Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-06, 17:55   #21
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt..

Min nåværende BMW 116i, eksakt samme farge og felger



__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 18:01   #22
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt..

Jeg har en turkis Seat Cordoba. Kjempefornøyd, den har stort bagasjerom og er romslig til å være en såpass liten bil.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 18:01   #23
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt..

Min drøm ...BMW X3




__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 18:26   #24
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt..

Jeg har firmabil og det er en Volkswagen Touran som er et år gammel. Jeg er meget fornøyd med den. Perfekt familiebil. Det eneste negative er vel at den ikke er tøff eller direkte morsom å se på.

Pelenmannen har to biler. En som han bruker mest, en blå Think og en som står mest i garasjen, en BMW X5.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 08:39   #25
Therese
Fullverdig medlem
 
Therese sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 98
Therese har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt..

Vi har en 2004 modell Skoda Octavia TDI stasjonsvogn, som vi er veldig fornøyd med, bruker lite diesel, men plassen er litt liten bak.
Mannen er ikke så glad i den,av den grunn at han ikke kan skru på den, er jo så mye elektronik.
Har og en Passat stasjonsvogn 1995 modell, den står i car porten- avskiltet, da vi ikke blir enige om vi skal selge den eller beholde den.
Jeg, vil bli kvitt den, men ikke gubben...
Så nå står den bare der...

Therese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 10:36   #26
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt..

Vi har ein Toyota Avensis stasjonsvogn, 2002-mod, og er kjempefornøgde med den. I tillegg må vi ha ein bil til. Sukk. Dette er vanskeleg. Eller rettare sagt, vi veit kva vi vil ha, men det er ikkje nødvendigvis det same som det vi bør ha....

Olvina er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 12:32   #27
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt..

Vi har en Toyot Landcruiser 2004 modell.
8 seter,automat,diesel ,gps og skinnseter.
Veldig fornøyd med bilen

Her er bildet av samme bil,bare at vi har den i mørkeblå og med sotete bakruter.

http://www.dn.no/arkiv/article48689.ece

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 20:07   #28
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt..

Har en mørk grå VW Touareg V6, 2005 modell. Favorittbilen min!

Tidligere har jeg og vi kjørt Triumph, VW (Polo), Toyota (Corolla), BMW (320i), enda mer VW (Golf) og Suzuki (Vitara) så jeg har kanskje lettere bildilla som nå er på min 7......

Om jeg skulle bytta bil nå hadde det blit til Audi Q7. Den er rett og slett RÅ.

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 21:08   #29
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt..

Vi har en VW sharan, 2002 modell (eller var det 2001?) Hvertfall en stor 7 seter, med automat. Kjempegod bil å kjøre. Man sitter høyt og oversiktlig, og det er stor og god plass i baksetet. Vi har tatt ut de to bakerste setene, og har god plass til det meste vi finner på å dra med oss. Motoren er visst i minste laget for min mann, så han truer stadig med å skifte den ut.

Han har nettopp kjøpt seg en Golf 1 cab som han skal "leke" med, så da håper jeg bilen min er fredet for en stund!

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 22:28   #30
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt..

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Vi kjøpte oss ny bil i sommer, en VW Sharan, 2003 modell, Family, 4motion. Veldig fornøyd
...

Vi har samme bil, en svart 7-seter. Vi kjøpte vår for snart 3 år siden, og har vært kjempefornøyd. De to ekstra setene er gull verdt når vi får slektninger på besøk eller barna vil ha med seg en venn eller to. Kjempegod bagasjeplass når vi bare bruker 5 seter.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 19:25   #31
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt..

Akkurat nå så har vi en Renault Laguna stasjonsvogn, men den er for liten til oss alle fem dessverre. Vi har denne bilen hjemme på prøvekjøring i helga. Har så lyst på den, men den koster ganske så mye pga. at vi må registerer den om fra varebil til personbil. Den er bare så super å kjøre og kjempegod plass til alle ungene. I tillegg til oss fem er det enten plass til to personer til og litt bagasje eller bare en hel haug med bagasje.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 12:56   #32
Victoria
Fullverdig medlem
 
Victoria sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 46
Victoria har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt..

