Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hjelp meg å tenke om elbil

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-15, 19:03   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke om elbil

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Næh, de fleste biler kjører fra de er nye til de er brukt opp, så om man eier dem tidlig eller sent i livsløpet har lite å si sånn sett. Der har mer å si at man behandler dem pent slik at de varer lenge.

Tja, det kan du jo si, men da forutsetter du vel at etterspørselen etter bruktbiler ikke er prissensitiv? Hvis du fyller på med ny bil, faller prisen på bruktbilen du ville konkurrert om, og da har kanskje én til råd til å kjøpe en ekstra bil.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-15, 20:12   #22
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke om elbil

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Tja, det kan du jo si, men da forutsetter du vel at etterspørselen etter bruktbiler ikke er prissensitiv? Hvis du fyller på med ny bil, faller prisen på bruktbilen du ville konkurrert om, og da har kanskje én til råd til å kjøpe en ekstra bil.



Men jeg tror ikke det er nær å være 1:1, da.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-15, 21:14   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke om elbil

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

For et barn, en voksen og en treningsbag?

Joda! http://transportsykkel.no/annas-work...ghetshistorie/

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-15, 21:15   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke om elbil

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.



Men jeg tror ikke det er nær å være 1:1, da.

Nei, nei. Men når det finnes brukte der ute som kanskje tilfredstiller kravene dine, hvorfor kjøpe en ny? Det er jo ingen vits i fylle på med stadig nye dingser.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-15, 21:35   #25
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke om elbil

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, nei. Men når det finnes brukte der ute som kanskje tilfredstiller kravene dine, hvorfor kjøpe en ny? Det er jo ingen vits i fylle på med stadig nye dingser.

Jeg kommer til å kjøpe brukt, altså. Men tross Candys argument, store forskjellen rent miljømessig er det ikke, så lenge alle dingser brukes livslengden ut.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-15, 21:35   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke om elbil

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg kommer til å kjøpe brukt, altså. Men tross Candys argument, store forskjellen rent miljømessig er det ikke, så lenge alle dingser brukes livslengden ut.

Det gjør jo langt i fra alle dingser. Og de genererer søppel, selv om de er oppbrukt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-15, 21:38   #27
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke om elbil

Men for biler finnes det et godt fungerende bruktmarked, og bilene brukes livslengden ut, så lenge de behandles ordentlig. Miljømessig så er godt vedlikehold av bil mye mer vesentlig enn når i livslengden til bilen man eier den.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 22:52   #28
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke om elbil

Hva er greia med think, egentlig? Finnes det ikke forhandlere og service av den lenger? Den er ganske fin størrelse og jeg har sett den som 4-seter. Men nesten ingen biler på finn.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 01:06   #29
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke om elbil

Naboen kjøpte forresten en liten varebil, visstnok for nesten ingen penger, hadde den i et års tid, og solgte den til samme pris når de flyttet til utlandet. De var veldig fornøyde. Tror det var tre seter i den.

Lurer på om det var en sånn: http://www.finn.no/finn/car/used/obj...ckthrough=true

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 10:28   #30
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke om elbil

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hva er greia med think, egentlig? Finnes det ikke forhandlere og service av den lenger? Den er ganske fin størrelse og jeg har sett den som 4-seter. Men nesten ingen biler på finn.

Think gikk konkurs for noen år tilbake. Prismessig blir den lite konkurransedyktig sett opp i mot iMev (og dens søsken), samt mindre moderne, mindre sikker osv. en god del av bilene har vel Zebra-batteriene, som gir kortere rekkevidde og egentlig en ganske kort levetid på batteriet. Lavt produksjonsvolum og manglende organisasjon i dag kan gjøre deletilgang vanskelig vil jeg tro.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 13:35   #31
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke om elbil

Jeg tror ikke jeg hadde gått for Think eller Buddy (selv om sistnevnte kan være en ganske grei liten sak). Skulle jeg kjøpt elbil ville jeg gått for en av de nyere generasjonene, men ikke av dem med aller lengst rekkevidde. Da holder du deg innenfor budsjett, men får likevel en bil som ligner på en bil og som fungerer som en bil og ikke som en avansert moped (Buddy fungerer dårlig på veier som har fartsgrense over 80 km/t).

