Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-17, 20:08   #61
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.965
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Alle som har kundemøter hos oss har fått bekreftelse på at de trenger å kjøre bil av jobbgrunner. Det er helt reelt også, alternativet ville vært å gitt dem fri.

Skal dette liksom holde?

Jeg skal i morgen kjøre i et kundemøte sammen med en som driver enkeltmannsforetak. Nå har han riktignok elbil, men han kunne altså skrevet erklæring for seg selv? Det hadde jo vært mulig å ta bussen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 20:11   #62
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Det er ikke aktuelt å ta bussen først til lunsjavhentingssted, og så videre med lunsj til 30, nei.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 20:14   #63
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Men ellers har jo byrådet spart temmelig mye eksos på at det ikke blir hentet søppel mer enn en gang i halvåret, da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 20:14   #64
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.965
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Men nå snakket jeg om denne fyren, som altså driver sitt eget selskap og det han skal ha med er sitt eget hode og en pc. Kan han utstede fullmakt for seg selv? Hvem bestemmer hvem som kan utstede fullmakt til næringsformål?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 20:18   #65
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Aner ikke. Men det ser sånn ut på unntakslisten:

Sitat:

c) kjøretøy som brukes i næringsvirksomhet og som kan dokumentere kjørebehov den aktuelle dagen i forbudsperioden, herunder kjøretøy som leverer varer til Oslo.

Kjørebehov kan dokumenteres ved hjelp av f.eks en oppdragsbekreftelse fra arbeidsgiver/oppdragsgiver, fraktseddel, avtale e.l.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 20:21   #66
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.965
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Ja, ja ... han har jo en kundeavtale.

Jeg sitter bare på og jobber for et kjempeselskap som vil være uhyre forsiktige med å tøye regelverket. Og så skal vi jo uansett kjøre elbil som gjør det hele lovlig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 20:55   #67
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Spørs hvor mye renere lufta blir når så mange kan få kjøre likevel.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 23:18   #68
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg må ta taxi til svømmingen frem og tilbake, ergo dobbelt så mye kjøring enn hvis jeg svipper ned selv. Og hvordan jeg skal komme meg til legen med astmakiden har jeg ikke løst enda.

Og taxien er helt sikkert dieselbil, så da er vi jo like langt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 23:21   #69
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Spørs hvor mye renere lufta blir når så mange kan få kjøre likevel.

Jeg håper de måler effekten!

Og at neste eksperiment blir å anmode alle om å la bilen stå når forurensningen er som verst, men uten å kalle det forbud, som begrenses til noen veier og biler.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-17, 23:33   #70
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.112
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Effekten måles på timebasis året rundt, så vidt jeg vet. Også i andre kommuner.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 08:15   #71
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.389
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Litt fler biler på veien enn til vanlig hos meg.

TV2 hjalp jo ikke akkurat til gjennom å si at politiet ikke skulle gjøre noe og at mange de hadde snakket med ikke skulle la være å kjøre.

En kollega tar tidlig tog fra Asker hver mandag, i dag var det tre personer ekstra i vognen (det er så tidlig så folk har faste plasser). Det var tre håndverkere, ikke nordmenn. Noen hørte at folk hadde tatt bensinbilen i stedet for å ta toget som vanlig for da slapp de fulle tog.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 08:28   #72
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.161
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Merkbart midre trafikk der jeg kjører. Dieselbilen står fint parkert hjemme. Og med litt ekstra samarbeid får vi ungene på trening også denne uka.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 08:30   #73
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.389
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Jeg kjører mest på ring 3, skal jeg tillegge, men jeg gjetter at det er rimelig få som kører igjennom byen på ring 3.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 08:33   #74
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

En kollega har levert barn på skole i Oslo sentrum, og hun sa det var mye mindre trafikk enn vanlig - nesten helt tomt. Så ser ut som det har en viss effekt, og det er jo bra.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 08:48   #75
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Enter dagens moralske/sosiale knipe:

Jeg til de andre i fritidsaktivitetfølgegruppa: Da kan vi ta dem kollektivt til trening i morgen, da. Må reise tidlig, for det tar lang tid!
Annen mamma: Neida, jeg kjører til, herlighet, jeg bor 300 meter fra kommunegrensa
Tredje mamma (som bor nærmere sentrum): Og jeg kan hente, det er jo lov å kjøre på de store veiene, bare småveiene som er unntatt

Dermed står jeg der, mer moralen min.

Min tur til å kjøre var det vel strengt tatt også, så nå er det andre som kjører ulovlig i stedet for meg.

Jaja, neinei.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 08:56   #76
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Jeg skjønner ikke hvorfor man ikke bare kan mobilisere de som har bensin-, hybrid- eller elbil, og så la dem ta kjøringen på dager med dieselforbud. Vi har en bensinbil, og har tilbudt oss å være carpool for de som trenger det, mens det er forbud. Det handler jo bare om å være litt pragmatisk og tenke at det er en grunn til at forbudet er innført.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 09:05   #77
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Vi gjør det i bandygruppa.

I denne andre gjengen så har vi pinadø dieselbiler alle mann.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 09:17   #78
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Merkbart mindre folk på toget i dag. Så enten har folk tatt et tidligere tog eller så har folk valgt å kjøre, i frykt for fulle tog. Mannens dieselbil står trygt parkert på bygda, han kunne heldigvis ta tog til jobb i dag.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 10:20   #79
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

I denne andre gjengen så har vi pinadø dieselbiler alle mann.

Ikke en eneste, pitteliten Tesla, en gang?

Fra spøk til revolver: jeg så tall i dag som viste tredobling av antall dieselbiler fra 2008ish til i dag. Så jeg skjønner at det er en del som sliter.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 13:09   #80
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Jeg tror det er umulig å trekke noen konklusjoner utfra noen enkeltdager, hverken på om kollektivsystemet har bestått testen eller hvor stor forbedringen på luften har vært. For det første er det så kortvarig at mange har strekt seg langt for å finne hjemmekontorløsninger eller reise utenom rushtiden, for det andre er det ikke enkelt å beregne hverken vær eller forventet forurensing nøyaktig.

Jeg hørte på D18 i går at forventet effekt var -10 %, men det var helt wild guess. Det var også intervjuet en klimaforsker fra Bergen, som mente at det summa summarum var helt umulig å dokumentere en effekt fra deres 3 dager med datokjøring fra i fjor.

Jeg er absolutt for å gjøre tiltak som virker, så vi må bare krysse fingrene for at vi får dokumentert hva som virker etter hensikten så snart som mulig.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no