Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken bil?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvilken bil skal mannen velge? (Se bilder)
Jaguar XK 52 72,22%
Porsche 911 12 16,67%
Ingen av dem 8 11,11%
Deltakere: 72. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-07, 09:44   #41
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken bil?

Jeg ville valgt Porsche, pga suverene kjøreegenskaper og kvalitet. Har du link til de som bygger om til El-bil?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 09:53   #42
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Og bagasjerommet er større enn man tror, ikke minst fordi det er veldig firkantet og fint.

Ja, det er tilvirket for å få plass til to golfbager.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 09:53   #43
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken bil?

Liker designet på Jaguar best

  Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 10:26   #44
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken bil?

Jeg liker jaguaren best, men spør du den bilfrelste mannen min så er porsche det eneste alternativet. Ingen over og ingen under.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 08:10   #45
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil?

Jaguar

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 04:07   #46
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken bil?

Jaguar - uten tvil !! En utrolig snasen bil.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 11:20   #47
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken bil?

Jaguar eller Porsche som el-bil? Da blir det jo en helt annen bil enn i utgangspunktet. Hva er effekten på en el-bil?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 19:02   #48
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil?

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Jaguar eller Porsche som el-bil? Da blir det jo en helt annen bil enn i utgangspunktet. Hva er effekten på en el-bil?

Nå skal vi se om jeg husker riktig. Starte ved rødlys og gi gass skal gi ca samme effekt som originalet. Den kan kjøre raskt, men jeg kan finne ut av mer om du vil.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 22:38   #49
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken bil?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Nå skal vi se om jeg husker riktig. Starte ved rødlys og gi gass skal gi ca samme effekt som originalet. Den kan kjøre raskt, men jeg kan finne ut av mer om du vil.

Bare ved rødlys? Vil gjerne vite mer, ja. Fant du link til de som bygger om bilene?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 09:54   #50
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil?

Endelig, nå ser det ut som om han har bestemt seg for en Jaguar. Det har vært andre bilder inne i bildet også, kanskje mer praktiske biler, men jeg syns faktisk at han kan unne seg en Jaguar for en lignende bil har vært hans drøm i mange år.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 23:54   #51
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken bil?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jaguar - ingen over, ingen ved siden!

  Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 23:26   #52
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken bil?

Jaguar!!!
Tysk ingeniørkunst, liksom - :blæh:

Jaguar, sier jeg!!!

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 18:54   #53
Vesla
Nybegynner
 
Vesla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8
Vesla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken bil?

Hadde jeg måttet velge en av de hadde jeg tatt jaguaren, men ingen av de er drømmebilen

Vesla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 08:20   #54
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil?

Nå ser det faktisk ut som om han kommer å bestille en Jaguar, om det blir en cab eller ikke er enda ikke bestemt. Porschen falt ut for en tid tilbake, men det var andre biler som ble aktuelle også. Dollarkursen er i hvert fall på vår side akkurat nå.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 22:44   #55
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil?

Hvordan er status nå, tro?

Jeg har skrekkelig lyst på lenke eller annen info om hvordan få til noe liknende? Værsåsnill???
Her må vi snart bytte bil og jeg vil ha el-bil, men innbiller meg at jeg ikke får stappet to bakovervendte små + meg selv inni en av de som er på markedet her.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 23:30   #56
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken bil?

Har ikke sett denne tråden før, men bildene det vises til er da vitterlig porsche 911, begge 2?

Uansett spinnes det litt på myter i argumentajonen; tysk kvalitet og engelske mandagsbiler. Jeg ville valgt Jaguar. Ingen tvil - selv om det er en Aston Martin-wannabe.

  Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 23:32   #57
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil?

Vel ...
Ingen!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 10:13   #58
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil?

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Har ikke sett denne tråden før, men bildene det vises til er da vitterlig porsche 911, begge 2?

Bildene av Jag'en har falt ut (rødt kryss) så de to bildene som er igjen er av Porsche i "vanlig" og cap-utgave.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 10:51   #59
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken bil?

Opprinnelig lagt inn av Balansekunstneren, her.

Bildene av Jag'en har falt ut (rødt kryss) så de to bildene som er igjen er av Porsche i "vanlig" og cap-utgave.

Hmmm...min nettleser viser ikke noe rødt kryss. Ikke rart jeg ble forvirret.

  Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 11:43   #60
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil?

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Hmmm...min nettleser viser ikke noe rødt kryss. Ikke rart jeg ble forvirret.

Snart er det helg.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no