Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Litt av en pangstart på ferien

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-08, 18:38   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Ulykkelig

Litt av en pangstart på ferien

Blåmann og Liv skulle kjøre oppover til hans foreldre i går, mens jeg skulle komme etter når jeg fikk ferie. På E6 ved Hamar ble det imidlertid full stopp - pang. Ei gammal dame bråstoppet fullstendig umotivert i høy hastighet på motorveien, og Blåmann klarte bare nesten å stoppe. Det endte med sammenstøt. Kjerringa innrømmet straks at hun hadde tråkket på bremsen i stedet for gasspedalen, og la seg helt flat. Likevel er det vel sånn at den bilen som kjører på noen bakfra, nesten alltid får skylda, eller..? Hennes bil fikk knapt en skramme, mens vår lakk fra radiatoren, var deformert i panseret og måtte hentes av NAF. Gudskjelov ble det ingen personskader.

Liv på 20 måneder gråt og ropte "bilen vår!" da den ble heist opp av redningsbilen og forsvant. Jeg har lyst til å grine, jeg også, kjenner jeg. Vi har en kjempestor bil nettopp med tanke på ferier, og hele sommeren var basert på bilen. Som erstatningsbil fra forsikringsselskapet har vi fått en liten fjert av en Renault Clio som verken har rom for bagasje (vogn, reiseseng, sykkelvogn) eller syklene på taket. "Vi har itte no anne', 'a ma!"

Gudene vet hvor lang tid denne reparasjonen tar - hvis det overhodet lønner seg å reparere. Verkstedet påstår at de ikke greier å åpne panseret, og at flere ting innabords ser ut til å ha forskjøvet seg. Er det mulig å totalvrake en bil ved et sammenstøt i 5 km/t? Skal det mye til før en 2004-modell får dødsdommen? Hvor høy kan egentlig egenandelen på forsikringa bli hvis mannen får all skyld? Kan vi kreve en større leiebil? Jeg trenger litt trøst her nå.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 02-07-08 kl 18:45.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 18:45   #2
Donald
Superduperaktiv
 
Donald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 751
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Sv: Litt av en pangstart på ferien

Sånn i utgangspunktet skal man klare å stoppe for alle hindringer. Selv om dama tråkket feil på brems så kunne det ha vært en elg og en reell nødbremsing hun gjorde. Så i utgangspunktet har dere vel ligget litt for nære?

Når det gjelder skade og vraking så skal det vel litt til. For at en såpass ny bil blir vrak så må nok rammen gi seg iallefall.

Får håpe dere får det raskt avklart. Godt det gikk bra med alle mann da.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 18:49   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt av en pangstart på ferien

Opprinnelig lagt inn av Donald, her.

Sånn i utgangspunktet skal man klare å stoppe for alle hindringer. Selv om dama tråkket feil på brems så kunne det ha vært en elg og en reell nødbremsing hun gjorde. Så i utgangspunktet har dere vel ligget litt for nære?

Mannen - ikke jeg. Men jeg tenkte det samme. Forsikringsselskapet hadde imidlertid nevnt noe om en regel som ga rom for unntak der det ble foretatt en helt umotivert bråstopp, noe dette definitivt kvalifiserer som. Hadde det vært en elg, burde jo også mannen ha sett den?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 18:49   #4
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Litt av en pangstart på ferien

Uff, fint at det gikk bra med alle!
Ellers aner jeg ikke, men husk at bilseter til barn må byttes etter kollisjon, uansett. (Får ofte det på forsikringen da.)

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 18:52   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Litt av en pangstart på ferien

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Ellers aner jeg ikke, men husk at bilseter til barn må byttes etter kollisjon, uansett. (Får ofte det på forsikringen da.)

Ja, der sa du noe. Dette sammenstøtet var for øvrig så mildt at jenta ikke engang våknet av det.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 18:55   #6
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Litt av en pangstart på ferien

Og nei så kjipt. Godt det gikk bra med alle.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 18:57   #7
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt av en pangstart på ferien

Syntes ikke elg og bråstopp kan sammenlignes. Man tar liksom ikke høyde for at alle bilene på motorveien plutselig stopper.. det er bare ikke sånn det fungerer.
Er det elgs i veibanen så er dette mer unntaksvis. En gammel dame er langt mer normalt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 18:58   #8
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Litt av en pangstart på ferien

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ja, der sa du noe. Dette sammenstøtet var for øvrig så mildt at jenta ikke engang våknet av det.

http://www.tryggtrafikk.no/?module=A...icShow;ID=3240

Så det er jo ved veldig lavt fart også, vet ikke om jeg hadde tatt sjansen på usynlige skader uansett, men jeg er overhysterisk på slike ting.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 19:01   #9
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Litt av en pangstart på ferien

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

http://www.tryggtrafikk.no/?module=A...icShow;ID=3240

Så det er jo ved veldig lavt fart også, vet ikke om jeg hadde tatt sjansen på usynlige skader uansett, men jeg er overhysterisk på slike ting.

