Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-06, 11:21   #41
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...


Jeg sitter her uten bil og venter på denne. Mannens arbeidsbil er fremdeles på verksted, og han må låne min "gamle". Åå som jeg gleder meg.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=110646

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 11:47   #42
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Vi har samme bil som dere, LilleBlink! Audi A6 stv....Men mørk grå metallic. Er veldig fornøyd
I tillegg har vi en WW Passat

__________________
x x x

Sist redigert av Carpe Diem : 14-12-06 kl 12:31.
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 12:27   #43
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.


Jeg sitter her uten bil og venter på denne. Mannens arbeidsbil er fremdeles på verksted, og han må låne min "gamle". Åå som jeg gleder meg.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=110646

Kjempe flott bil!!!
Jeg ville ha senket den og sotet rutene på den, ikke sotet helt sorte da

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 12:56   #44
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Ja kanskje det. BMW'en jeg har nå er senket, har egentlig ikke tenkt på det nå som jeg får ny bil.. Det er masse fartsdumper her vi bor, men det er jo ikke meningen å kjøre fort over de uansett. ( Jeg har aldri merket noe med BMW'en, men mannen er nedi både titt og ofte.

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 17:10   #45
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Vi heter bilen nå i kveld!!! JIPPI!

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 21:11   #46
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Vi heter bilen nå i kveld!!! JIPPI!

Woooo-hoooo gleder meg for dere jeg
Deilig ny lukt av ny bil når du setter deg inni den, er nesten sånn at man må kjøre med skoene av

(det er jo noen som gjør det også)

men jeg ville seriøst senket den og sotet vinduene (helt frem, selv om det ikke er lov, blir du stoppet så får du ikke bot, du sier bare at det er orginalt soting) Den kommer til å se såååå mye bedre ut!!!!

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 21:17   #47
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Vi har en Opel Zafira fra 2002.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 21:20   #48
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Mannen kjører rundt i en VW Passat 2002 modell mener jeg.
Jeg kjører rundt i en liten ny 2006 Taoyota Yaris, automat og diesel. Litt uvant med så liten bil, men jeg er kjempefornøyd.

Savner RAV'en bare litt.....

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 18:02   #49
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Opprinnelig lagt inn av C@mill@, her.


Savner RAV'en bare litt.....

RAV er også veldig fine og tøffe biler... hvorfor har du ikke den lenger, camilla?

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 18:13   #50
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Vi har nå en Peugeot 307sw med 7 seter, 2liters bensinmotor og automat. Kjempefornøyd!

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 19:50   #51
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Huff... Jeg hadde en Peugeot en gang,min første bil faktisk...

Sikkert i en helt annen klasse enn den dere har, men det var allikevel ikke en 10 000kr bil...

Jeg hadde så mye problemer med den at tilslutt s¨ble det "PEUGEOT BEGYNN Å GÅ...." Kan ikke fordra de bilene nå, franskmenn har ikke hatt den største suksessen har jeg følelsen av...

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 21:21   #52
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Vi har en volvo v50 2006 modell, veldig fornøyd. thurbodiesel, cruisecontroll, og god og trygg bil. Jeg er så liten at jeg ikke kan ha større bil.
Gubben har en liten mazda han bruker til å fra jobb.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 21:32   #53
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Skrev tidligere i tråden at jeg da hadde en BMW 116i, men ønsket meg en BMW X3
Nå er jeg den stolte eier av en X3 og det er det absolutt beste jeg har eid og kjørt. Og jeg har kjørt og eid mange mange biler i min snart 24 årige kjørekarriere
Bla Maserati har jeg også hatt, en 425 biturbo

Denne er sjef
Alt av utstyr, og så stor og oversiktelig
Føles som å kjøre et stort skip
Meget fornøyd med byttet
Hadde småtenkt litt på det, men siden akkurat denne øker med ca 49.000 i avgifter nå på nyåret ,var det bare å slå til

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 22:05   #54
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Vi har en Chrysler 300 M. Sort, automat.

Fornøyd med den altså, men det jeg aller mest ønsker meg er en Jepp Grand cherokee!! Dem er fine dem! Og så vanvittig gode å kjøre og så vanvittig dyre!! Hadde det som firmabil for noen år siden....

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 22:21   #55
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Min bil fortjener ikke noe skryt. For den vil ikke starte engang.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 00:33   #56
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Opprinnelig lagt inn av petra, her.


Fornøyd med den altså, men det jeg aller mest ønsker meg er en Jepp Grand cherokee!! Dem er fine dem! Og så vanvittig gode å kjøre og så vanvittig dyre!! Hadde det som firmabil for noen år siden....

Derfor benyttet vi anledningen til å kjøpe denne vanvittig herlige bilen nå mens vi kan og bor Karibien. Betalte det samme for den der som for min Golf i Norge...(dvs. det er noe heidundrandes galt med norske bilpriser.)

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 00:58   #57
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Jeg kjører en Toyota Corolla, Ginza utgaven, mener å huske at det er en 97-modell. Den er lav, og trang, så den blir forhåpentligvis skiftet ut i løpet av neste år en gang.

Mannen kjører en Peugeot ett-eller annet som er jobb-bilen. Det er en 3-seter, og den må også byttes ut når familien vår blir større en gang.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 10:01   #58
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Her er vår bil. Jeg simpelthen elsker den. Automatgir er herlig, og den bare flyter fremover. Jeg er vel den som er mest opptatt av bil her i gården. Han trenger egentlig bare plass til bikkja....

En Mercedes Elegance 1999, stasjonsvogn. Har ikke gått 100 000 en gang. Bildet er av en 2001 modell, men de er helt like. Bortsett fra felgene. jeg synes våre er finere...
Vi har altså bikkjebur bak. Todelt sådan, slik at varer og div. havner i det ene.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 2c3bb7e5ffde27d8ddae5ba3ffd05e81.jpg (91,9 KB, 5 visninger)
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 10:22   #59
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Vi har Ford Mondeo, 2003 modell. Ikke stasjonsvogn, men det er heller ikke nødvendig. Det er mye større bagasjerom i den enn det var i stasjonsvognen vi hadde tidligere (Skoda).
Vi er aldeles strålende fornøyd, den går godt, den er god å kjøre, god å sitte i, det er plass til passasjerer, og ikke minst, det er plass til bakovervendt bilstol, selv i midten.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 11:49   #60
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Vi har nå en Peugeot 307sw med 7 seter, 2liters bensinmotor og automat. Kjempefornøyd!

Nå har jeg vært på IKEA å shoppet! Jeg følte meg veldig ambisiøs der jeg fyllte opp trallen med 2 ekstrasenger, kommode, skohylle, hattehylle og stor putekasse. Men der er fortsatt plass i bilen til alle julegavene og bagasjen som også skal være med hjem til distrikts Norge! For øyeblikket er bilen 3-seter, 2 av bakesetene er brettet fram. Genialt!

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no