Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Teams- kan man flytte videobildene av de andre deltakerne nærmere kameralinsen?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-21, 18:53   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.460
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Teams- kan man flytte videobildene av de andre deltakerne nærmere kameralinsen?

Kamera på skjermen er jo plassert øverst på midten av PC-skjermen. Jeg har plassert skjermen slik at jeg har øyehøyde rett i kamera.

Video av de andre deltakerne legger seg imidlertid i et belte i nedkant av skjermen. Da må jeg jo velge mellom å se på dem eller å se i kamera. Fins det en måte å flytte bildene deltakerne til øverst på midten nærmest kamera slik at jeg kan se dem som snakker + ha øyekontakt med deltakerne via kamera?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-21, 18:59   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.380
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Teams- kan man flytte videobildene av de andre deltakerne nærmere kameralinsen?

Her ikke prøvd selv, men vil tro du kan justere størrelsen på programvinduet hvis det ikke er maksimert?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-21, 19:00   #3
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.380
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Teams- kan man flytte videobildene av de andre deltakerne nærmere kameralinsen?

Eller nei, det har kanskje et stort vindu midt på som du vil se, hvis noen er i fokus eller deler noe, da vil ikke min idé funke.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-21, 19:23   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.961
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teams- kan man flytte videobildene av de andre deltakerne nærmere kameralinsen?

Ettersom de uansett ikke kan se hvem du ser på, så er det egentlig fint å snakke inn i kamera. Da oppfatter de at du ser dem. Har jeg blitt fortalt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-21, 19:42   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.388
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teams- kan man flytte videobildene av de andre deltakerne nærmere kameralinsen?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Ettersom de uansett ikke kan se hvem du ser på, så er det egentlig fint å snakke inn i kamera. Da oppfatter de at du ser dem. Har jeg blitt fortalt.

Ja, men det er alltid hyggelige se de andre mens man snakker, så jeg skjønner daffy godt.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no