Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor mye penger har familien brukt på bil?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvor mye ga dere for bilen(e) deres?
Under 60 000 30 11,63%
60 000-119 000 31 12,02%
120 000-179 000 48 18,60%
180 000-239 000 33 12,79%
240 000-299 000 27 10,47%
300 000-359 000 24 9,30%
360 000-429 000 18 6,98%
430 000-500 000 11 4,26%
Mer enn 500 000 19 7,36%
Har ikke bil/vil bare se svarene. 17 6,59%
Deltakere: 258. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-07, 10:46   #101
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye penger har familien brukt på bil?

Vi har en til 100 000,-

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 01:23   #102
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye penger har familien brukt på bil?

Eh, aner ikke totalen jeg, men vet det er aaaltfor mye...

Bruksbilen ligger vel på sånn passe litt for dyrt. Er en BMW X5. Og så har sambo etpar sportsbiler stående, og de vil jeg ikke vite prisen på... Men ok, de øker i verdi, så det er helt ok for meg at han plasserer opparbeidede bilpenger der.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 11:41   #103
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.841
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye penger har familien brukt på bil?

Jeg har en VW Passat stasjonsvogn som jeg betalte rett i underkant av 400 000 for for drøye ett år siden. Definitivt den dyreste bilen jeg har hatt så langt...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 11:57   #104
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye penger har familien brukt på bil?

Vi har én bil, Toyota Camry, samboer kjøpte den da han var 18 år for 90 000, har ikke lån på den. Også har vi en ganske ny motorsykkel.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 12:22   #105
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye penger har familien brukt på bil?

Trur me betalte omkring 200 000 for ein brukt Toyota Avensis i 2000.

Den går kvar gong

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 15:05   #106
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye penger har familien brukt på bil?

Kjøpte den dyreste bilen hittil i sommer, ga 125 000, men den er vel verdt mer, slik egentlig. Ellers har vi to drittbiler til, hvorav vi skal selge den ene (rop ut om noen trenger en drittbil da!).

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 17:01   #107
Labolina
Superduperaktiv
 
Labolina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 709
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sv: Hvor mye penger har familien brukt på bil?

Vi har en bil. Betalte 190 000 for den.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 17:02   #108
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye penger har familien brukt på bil?

:registrer at man ligger innenfor normalen:

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 18:34   #109
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye penger har familien brukt på bil?

Har ikke

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 18:45   #110
SandraLinn
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Telemark
Innlegg: 16
SandraLinn har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor mye penger har familien brukt på bil?

Jeg kjøpte meg bil for 1 uke siden
Hyundai Elantra 1997 stasjonsvogn. Jeg ga 22 000,-.

__________________

SandraLinn og guttegjengen
( -96, - 97, - 03 og -06)
SandraLinn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 19:10   #111
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har familien brukt på bil?

Vi har en bil som vi kjøpte brukt for 160.-180.000 (husker ikke helt) i 2002. Da var den fire år gammel. Den gikk bra et par år, siden har det vært utrolig mye problemer og mange store utgifter med den. Nå skal vi kjøpe helt ny bil. Jeg orker ikke mer uforutsigbare bruktbilutgifter, og er klar for problemfritt bilhold med nybilgaranti og innbytte etter få år. Det betyr også mye for meg å ha en bil som føles stor og sikker, siden jeg er temmelig hardt angrepet av trafikk-skrekk og ofte føler meg redd både som fører og passasjer. Jeg klarer ikke helt å stole på alle de andre som er ute og kjører, nemlig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 19:56   #112
Vesla
Nybegynner
 
Vesla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8
Vesla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor mye penger har familien brukt på bil?

Jeg hadde først en bil, den ga jeg 50.000 for, solgte den med tap og kjøpte en større bil.
Den fikk jeg billig, 50.000.
Den er 12 år gammel, men en stor trygg og romslig bil.

Vesla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 20:17   #113
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.631
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye penger har familien brukt på bil?

Vi har en Polo fra 2000. Den kostet 105.000 i 2004.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 00:00   #114
Guffen
Hvor er hengekøyen!?
 
Guffen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 144
Blogginnlegg: 4
Guffen er litt kulGuffen er litt kul
Standard

Sv: Hvor mye penger har familien brukt på bil?

Ca 200 000 samlet...

har to biler.

Guffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 10:29   #115
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Hvor mye penger har familien brukt på bil?

Vi har to biler - den ene kostet ca. 280000 og den andre kostet mer. Vet ikke sikkert. Har ikke lån på noen av dem

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 12:17   #116
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.826
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye penger har familien brukt på bil?

Vi kjøpte bruktimportert Passat for et par år siden. Tror vi ga i overkant av 200 000 for den. Da var bilen tre år gammel.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 23:32   #117
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye penger har familien brukt på bil?

Oi, her var det stor spredning...

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 23:56   #118
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye penger har familien brukt på bil?

Etter at mannen hadde lest svenske krasjtester i et halvt år endte vi opp med en bmw til ca 150 k (inkl en del reparasjoner). I tillegg har vi arvet en toyota som snart er veteran. Bmwen ble bakt inn i huslånet.

gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 00:45   #119
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye penger har familien brukt på bil?

Ingen verdens ting.
Vi har nemlig ikke bil.
Faktisk er det ingen av oss som har førerkort engang.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 01:50   #120
gethosmurfen
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 339
gethosmurfen er litt kul
Standard

Sv: Hvor mye penger har familien brukt på bil?

Kjøpte min første bil i februar, en nissan micra 95 modell til 20 000. Ikke var den kjørt særlig mye heller

__________________
Gethosmurfen og lille prinsesse vil ikke juli 2005
gethosmurfen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no