Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-16, 11:57   #41
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Leste bloggen din nå, Albertine. Du skriver levende og godt. Sterkt. Jeg vet ikke hva jeg skal si, men jeg kommer innom den igjen.

Blåklokke, jeg tror mange kan være interessert i å lese bloggen din, jeg også, men jeg har litt problemer med mammabloggere som har gjenkjennbare bilder av barna. Så hvis du gjør noe med det, kan det hende jeg leser igjen. (Du har nydelige barn, altså.)

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-16, 11:59   #42
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det får du til Albertine. Og så får du inn et ikon i bloggen din der lesere kan laike FB siden.
Jeg leser også bloggen din, Albertine. Litt sporadisk, men alltid når den dukker opp i FB-feeden min. Den er vond. Det er bra om du kan spre bevissthet rundt det du skriver om.

Takk, Karamell. FB-siden min ligger under mitt eget navn, jeg kjenner en liten sperre på det å skulle oppgi anonymiteten min (selv om jeg er veldig enkel å identifisere hvis noen vil prøve.) Eller kan jeg endre visningsnavnet selv, tro? Guri, jeg er altså en kløne på sånne ting.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-16, 12:12   #43
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Steike, jeg er god! Nå har jeg endret navnet på FB-siden og lagt til Instagramkonto, og jeg har endret instagraminnstillingene sånn at den ikke lenger er privat, og jeg har tilknyttet e-postadresse til bloggnavnet og greier. Slett ikke verst for en middelaldrende lærer som vokste opp med telefonkiosker og lærte EDB på Tiki100 der det kuleste spillet var Snake.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-16, 15:21   #44
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Albertine: utrolig sterk blogg. Jeg kommer til å følge deg videre.

Blåklokke: syns du har fine innlegg og utrolig vakre barn. Kommer definitivt til å følge deg videre også.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-16, 15:55   #45
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Albertine: utrolig sterk blogg. Jeg kommer til å følge deg videre.

Blåklokke: syns du har fine innlegg og utrolig vakre barn. Kommer definitivt til å følge deg videre også.


Tusen takk! Så hyggelig med slike tilbakemeldinger!

__________________
2000, 2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2013...
Blåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-16, 19:32   #46
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Opprinnelig lagt inn av Blåklokke, her.

Nei!
Som sagt, jeg vingler veldig nå. Men noen tøffe tema blir det kanskje, som fødselsdepresjon. Men grunnen til denne bør jeg nok ikke legge ut i en blogg om familielivet.

Planen var (etter mange forespørsler), en blogg om livet med mange barn. Men om jeg klarer å skrive interessant nok i lengden er jeg usikker på. Men det er nok den retningen jeg går. Så får helle bare de som synes det er uinteressant synes det. Det blir om vår hverdag samt temaer som opptar meg rundt mammarollen. Og kanskje mer...


Klokt.

Eg trur veldig på å spisse litt og heller ha litt variasjon rundt tema. Då veit dei faste lesarane kva dei kan forvente.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 03:00   #47
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

OK. Da tar jeg sjansen på å legge inn min blogg her: fabelastisk.blogg.no

Så får du se, Blåklokke.

Jeg vet ikke om det bare er mobilen min som tuller seg, når jeg kommer inn på bloggen din Albertine, så skjer det ingenting, alt er bare hvitt.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 10:19   #48
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg vet ikke om det bare er mobilen min som tuller seg, når jeg kommer inn på bloggen din Albertine, så skjer det ingenting, alt er bare hvitt.

Jeg får opp at bloggen ikke eksisterer lenger.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 11:07   #49
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Jeg tok en runde med meg selv etter tilbakemeldingene jeg fikk i går og besluttet å slette den. Det finnes flere veier til Rom.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 11:35   #50
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Opprinnelig lagt inn av Blåklokke, her.

Nei!
Som sagt, jeg vingler veldig nå. Men noen tøffe tema blir det kanskje, som fødselsdepresjon. Men grunnen til denne bør jeg nok ikke legge ut i en blogg om familielivet.

Planen var (etter mange forespørsler), en blogg om livet med mange barn. Men om jeg klarer å skrive interessant nok i lengden er jeg usikker på. Men det er nok den retningen jeg går. Så får helle bare de som synes det er uinteressant synes det. Det blir om vår hverdag samt temaer som opptar meg rundt mammarollen. Og kanskje mer...

Eg hadde ikkje tatt opp tøffe tema når du har eksponert borna med namn, egenskaper og bilete. Eg hadde nok ikkje utlevert det du allereie har gjort.

Eg er ikkje ei slik som ikkje viser borna mine. Eg har blogga i ti år med bilete av born og ting me har gjort. Alltid med det i bakhovudet at eg ikkje deler av dei men av ting me gjer. Om eg har klart det er opp til andre å bedømme.