Dvs. at jeg hadde satset på en Mitsubishi i-Miev, Peugeot iOn eller Citroen C-Zero. De får du under 100 000 kroner uten at de er kjempegamle eller har kjørt veldig mye.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 13:43   #32
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke om elbil

Jepp, ser at det er omtrent der jeg har landet jeg også. Jeg så litt på elbilforum, og Think-tråder handlet mye om innovative løsninger på obskure deleproblemer, som å ta en dings fra en gammel Ford og putte inn der og der, for å få orden på vindusviskere som ikke slutter å gå og sånn... Ikke noe for meg.

Buddy blir det for lite futt i, gitt at litt kjøring faktisk er på E18 og på Ring 3.


Hvis det blir, da. Har ikke landet helt på det heller.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 13:59   #33
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke om elbil

Jeg har ikke lest hele tråden, men jeg skulle ikke velge Buddy på grunn av sikkerhet og det jeg tror er gamle typer batterier. Think er gammel og jeg tror at de bilene som kører rundt nå har fått rimelig kort rekkevidde. Holder fire seter skulle jeg gå for Citroën, Peugeot eller Mitsubishi. Alle de tre er vel egentlig samme bil i grunnen.

Si i fra om du vil prøvekjøre en Leaf.

Golfen er også veldig fin, men koster jo mer.

Vi har eller har hatt Think, Leaf (og Tesla). Jeg er veldig veldig glad i å kjøre elbil og jeg vinner nesten ikke noen tid i kollektivfelt så det er ikke noe argument for meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 14:08   #34
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke om elbil

Nei, kollektivfelt er ikke noe argument for meg heller. Men det hender av og til at vi blir stående i beit med en bil og innviklet logistikk, og så føles det helt koko å kjøre rundt i den tunge dieselbilen med bare meg eller meg og et barn.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 16:14   #35
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke om elbil

Jeg er i kjøpsmodus og har funnet gode tilbud på ny Leaf og eGolf.

Eks ny bil til 229 000,- for Leaf 2015 toppmodell med motorvarmer og skinnseter, men uten vinterdekk.
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=55876281

Vi har tilbud på eGolf 2016 fra Møller på 250.000,- med noe tilbehør som motorvarmer eller vinterpakke som de kaller det, men uten skinnseter og vinterdekk.

eGolf har garantier på 8 år for batteri og 5 år på bil. Leaf har 5 år på batteri og 3 års garanti på bil.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 19:34   #36
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke om elbil

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

eGolf har garantier på 8 år for batteri og 5 år på bil. Leaf har 5 år på batteri og 3 års garanti på bil.

3 års garanti er ikke spesielt relevant ettersom man har fem års reklamasjonsrett ved forbrukerkjøp. Garantitiden på batteriene kan dog være viktig.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 22:27   #37
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke om elbil

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

3 års garanti er ikke spesielt relevant ettersom man har fem års reklamasjonsrett ved forbrukerkjøp. Garantitiden på batteriene kan dog være viktig.

Sant, jeg vet ikke hva mer utover reklamasjonsretten Nissan eller WW tilbyr i garanti tiden.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 22:32   #38
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke om elbil

Uansett hvilken bil du ender opp med, så må jeg bare si at jeg elsker Berta min (e-up). Jeg kjørte 8 mil her en dag og mannen regnet ut at det kostet ca 10 kr.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 23:28   #39
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke om elbil

Jeg er også fornøyd med min eUp! Min heter Knerten da 😉
Mest i bruk til jobb og småkjøring til svømmehall og butikken. Trenger ikke andre lade muligheter enn hjemme, holder lenge for min del.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-15, 08:20   #40
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke om elbil

Min eUp kjører 90 km hver dag. Digger den!

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no