Takk for link! Det står at seter bør skiftes ved kollisjoner over 25 km/t, og det var nok neppe denne - skjønt jeg var jo ikke til stede selv.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 19:04   #10
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt av en pangstart på ferien

Vet ikke rent praktisk hvilke rettigheter dere har, men en klem skal du hvertfall få
Sånnt er rett og slett kjipt!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 19:12   #11
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt av en pangstart på ferien

Usj, så kjedelig! Heldigvis gikk det bra med mann og barn
Hvordan det løses sånn skyldsmessig aner jeg ikke.
Tar det lang tid før bilen deres er OK igjen da?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 19:18   #12
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt av en pangstart på ferien

Takk for trøst!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Tar det lang tid før bilen deres er OK igjen da?

Det er det vi ikke aner. Det tyder jo ikke bra at verkstedet påstår de ikke greier å åpne panseret, men det er ikke godt å vite hvor hardt de har prøvd heller.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 19:26   #13
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt av en pangstart på ferien

Aiaiai, det høres skikkelig kjipt ut. Erfaringsmessig klarer man å ødelegge en bil ganske godt selv med lav fart. Vår lille bil var på grensen til å bli kondemnert etter at jeg plantet fronten inn i siden på en annen bil. Det er noe med at reperasjonskostnadene ikke skal overstige så og så mange prosenter av bilens verdi (husker ikke nøyaktig). Dere vil nok kjapt få vite om bilen blir kondemnert eller ikke, det tok ikke lange tiden før vi fikk vite at de ville reparere bilen og hvor mye det kom til å koste (takk gud for forsikring, sier bare jeg). Dersom bilen blir kondemnert kan dere kjapt sette i gang jakten på ny bil, hvis ikke må dere nok belage dere på 3-6 uker uten bil.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 19:29   #14
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt av en pangstart på ferien

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Dersom bilen blir kondemnert kan dere kjapt sette i gang jakten på ny bil, hvis ikke må dere nok belage dere på 3-6 uker uten bil.

...ergo absolutt hele sommerferien. Dette er helt utrolig utgjort. Det kan imidlertid hende at vi pga dette prosentprinsippet omsider får fordel av at bilen (etter mine begreper) var urimelig grisedyr - skjønt en så stor reparasjon vil jo sikkert gjøre et stort innhugg i bilens salgsverdi. Akk, vi skulle holdt oss til vår gamle prisklasse, der vi kunne kjøpe bilene kontant.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 19:32   #15
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt av en pangstart på ferien

Jeg vet det er dritkjipt, jeg gjorde kunststykket rett før sommerferien skulle starte (og selvsagt to minutter etter at jeg hadde vasket bilen), heldigvis var det bil nr. 2 og vi hadde planlagt mye av ferien med fly uansett.

Jeg har sjekket litt, og jeg er rimelig sikker på at grensen for reperasjoner går ved 60 % av listepris. Dere hadde vel kasko på en så ny bil?

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 19:37   #16
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt av en pangstart på ferien

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg har sjekket litt, og jeg er rimelig sikker på at grensen for reperasjoner går ved 60 % av listepris. Dere hadde vel kasko på en så ny bil?

Det håper jeg da inderlig! Dette orker jeg nesten ikke å sette meg inn i, kjenner jeg. Jeg vet at vi ikke hadde det på de gamle bilene våre, men de var verd bare lommerusk. Da mannen ble påkjørt bakfra av en fyr som lette etter CD-cover på gulvet, fikk vi hele 13 000 for bilen som måtte kondemneres.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 19:39   #17
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt av en pangstart på ferien

Så utrolig kjedelig! Enda godt ingen kom fysisk til skade!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 19:39   #18
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt av en pangstart på ferien

Dere hadde garantert kasko, jeg kan ikke forstå noe annet. Og hadde dere det vil det bare koste dere egenandelen, uavhengig av skyld (samt et tap av bonus). Mas på forsikringsselskapet om å få en større bil, de må jo kunne finne noe større enn en Clio (jeg fniser ved tanken på det som erstatning for en stor bil). Be mannen din finlese forsikringen, og mas, mas, mas og mas litt til. Og få han til å mase på verkstedet om å få en takstmann til å komme og se på tragedien, sånn at dere har noe å forholde dere til ang. kondemnering eller reparasjon.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 19:40   #19
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Litt av en pangstart på ferien

Fy søren, for en start! Utrolig kjipt for dere. Nesten så man kan håpe at bilen blir kondemnert, da har dere i hvert fall mulighet til å finne en ny på rekordtid.

Ellers et lite tips om en usjarmerende, urimelig og ekstremt urasjonell måte å få ut litt sinne på: Å mase på forsikringsselskapet, kjefte, true og smelle - helt til de skaffer en større lånebil.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 19:42   #20
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt av en pangstart på ferien

Jeg var forresten gravid med lillesøster da jeg krasjet, og hormonell som jeg var gråt jeg i flere dager etterpå. Det var bare så utrolig kjipt, irriterende og skummelt, alt på en gang. Vet du om airbaggene løste seg ut? Bare det koster sånn ca. 10000 pr. airbag å reparere. :erfaren:

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no