Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken bil?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvilken bil skal mannen velge? (Se bilder)
Jaguar XK 52 72,22%
Porsche 911 12 16,67%
Ingen av dem 8 11,11%
Deltakere: 72. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-07, 12:36   #21
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken bil?

Jaguar, ingen tvil.
Jaguar er det klasse over, porsche er kjipt.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 12:44   #22
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil?

Jaguar har virkelig stil og klasse! Porsche... Vel, jeg synes ikke Porsche har noen av delene, men er mer sporty (men sporty kan vel defineres som en slags stil det og). Det er en hel annen ekslusivitet og eleganse over Jaguaren.

Ser du "Frusterte fruer"? Om Susan som prøvesmakte bryllupskake? Som ble en metafor på om hun skal velge Ian eller Mike? Jeg synes det er en slags parallell her. Den ene har visse kvaliteter og den andre har noen andre.

Jeg kjenner jo ikke akkurat mannen din, men ut i fra det jeg vet om ham og hvordan han ser ut er han mer en Jaguar-mann synes jeg.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 12:45   #23
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken bil?

Nå kommer det frem at jeg opprinnelig er blond, men er det EL-biler?

  Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 12:45   #24
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil?

Bør det telle ekstra at den eneste mannen har stemt på Porsche?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 12:50   #25
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken bil?

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Jaguar.

Jaguar er stilig, Porsche er harry. :enkel:

JEPP! Bare spør mannen min! :sannhetsvitne:

En slik bil bør kjøpes med hjerte!

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 13:06   #26
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Ser du "Frusterte fruer"? Om Susan som prøvesmakte bryllupskake? Som ble en metafor på om hun skal velge Ian eller Mike? Jeg synes det er en slags parallell her. Den ene har visse kvaliteter og den andre har noen andre.

Jeg kjenner jo ikke akkurat mannen din, men ut i fra det jeg vet om ham og hvordan han ser ut er han mer en Jaguar-mann synes jeg.

Ja, jeg så den episoden. God sammenligning. Ja, han er nok mer en Jaguar-mann. Egentlig så var ikke Porsche aktuelt men de som bygger om dem er eksperter på Porsche og da ble det et tema.

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Nå kommer det frem at jeg opprinnelig er blond, men er det EL-biler?

Du er ikke blond, normalt sett er det ikke det, jeg tror det finnes en (eller i vært fall er den på vei til Norge) Porsche el-bil i Norge. Det er firmaer som gjør om vanlige biler til el-biler. Akkurat som en del andre biler også gjøres om til el-biler etter at de har kommet ut fra fabrikken. Det som er vanlig til nå er at det har vært små biler.

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Bør det telle ekstra at den eneste mannen har stemt på Porsche?

Ja, tenkte på det også.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 13:14   #27
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil?

Jeg synes helt klart at Jaguar er bilen med stor B!
Estetikken må få tale litt den også. Bilen har jo stiiil! Synes liksom at Porche er så oppbrukt jeg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 17:29   #28
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil?

Jeg liker veldig godt Porche 911.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 17:32   #29
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken bil?

PorSche!

*tysklærer*

  Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 17:38   #30
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil?

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 19:19   #31
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.555
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken bil?

Jeg er enig med flertallet.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 19:37   #32
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken bil?

av de to: jæguarusen hihi
Men om jeg skulle ha importert fra usa så hadde jeg hellt gått for en Acura[honnda] hihi

Det jeg har i avataren min er en acura

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 23:50   #33
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil?

Jeg er litt nyskjerrig på prisen da? Burde jo bli en del billigere enn hva jeg innbiller meg, så lenge en slipper alle avgiftene til Norge som el-bil? Men ombygningen koster kanskje en del også?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 08:20   #34
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg er litt nyskjerrig på prisen da? Burde jo bli en del billigere enn hva jeg innbiller meg, så lenge en slipper alle avgiftene til Norge som el-bil? Men ombygningen koster kanskje en del også?

Det er avhengig av årsmodell, hvilken type batteier man velger (lithium eller bly), jeg skal gi deg beskjed når jeg vet mer eksakt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 18:45   #35
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken bil?

spurte bilkjenneren her i huset , ca 3,5 år, og han gikk for Jaguaren uten å blunke. Mamma`n syns den var veldig fin også!!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 19:37   #36
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.752
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil?

Begge mine foreldre kjører Jaguar så stemte det jeg også

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 19:38   #37
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.752
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil?

Vi får forresten inn vogna (Teutonia Mistral) i Mammas bil. Pappas er større så der går den garantert også (men ikke prøvd det).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 20:24   #38
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil?

Jag'en. Definitivt. Selv om baksetene er en vits så funker de greitt til to barn. Til og med med bilseter. Og bagasjerommet er større enn man tror, ikke minst fordi det er veldig firkantet og fint.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 21:16   #39
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.752
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jag'en. Definitivt. Selv om baksetene er en vits så funker de greitt til to barn. Til og med med bilseter. Og bagasjerommet er større enn man tror, ikke minst fordi det er veldig firkantet og fint.

Vi har fint to bilstoler nå i mammas bil. :ferie:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 23:27   #40
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken bil?

Man skal alltid følge hjertet når man kjøper bil... :erfaren:

Har venner som har hatt "mandagsjaguarer", men også venner som har vært fornøyd med sine. Jeg ville allikevel gått for Jaguaren. Den er lekker.

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no