Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken bil?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvilken bil skal mannen velge? (Se bilder)
Jaguar XK 52 72,22%
Porsche 911 12 16,67%
Ingen av dem 8 11,11%
Deltakere: 72. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-07, 19:36   #61
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil?

Vi har vært i Florida på ferie og samtidig besøkt fyren som konverterer biler til elbiler. Det så ut som om det var et flott arbeide som han hadde gjort, han visste hva han snakket om (mannen er langt over middels bilinteressert). Litt spesiell fyr men kunnig, han hadde til og med en Lamborghini i stuen . Den første Porschen til Norge kommer å bli levert snart. Han som importerer den får litt jobb med biltilsynet for å få den godkjent, men deretter vil han gjerne ha agenturen for Norge.

Vil dere ha link så send PM/prikk.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 21:43   #62
Bonzo
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 8
Bonzo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken bil?

Jeg ville valgt Porschen hvis jeg var ute etter en "ekte" sportsbil til en eller to personer, og Jaguaren hvis jeg var ute etter en mer komfortabel bil hvor man kan få med hele familien.

Nå aner jeg ikke hvordan Jaguaren ser ut siden det er rødt kryss der bilde skulle være, men regner med at dette er en typisk Jaguar. Så derfor konklusjonen.

Bonzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no