Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Smarttelefon for eldre som ikke har noe erfaring

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-21, 19:58   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smarttelefon for eldre som ikke har noe erfaring

Ei i familien er 74 år, sprek for alderen, men fulgte altså ikke med da hverdagen til de fleste ble mer digital og teknologisk. (Bruker ikke pc, har ikke hatt mobiltelefon, leser nyheter på tekstTV osv)

Etter plutselig sykdom kjente hun plutselig på hvor trygt det hadde føltes med en mobiltelefon. Min første tanke var en helt enkel Doro-telefon. Men hvis vi først skal kjøpe og lære henne noe nå, så kjøper vi noe med skjerm så hun kan motta bilder fra barn og barnebarn og slikt.


Jeg har googlet og lest, og det finnes jo litt forskjellig.
Men er det noen som har erfaring med eldre og smarttelefoner?
Er Doro så eldrevennlig som det sies?
Jeg mener at iPhone er desidert den enkleste telefonen å bruke, men det er jo sikkert fordi jeg er vant med det selv og syns androidsystemet er tungvint.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 20:06   #2
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Smarttelefon for eldre som ikke har noe erfaring

Stefaren min klarer å bruke PC og slikt, men på mobilfronten har han holdt seg til Doro, og har hatt klapptelefon.

For et par år siden kjøpte nevøen min en Doro smarttelefon til han. Han hadde ingen problemer med å skjønne hvordan telefonen fungerte, for den var like enkel som klapptelefonene han hadde hatt, men han klarte bare ikke å stryke på skjermen. Enten strøk han for hardt eller for svakt, eller han holdt sånn at han havnet et helt annet sted enn han skulle eller telefonen ble låst. Han klarte heller ikke engang å svare på innkommende anrop.

Vi måtte bare gi opp og kjøpe en ny klapptelefon til han. På de par månedene han hadde smarttelefonen, måtte han inn til en nabo og ringe etter hjelp for å låse opp telefonen minst fem ganger.

Han kan jo være spesielt vanskelig å lære opp, men vær forberedt på at dette med å bruke touchskjerm kan være veldig vanskelig.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 20:14   #3
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smarttelefon for eldre som ikke har noe erfaring

Om du kan IPhone best så gå for det. Den som skal lære bort må visst også kunne forstå telefonen nemlig.
Har jeg hørt.....

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 20:21   #4
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Smarttelefon for eldre som ikke har noe erfaring

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Om du kan IPhone best så gå for det. Den som skal lære bort må visst også kunne forstå telefonen nemlig.
Har jeg hørt.....

Dette er et godt poeng!

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 20:27   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.356
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Smarttelefon for eldre som ikke har noe erfaring

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Om du kan IPhone best så gå for det. Den som skal lære bort må visst også kunne forstå telefonen nemlig.
Har jeg hørt.....

Absolutt!

Min mor og hennes mann har Samsung. Ikke lett å hjelpe, for vi bruker iphone.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 20:37   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smarttelefon for eldre som ikke har noe erfaring

Ah, det var jo et godt poeng! Både jeg og barna hennes har iphone, så da er nok det lurt! Denne slektningen bor 50 mil unna meg, så det vil forhåpentligvis være noen av de andre som kan hjelpe henne mer i hverdagen.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 20:52   #7
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Smarttelefon for eldre som ikke har noe erfaring

Doro smarttelefon har funket bra for min bestemor på 83 de siste årene, siden det er store og forståelige ikoner på den. Men nå sliter hun med hender, syn og hørsel. Så får ikke til å bruke fingrene på den, så sliter med å åpne apper og det er helt umulig for henne å skrive meldinger. Har forsøkt å lære henne å skrive med og bruke stemmestyringa, men hun fikk ikke helt begrep om det.

Ville vurdert iPhone, og skrellet bort det som er av unødvendige apper. Satt at alt skal laste seg ned automatisk på den og forstørret tekst og ikoner om det er nødvendig. En sånn touch-penn var god hjelp for min bestemor, så det kan være kjekt om man ikke er vant med å trykke på skjerm.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 20:55   #8
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Smarttelefon for eldre som ikke har noe erfaring

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Om du kan IPhone best så gå for det. Den som skal lære bort må visst også kunne forstå telefonen nemlig.
Har jeg hørt.....

Dessuten er jo iPhone veldig intuitiv og enkel å bruke.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 21:08   #9
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smarttelefon for eldre som ikke har noe erfaring

Min mor på 90 prøvde Doro, men den var så forskjellig fra iphone at vi slet med å gi henne god hjelp. Nå har hun iphone 7+, valgte + pga stor skjerm, og det fungerer utmerket.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 21:19   #10
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Smarttelefon for eldre som ikke har noe erfaring

Her går det også i iPhone til både mormor på 85 og onkel på 90

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 21:24   #11
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Smarttelefon for eldre som ikke har noe erfaring

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Om du kan IPhone best så gå for det. Den som skal lære bort må visst også kunne forstå telefonen nemlig.
Har jeg hørt.....