Vi har en Audi A4 Avant (stasjonsvogn), 2005 modell, svart.

Den er stylet med 18" felger, kromma speil osv osv. Mannens fortjeneste ja I tillegg har vi Pioneer Navigasjon med DVD-spiller - så jeg vet alltid hvor jeg skal eller kan se på film på lengre turer :mrgreen:

Hvor mannen har gjemt bildene av den vet jeg ikke just nå, men kan sikkert fikse til senere!

__________________
To søte små
Victoria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 13:12   #33
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt..

Vi har også navigasjon, men ikke med dvd spiller... Jeg blir så fort kvalm i bil hvis jeg er passasjer og tror ikke jeg hadde klart å fokusert skikkelig hvis jeg skulle sett på en film samtidig som jeg kjørte... Det hørtes litt farlig ut det der... Snuppa her hadde sikkert likt hvis hun fikk se Elias i bilen

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 22:28   #34
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt..

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Og så har vi en Citroën Xsara Stasjsonsvogn 1.6 liter 00 modell.
Møkkabil, møkkabil, møkkabil - er vel den beste beskrivelse av denne!
Vi kjøpte den brukt for to år siden - og har snart betalt mer i reparasjoner enn hva vi ga for kjærra...

Samme problem som vi har.
Vi har Citröen Xantia 1,8 liter 99 modell. Den har vært så mange ganger på verksted at jeg er så lei av hele bilen. Nå lyser signalet for tåkelys foran...men pokker om jeg vet hvorfor.

Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 02:07   #35
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt..

Vi bruker ikke penger på bil, derfor består bilparken av en Toyota HiAce 4x4 1995-modell, samt en Volvo 245 stasjonsvogn. Volvo'n er i bra stand og skal få "understellsbehandling" for å vare leeeenge.

TOyota'n har mye lakkrust, men i januar skal vi faktisk få sveisa bort det og hellakkert den. Dermed blir den mer presentabel - er ikke morsomt å kjøre rundt i et rustvrak heller (det må være den eneste "forfengeligheten" jeg har i forhold til bilene våre...).

Bilene går som klokker og det er minimalt med reperasjoner på de. Når de i tillegg er så sikre biler at de etter den svenske Folksamtesten ligger "20% over gjennomsnittet" ja, da ser jeg ingen grunn til å bytte de ut med biler til høyere pris.

  Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 03:34   #36
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt..

Her på St.Maarten har vi en Jeep Grand Cherokee 5.5 Limited
og i Norge en Golf 2005-modell.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 05:21   #37
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt..

Vi har en sølvgrå Volvo XC90 V8:
http://www.dinside.no/php/art.php?id=213694



Foreløpig er det mannen som kjører den, men når jeg er ferdig med lappen på nyåret, tar jeg over. Da kjøper han seg en ny, hvilken vet vi ikke enda.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 08:11   #38
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt..

Vi har en Citroen Berlingo, inmari praktisk til barnevogner og seter og alt som skal inn. Og så har vi en gammal golf som skal byttes ut i en god gammel Mini Morris når den dør ...

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 08:29   #39
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Vi har samme bil som dere, Lille Trille (Audi A6 stv...) Eneste forkjellen er at vår et litt mørkegrå metallic. Er veldig fornøyd med kjøreegenskapene
I tillegg har vi en blå Passat (Sedan)

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 10:38   #40
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Vi har samme bil som dere, Lille Trille (Audi A6 stv...) Eneste forkjellen er at vår et litt mørkegrå metallic. Er veldig fornøyd med kjøreegenskapene
I tillegg har vi en blå Passat (Sedan)

Er det meg du mener? Lille Blink
Knall bra biler, er super fornøyd vi også

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no