Eg har tru på å blogge for å bearbeide, men da utan familien som bakteppe.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 12:02   #51
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Jeg har sagt at det ikke er aktuelt å skrive om tunge tema på bloggen på grunn av valget jeg har tatt om å skrive om familielivet og mammarollen! Jeg virret innom tanken men slo det like raskt fra meg!

Nå må dere for all del ikke ta ting ut av sammenheng for å dømme og lage en vanskelig sak ut av ingenting! Det er dette som er hovedproblemet med FP og grunnen til at jeg ikke ønsket å oppgi bloggnavnet mitt på dette forumet. Men så lot jeg meg rive med og gjorde det desverre likevel.

Jeg har allerede svart alt for mye om hva bloggen skal handle om osv. Om dere leser overskriften og hovedinnlegget så spør jeg ikke om hva bloggen min skal inneholde eller hva dere syner om innholdet. Jeg spør ganske enkelt om hvordan man når lesere!

__________________
2000, 2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2013...
Blåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 12:08   #52
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Ikke vær for snar til å dømme nå, Blåklokke. Folk er ærlige her, og jeg er av den formening at det er MYE bedre med ærlighet her inne på et (relativt) lukket forum enn fra en horde med Folk der ute i det virkelige liv. For det er veldig mange Folk der ute som er stokk dumme og kan lire av seg mye. Jeg er veldig, veldig takknemlig for den tilbakemeldingen jeg fikk, for da fikk jeg litt perspektiv på ting. Jeg valgte å slette bloggen, det føltes riktig for meg. Jeg er enig i det de andre sier om din blogg, hadde jeg hatt fullt navn og bilde av familien hadde jeg ikke turt å dele vanskelige ting.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 12:09   #53
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Jeg synes vel ikke du dømmes så veldig, Blåklokke, har du ikke stort sett fått konstruktive tilbakemeldinger? Det er bra at du har tenkt gjennom hva du legger ut og ikke, jeg tror ikke noen tenker noe annet. Det bare spant ut fra at du nevnte at det kunne komme vanskelige ting også.

Mitt tips er at du finner en identitet som er noe mer enn å ha mange barn til bloggen din. Jeg tror det kan bli interessant for flere på den måten.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 12:25   #54
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Jeg ble kanskje vel frustrert men problemet er at uansett hvor mange ganger jeg skriver at jeg IKKE KOMMER TIL Å SKRIVE OM vanskelige ting, så gjentar dere det igjen og igjen slik at nye lesere i denne tråden tar det med seg i neste kommentar. Så det nytter ikke for meg å si at dette ikke er aktuelt.

__________________
2000, 2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2013...
Blåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 13:27   #55
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Kjære vene, no er du verkeleg hårsår. Du skriv jo sjølv, lenger ut i tråden, at du har fleire tunge tema og vingler om du skal ta dei med i bloggen. Eg gjer deg eit råd om at eg har tru på å blogge for å bearbeide men ikkje i ein slik type blogg som eg oppfattar at du har. I tillegg fortell eg korleis eg sjølv har kombinert born og blogg med å fokusere på det me gjer og ikkje på dei.

Beklager at eg ville dele av mi erfaring. Eg trudde, i min naivitet, at du spurde om tema og det å ta opp vanskelege ting (tillegg til korleis få lesarar, noko andre hadde svara på.)

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 13:30   #56
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Opprinnelig lagt inn av Blåklokke, her.

Jeg ble kanskje vel frustrert men problemet er at uansett hvor mange ganger jeg skriver at jeg IKKE KOMMER TIL Å SKRIVE OM vanskelige ting, så gjentar dere det igjen og igjen slik at nye lesere i denne tråden tar det med seg i neste kommentar. Så det nytter ikke for meg å si at dette ikke er aktuelt.

Jeg ville kjent litt etter på denne frustrasjonen. For om det frustrerer deg såpass at folk misforstår eller tolker deg annerledes enn du hadde tenkt, så er det slett ikke sikkert at blogging er så lurt i det hele tatt.

Nå skal det mye til å fenge meg med en blogg, men for å være ærlig kan jeg ikke se et kjempestort nedslagsfelt for denne bloggen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 13:39   #57
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Jeg har fulgt bloggen til Chanett i ørten år, den er veldig bra. Så hør på henne, der kan du få gode tips.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 13:53   #58
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Tuden takk, Agenten. Det var hyggelig sagt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 13:59   #59
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Hvor er det blitt av bloggen din Albertine?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 14:01   #60
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hvor er det blitt av bloggen din Albertine?

Den er borte. Jeg vurderte lenge frem og tilbake i går om jeg skulle beholde den og valgte å ta den bort. Mange uttrykte det jeg var redd for, så jeg prioriterer beskyttelse for meg selv, jobben min og ikke minst barna mine fremfor å dele. Jeg skal heller se på andre måter å uttrykke meg på.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no