Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hva er drømmebilen din?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-07, 21:52   #41
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Jeg vet! :drømmer:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 21:54   #42
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Den Ferrarien var lekker, Valentina!

Ikke sant?

Min kjære teller på knappene på å kjøpe Ferrari (type gammel), og tro meg, jeg prøver ikke å snakke ham fra det .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 21:57   #43
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Kan ikke si annet enn at det blir litt kjipt å sette seg inn i Opel Vectra'n nå.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 23:18   #44
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Åh... bil! For en fin tråd!

Synes Kif og HP har utmerket smak. Et alternativ her i gården var lenge en Chrysler 300C; det er pen stasjonsvogn det! Når det gjelder SUV er XC90 helt grei, men ingen drømmebil synes jeg. Lincoln Navigator heller da. Ja, liker amerikanske biler...

Nå er det konebil som gjelder her i heimen, og det står mellom 1-serie og Mini.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 23:23   #45
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?



__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 00:14   #46
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Jeg vil gjerne ha en stasjons-Think! Finnes det? Det hadde jo også vært litt praktisk med en haug laddestasjoner i den delen av landet vi bor i også.

Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 07:25   #47
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Og da kan du se helt bort fra miljø og penger.
Hvilken bil ville du hatt om du fritt kunne valgt?
Hvilke kriterier ligger til grunn for valget ditt?

Jeg ville definitivt hatt en knallgul Hummer H2, og det KUN fordi den er driiiiiitkul!!

Sånn vil jeg ha også. Men jeg vil ha den i svart. De er så kule.

Liten pike, schwææær bil.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 07:25   #48
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.



Ohhh baby!

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 08:45   #49
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Jeg tror jeg hadde ønsket meg bilen til HP!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 09:13   #50
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Vi har drømmebilen i Volvo XC90, men jeg skulle ønske den kunne komme i en mer miljøvennlig utgave.

Bil nr. 2 skal byttes ut i en eller annen hybridbil, men det er jo alltid et eller annet galt med dem som gjør at de ikke er så miljøvennlige likevel så vi har ikke funnet noen smarte kjøp enda... (i tillegg må den romme 3 barnestoler/puter, så ja...).

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 09:24   #51
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Og siden jeg titter langt etter hver VW Corrado i byen, så skjønner jeg at jeg savner den vi hadde før vi fikk barn.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 12:33   #52
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Noen ganger skulle jeg gjerne hatt en slik:

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 12:58   #53
B@mbi
Aktiv
 
B@mbi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 179
B@mbi er litt kul
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

http://www.miljobil.no/

Smart som Elbil kunne jeg tenkt meg


Skulle jeg tenkt mer plass sliter jeg litt med å velge mellom Nissan Qashqai
http://www.nissan.no/home/vehicles/p...html?ln=/no_NO som er den beste bilen jeg har kjørt

og Ford S-max titanium i Tango rød! http://www.ford.no/ns7/smax/-/smax_config_iapp/-/-/-/-

__________________
B@mbi
B@mbi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 12:59   #54
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Noen ganger skulle jeg gjerne hatt en slik:

DENNE er fin den, men den skulle vært rød

  Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 13:01   #55
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

DENNE er fin den, men den skulle vært rød

Eller racing green, metallic.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 13:03   #56
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Hvis man skal være realistisk, så hadde det vel blitt noe sånt:

http://www.renault.no/no/Biler/Famil...oter-360-.aspx

Hummer-drømmen er deilig, men jeg hadde ikke kjøpt den om jeg trengte en bil til familien. Desverre får jeg si.

Renault Espace er egentlig jæ...! stygg, men du verden så praktisk og bra bil - da betyr det ikke så mye hvordan den ser ut.

  Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 20:26   #57
Ylvania
Steiketakkehatar
 
Ylvania sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 349
Ylvania er litt kul
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.



__________________
Ylvania er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 00:19   #58
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Ja, også var det jo Lexus jeg mente, men ut av mine hender kom ordet legacy - hvor kom det fra liksom? (vet ikke engang hvordan en legacy ser ut...)

En Legacy ser slik ut:

Jeg har nesten drømmebilen da, en eldre modell av denne.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 08:24   #59
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Drømmebilen må være en Jaguar, av litt eldre type. Ellers synes jeg de minste Hummerene er kule, og jeg har også sansen for Jeep Grand Cherokee (Eller hvordan det skrives). Ingen av de er vel spesielt miljøvennelige eller billige i drift......

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 09:14   #60
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Toyota prius drømmer jeg om.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no