Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hjelp - få tilbake slettet utkast i gmail?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-16, 14:20   #1
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp - få tilbake slettet utkast i gmail?

Jeg hadde et langt dokument liggende under "Utkast"-fanen i gmail, og nå klarte jeg å slette det ved en feil, i stedet for å lagre det på nytt igjen. Veldig lett å gjøre denne feilen på Gmail-app'en på fonen, dessverre.

Kan jeg finne dette igjen noen steder?
Har forsøkt både i appen og på mac'en uten hell.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-16, 16:33   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - få tilbake slettet utkast i gmail?

Nei, tror den er borte for alltid. Eposter du har slettet ligger i søppel en stund, men utkast du har forkastet forsvinner dessverre for godt.
Det er mulig å sette opp appen sånn at du får spørsmål om du virkelig vil slette før du sletter noe, kan jo være til hjelp til annen gang iallefall.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-16, 16:55   #3
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - få tilbake slettet utkast i gmail?

Joda, det kom opp en angre-sirkel med det samme, men da var fingrene allerede igang med å sveipe vekk vinduet fra fonen så rakk dessverre ikke den. Shit.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-16, 23:26   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - få tilbake slettet utkast i gmail?

Jeg testet litt med Gmail på min mobil, og klarte dessverre ikke å finne igjen utkastet etter at jeg hadde slettet det

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no