia E51. Topp jobbtelefon, med outlook og god synk.
Men, skjermen er liten og den har ingen morsomme effekter. Gubbete...

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 09:18   #5
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

LG K970
Veldig fornøyd! Kanskje mest med designet. Det tar noen uker å bli helt venn med den når den er ny

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 09:18   #6
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Jeg har en Siemens ME75 som jeg kjøpte på Telehuset for 1 kr for et par år siden. Den er helt grei, den. :ikke storforlangende:

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 10:15   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Har Nokia E66, en avansert jobbtelefon med mye mere greier enn jeg egentlig har bruk for. Den ser ikke gubbete ut, den er flat og hvit og lekker og skyves åpen.

Hadde N73 før, og den hadde mye bedre kamera.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 10:25   #8
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Jeg har en SE og er kjempefornøyd. Bruker Nokia i jobben og er ikke fornøyd med den.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 10:27   #9
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Har en SE K810i, og jeg er superfornøyd. Har hatt 4 forskjellige SE tlf siste 6 år, og kommer ikke til å velge noe annet merke mere

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 10:28   #10
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Jeg har Nokia, og jeg Nokia.
Jeg har 7390 nå, men har bestilt en 6220 fordi jeg ødela den ved å miste den i flisgulvet.. Samt at jeg hadde litt lyst på ny.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 10:34   #11
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Har Nokia E66, en avansert jobbtelefon med mye mere greier enn jeg egentlig har bruk for. Den ser ikke gubbete ut, den er flat og hvit og lekker og skyves åpen.

Hadde N73 før, og den hadde mye bedre kamera.

Denne har jeg også, og den er dødslekker! Og innholdet er ikke så verst det heller. Jeg syns den er litt treig i reaksjonen, men det er vel prisen man må betale når telefonen er fyllt opp med så mye software.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 10:37   #12
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Mobilpoll uten HTC? :hmpf:

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 11:35   #13
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Mobilpoll uten HTC? :hmpf:

Åååå sorry - kanskje en modde kan legge til flere alternativer?
Å ta med alle mobiler går jo ikke da... har ikke med Motorola heller kom jeg på.

  Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 11:38   #14
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Jeg har Samsung og er sånn passe fornøyd. Ikke misfornøyd, men jeg liker SE sine menyer bedre. Jeg har en god telefon med 5 mpxls kamera og det var kriteriet så jeg kan vel ikke klage enda.

Det jeg vil ha er en jåletelefon.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 11:54   #15
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Jeg har hatt SE i mange år nå. Og er fornøyd med dem - jeg har aldri blitt venner med nokia.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 11:54   #16
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har Samsung og er sånn passe fornøyd. Ikke misfornøyd, men jeg liker SE sine menyer bedre. Jeg har en god telefon med 5 mpxls kamera og det var kriteriet så jeg kan vel ikke klage enda.

Det jeg vil ha er en jåletelefon.

Hva slags Samsung er det du har da? G600?

  Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 12:04   #17
Potnia
Stoiker
 
Potnia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 27
Potnia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

iphone som jeg ikke er spesielt fornøyd med. Liker minidataegenskapene på den, men den har strengt tatt for mange barnesykdommer og småplukk som må utbedres før jeg blir helt fornøyd med den.

Nå skal det sies at den er selvhacket, og at det kan ha noe å si.

__________________
Jeg ser, jeg ser...
Jeg er vist kommet på en feil klode!
Her er så underligt...
Potnia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 12:24   #18
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Jeg har iPhone og slet mye frem til ny software kom, men etter å ha oppdatert telefonen så er jeg storfornøyd. Den har alt (bortsett fra mms, men det savner jeg ikke allikevel). Før iPhonen hadde jeg Nokia N95 8gb, og var fornøyd med den også, men jeg savner den ikke lenger. iPhonen min er min nye følges venn.

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 12:34   #19
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Jeg har SE k850i. Er veldig fornøyd med telefonen, men kameraet får jeg ikke til å fungere helt. Om det er kameraet som er oppskrytt eller om det er innstillingene jeg skulle gjort noe med vet jeg ikke, er ihvertfall skuffet over det. Datteren min har SE W580i som har mye bedre kamera, enda det har 2.0 megapixel mot min som har 5.0.

  Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 12:43   #20
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Jeg har Nokia 5310 Express Music, og jeg elsker den.
Det er første telefonen jeg har falt fullstendig for og hatt veldig lyst på før jeg fikk den. Og jeg kunne ikke hatt en bedre telefon.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no