Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Har dere faks?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-06, 00:22   #1
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Har dere faks?

Evt. bruker dere den mye.. vi har en, men den blir ikke serlig brukt, det hender at det ringer noen telefonselgere på den, men ellers er det lite aktivitet

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 00:28   #2
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere faks?

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

Evt. bruker dere den mye.. vi har en, men den blir ikke serlig brukt, det hender at det ringer noen telefonselgere på den, men ellers er det lite aktivitet

Vi har ikke faksmaskin, men kan sende og motta faks via PC'en såvidt jeg har forstått. Men jeg har aldri benyttet meg av det. Er det en sjelden gang at jeg må sende en privat fax, sender jeg fra jobb, men det er uhyre sjelden. Det meste lar seg gjøre med scanner og email.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 00:29   #3
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere faks?

Vi har faks, men den er ikke mye i bruk. MEn det har værtveldig kjekt de gangene vi har hatt bruk for det. Slipper å betale 20 kroner på Posten.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 00:30   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere faks?

Nei, vi har ikke faks, og jeg kan ikke se vi hadde brukt den noe særlig om vi skulle hatt en.

Ah... nå fikk jeg skikkelig mimre-vibber her, om tiden før e-posten... Jeg var så fasinert av at jeg kunne føre en "samtale" med min onkel i Sveits,
ved at vi sendte fakser til hverandre...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 09:50   #5
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere faks?

Vi har ikke faks og de få gangene vi må sende det så koster det bare 2 kr arket, der vi får sendt de.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 10:03   #6
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Har dere faks?

Jeg hadde nok ikke gidda hatt faks hvis det ikke var for at vi har 2 linjer gjennom der vi har fasttelefon.. og morfaren min hadde en faks vi kunne få

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 10:17   #7
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har dere faks?

Nei,det er så sjelden at jeg bruker.....

  Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 10:29   #8
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere faks?

Nei, det har vi ikke hatt bruk for. Det holder lenge med mail.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 11:53   #9
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere faks?

Der jeg jobba i sommer fikk jeg forespørsel om vi hadde faks, for det var en som ville låne.
Min første tanke da var: Faks? Bruker man det fremdeles?

Det er mange år siden jeg sist brukte faksmaskin.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 12:00   #10
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere faks?

Vi har faksmaskin da mannen driver eget A/S. Har brukt den lite, men nå som det mangler fargepatron savner jeg den. Har vært oppi et par situasjoner i den siste hvor jeg har trengt den. I samhandling med bank og forsikring etc.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 12:02   #11
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere faks?

Nei, vi har ikke faks her hjemme.
Hadde engang på en annen pc faks som var via et eller annet program.

Har jeg behov for å sende en faks gjør jeg det på jobben.
Der har jeg min egen faks på kontoret som står bak skjermen min.
(de andre deler på en anen faks)
Men jeg sender endel fakser da, bestillinger til fabrikker og bestilling av transport.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 12:04   #12
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere faks?

Har scanner
På jobben kuttet vi ut faks på avd.kontorene (3 avd.kontor og et hovedkontor) for lenge siden
Bruker kun scaner og dokumensenter

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 13:54   #13
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere faks?

Niks, har ikke faks hjemme og på jobben blir den også stadig mindre brukt (har nå mulighet til å sende dokumenter på mail direkte fra Printer/scanner/kopimaskinen. Utrolig praktisk .

Husker første arbeidsgiveren min; der hadde vi en faks som kun tok slike ruller med spesialpapir. Kjempeartig å komme på morgenen når en eller annen hadde fakset dokumenter på 20 sider + og papiret lå i en haug på gulvet.

Godt at tidene forandrer seg.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 14:51   #14
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere faks?

Vi har, men bruker den ikke...den er en del av en sånn multimaskin vi har - med scanner, kopimaskin og printer.

Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 16:12   #15
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere faks?

Nope, skulle vi trenge det så har jobben til sambo en.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 16:51   #16
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere faks?

Opprinnelig lagt inn av Marte, her.

Husker første arbeidsgiveren min; der hadde vi en faks som kun tok slike ruller med spesialpapir. Kjempeartig å komme på morgenen når en eller annen hadde fakset dokumenter på 20 sider + og papiret lå i en haug på gulvet.

Godt at tidene forandrer seg.

Ja ja, da jeg begynte i jobb benyttet vi teleks for å "snakke" med leverandører i utlandet.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 16:57   #17
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere faks?

Vi hadde fax før siden foreldrene mine bodde i Spania og da var det veldig kjekt for dem å sende oss en fax når det var noe for det var mye billigere enn å ringe fra Spania. Nå går det via mail og mamma har faktisk skaffet seg en IP telefon nå så det blir mye billigere for henne å ringe oss. For det er dyrt og ringe fra Spania. Særlig til Norge for vi er jo ikke i EU må vite.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 17:36   #18
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere faks?

Jada vi har alt mulig vi, både fax og scanner og det hele. Vi har dog ikke egen linje så hvis noen skal sende fax til oss må vi få beskjed først, men det er kjekt å ha for de få gangene vi trenger å sende ut noe.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 17:48   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere faks?

Nei, kun på jobben. Privat har jeg kun hatt bruk for ved kjøp av bolig, og jeg har uten skam eller blygsel gjort det på jobbens regning. :amoralsk:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 22:39   #20
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Har dere faks?

Ingen faks her i huset, men jeg har på jobben. Kommer mest reklame på den da

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no