Eg nekta mammo å kjøpe noko anna enn iPhone då ho skulle over på smarttelefon for nokre år sidan. Det var fordi eg har det sjølv, og visste eg kom til å sitte med all opplæringa. Ho forstår å bruke den greit, men det indre livet, dvs innstillinger og slikt, forstår ho ikkje så masse av. Men ellers går det bra. Kjøp lokalt viss det e mulig, så det går an å få hjelp på butikken ettertid og. Mammo har funne nokre karar på ein butikk her i bygda som hjelper når eg ikkje kan.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 22:19   #12
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Smarttelefon for eldre som ikke har noe erfaring

Slektningen din høres ut som slektningen min, primær- nyhetskilde var tekst-tv.

Vedkommende fikk ipad til 70-årsdagen med et par gjennomtenkte apper installert. Værvarsel, løypemelding og nyheter. Den ble faktisk umiddelbart tatt i bruk! Veien til iPhone var kort etter det.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 22:40   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smarttelefon for eldre som ikke har noe erfaring

Jeg har en iPhone8 liggende, så skal se om jeg får fikset og ryddet på den så den kan bli hennes.
På forsiden ligger foreløpig appene
telefon, meldinger, kamera, bilder og Rana Blad.
Og alt er knyttet opp mot mitt VISAkort akkurat nå, så det kan jo bli spennende..

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 22:41   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smarttelefon for eldre som ikke har noe erfaring

Takk for tips og deling av erfaringer!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 23:02   #15
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Smarttelefon for eldre som ikke har noe erfaring

Høres ut som om du har landet på iPhone. Sikkert lurt. Jeg skulle bare inn og nevne at Doro telefonene er så enkle at de blir kompliserte!! Og du må gjennom ørten menyer for å finne det mest basic. Min 80 år gamle mor hadde Doro og den var grusom for henne, så hun endret til Samsung. Mye bedre.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 23:06   #16
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.227
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Smarttelefon for eldre som ikke har noe erfaring

Vi byttet ut pc og fastlinje med iphone og iPad til svigermor. Det har fungert veldig bra, og vi bruker spesielt FaceTime funksjonen masse. Det hjelper at vi kan forklare henne akkurat hva hun skal trykke på. Dette tok ned admin tiden veldig mye, for den Pc ble hun aldri venn med, og fikk ikke til å bruke den. Og det hjalp ikke at vi ikke visste hva menyvalgene het på det språket hun hadde på Windows.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-21, 10:10   #17
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Smarttelefon for eldre som ikke har noe erfaring

Jeg ville prøvd med iPhone først, og om det ikke går så gå heller over til Doro da. Det er lurt å kunne selv det man skal hjelpe med. Jeg tror både iPhone og Android har muligheter for å tilpasse og forenkle brukergrensesnit sånn at man tar bort det som er unødvendig, får større knapper på ringing og eventuelt tekstmeldinger. Større bokstaver kan også være en fordel.

Det som var vanskelig for min bestemor var å vite hvordan hun kunne legge på, hun var jo vant med å legge ned røret på hustelefonen. Dermed ble klapp-telefon en fordel, da kunne hun klappe den sammen fysisk, og det ble lagt på. Dessuten slapp hun lomme-ringing.

Lading var også et problem, hun var jo ikke vant med å måtte lade telefonen. Det ordna seg etterhvert da vi fikk satt opp en trådløs ladestasjon rett ved god-stolen som det funket fint for henne å sette telefonen i.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-21, 10:21   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smarttelefon for eldre som ikke har noe erfaring

Vi forsøkte å lansere iPhone for barnas oldemor (92 år), men hun fikk det rett og slett ikke til. Enda hun hadde vært relativt teknisk oppegående tidligere. Så der ble det doro.

Men for de som er såpass mye yngre, så høres det ut som det er greit å starte med iPhone.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-05-21, 10:26   #19
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Smarttelefon for eldre som ikke har noe erfaring

Min svigermor på samme alder tror jeg har en iPhone og hun er virkelig det mest analfabeta på tekniske saker som finnes. Men jeg tror hun kun ringer med den og sender SMS. Derimot har hun glede av en Ipad. Det har noe med størrelsen å gjøre, lettere å lese nyheter der enn på en bitteliten telefon.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-21, 10:32   #20
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Smarttelefon for eldre som ikke har noe erfaring

Pappa 80 fikser iPhone lett, utrolig nok.
Han hadde samsung før og da knotet han veldig med mms og bilder og slikt, etter at han fikk iPhone så får han til alt helt selv.
Og han har alltid vært familiens noldus på datagreier som han kaller det, men iPhone altså det fikset han med en gang.
Eneste er at han har kjøpt seg en sånn trykkpenn på clas ohlson (eller hva man kaller det?) som han bruker på skjermen siden han jobber mye som smed og har veldig hard og tørr hud på fingertuppene.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no