Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Opptak av Teams-møte

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-20, 08:40   #1
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Opptak av Teams-møte

Jeg har ikke tid til å teste det selv, men antar at andre er bedre brukere av Teams en meg. Kan man ved bruk av spill inn funksjonen dele denne til en som ikke deltar på møte slik at denne igjen kan laste den opp til youtube?

Ledergruppen har "vunnet" å synge julen inn i kalenderen på jobb, de er altså nødt til å gjøre en innspilling og få den sendt til meg slik at jeg får lagt den inn i luke 24 i kalenderen.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-20, 09:19   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Opptak av Teams møte

Ja, hvis det ikke går å dele det direkte kan jo en av de som har tilgang laste den ned til sin Onedrive og dele derfra?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-20, 09:38   #3
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Opptak av Teams møte

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Ja, hvis det ikke går å dele det direkte kan jo en av de som har tilgang laste den ned til sin Onedrive og dele derfra?

Kom på det etter at jeg postet spørsmålet, jeg er mer usikker på om den gjengen i det hele tatt klarer å starte opptaket, men da får de bare be om hjelp.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-20, 10:07   #4
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Opptak av Teams møte

Opptaket legges i Microsoft sin stream applikasjon og det er gjerne møtearrangør som har tilgang til opptaket. I stream kan man endre på hvem som kan se etc, samt laste den ned lokalt for derfra å legge det et annet sted. Men i bunn og grunn bør det kunne deles fra stream, innad i organisasjonen.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-20, 19:55   #5
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Opptak av Teams-møte

Kommunen min bruker nå Teams til møter av ulike slag, inkludert pressekonferanser, og det både streames direkte på Facebook og legges ut som opptak etterpå. Jeg har ikke satt meg inni hvordan det gjøres.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-20, 20:41   #6
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Opptak av Teams-møte

Sang over Teams høres helt j... ut, om de skal være pålogget hver for seg og synge i kor.

Vil anbefale at de fysisk er samlet når de spiller inn.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-20, 21:14   #7
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Opptak av Teams-møte

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Sang over Teams høres helt j... ut, om de skal være pålogget hver for seg og synge i kor.

Vil anbefale at de fysisk er samlet når de spiller inn.

Helt for j..... passer helt strålende i denne sammenheng!

Jeg har bedt dem om å komme med en løsning på det selv, jeg skal bare ha en video i hende senest 22.desember så jeg får den inn i luken den 24.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-20, 23:58   #8
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Opptak av Teams-møte

De som skal håndtere opptaket videre må ihvertfall være invitert inn i det opprinnelige møtet for å ha tilgang til videoen. Men nedlasting og opplasting kan jeg ikke noe om.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no