Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Å vise hva man mener om andres bil

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-15, 22:06   #21
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å vise hva man mener om andres bil ...

Vugge-til-vugge, gajamor?

Man kan få fordommer mot så mangt, fordi man møter folk som virkelig framprovoserer dem, men jeez for en oppførsel.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-15, 22:52   #22
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å vise hva man mener om andres bil ...

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg hadde aldri knyttet det mot bilen jeg kjørte, kun mot det at jeg var kvinne.

Akkurat her tror jeg nok det var bilen, men jeg har også opplevd episoder hvor kjønnet mitt har vært det som tydeligvis har trigget reaksjonen...

Mannen har også en sportsbil. Denne bruker jeg også til tider, når jeg av ulike årsaker ikke har annen bil tilgjengelig. For oss er det like selvfølgelig at jeg kjører den, som han. En bil er ikke rettet mot kjønn liksom.

Nå er dette en bil som mange, spesielt menn, ser langt etter. Snerten liten sak.

Det er vel to episoder som jeg husker hvor jeg har fått tydelige indikasjoner på at det var helt feil at en dame kjører en sånn bil.

Ene gangen var det en gjeng yngre menn som sto samlet da jeg kom kjørende. De la merke til bilen tidlig, og de viste tydelig at denne skulle de se på så lenge de kunne. Men det varte bare til jeg kom nær nok til at de så meg... De entusiastiske tegnene gikk fort over, og et par av dem viste fingeren til meg...

Den andre gangen kom jeg og ungene inn på en parkeringsplass med denne bilen. En mann som går der stopper opp og ser, og han står der ennå når jeg har parkert og skal ut av bilen.

Jeg går nå som vanlig ut av bilen, og hører en høy stemme på sidelinjen som sier "hva faen...ei kjærring??", og så stamper han avgårde...

Jaja, fordommer er en fin-fin ting

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 08:10   #23
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å vise hva man mener om andres bil ...

Jeg har ikke bil, har ikke hatt på 9 år, og gir beng i hva andre kjører rundt i så jeg forstår virkelig ikke den type oppførsel.
Misunnelse må da være en faktor?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 08:31   #24
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å vise hva man mener om andres bil ...

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg hadde aldri knyttet det mot bilen jeg kjørte, kun mot det at jeg var kvinne.

Virkelig? Tesla er den klart mest forhatte bilen på sosiale medier, mens omtrent halvparten av sjåførene er kvinner. De reaksjonene jeg har fått i bil har jeg alltid knyttet til kjøreatferd, ikke kjønn.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 08:40   #25
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å vise hva man mener om andres bil ...

Kombinasjonen elbil, Tesla og skikkelig voksne mannfolk er nok kjernen, men ikke forklaringen. Det der var ikke greit.

Som Bmw i3-eier har vi også fått høre vårt. Inn mot byen skjer det jevnlig at biler prøver å kappkjøre med meg hvis jeg står forrest i lyskryss. Vi hadde forresten totalt ca 1500 kwh økt forbruk første året med elbil. Det er jo der den største gevinsten ligger.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 10:06   #26
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å vise hva man mener om andres bil ...

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Vugge-til-vugge, gajamor?

En del av cradle-to-cradle-folka er litt... holistiske... så jeg skjønner skepsisen hvis du googler begrepet. Men det er egentlig ren logikk. Vugge-til-grav tar utgangspunkt i at vi lager noe fra et råstoff, bruker det, og så blir det avfall. Men avfall er også ressurser. Hvis man designer ting i utgangspunktet med tanke på at de skal kunne gjenbrukes og gjenvinnes, så får man totalt sett en mye mer effektiv bruk av ressurser.

For elbiler er det særlig batteriene som hauses opp som avfallsproblem. Men "utslitte" bilbatterier er allerede i ferd med å bli en ettertraktet ressurs:
http://reneweconomy.com.au/2014/sola...go-japan-46230

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 10:45   #27
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å vise hva man mener om andres bil ...

Nå har jeg kjørt Tesla i 4 mnd og har ikke møtt noen negative holdninger i trafikken. Og med kolleger og andre så tar jeg gjerne en god diskusjon både på økonomi og miljøvennlighet.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 10:48   #28
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å vise hva man mener om andres bil ...

Vi har en tilsvarende bil som deg, Carrera, og det er ikke fritt for blikk og tydelige ansiktsuttrykk. Har heldigvis ikke opplevd det så ille som deg. Enda.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 11:00   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å vise hva man mener om andres bil ...

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Virkelig? Tesla er den klart mest forhatte bilen på sosiale medier, mens omtrent halvparten av sjåførene er kvinner. De reaksjonene jeg har fått i bil har jeg alltid knyttet til kjøreatferd, ikke kjønn.

Det er vel ganske naturlig å knytte suging opp mot kjønn, ikke bil. Det er jo en visuell kommentar kvinner ofte får, uten at de kjører bil også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 11:04   #30
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å vise hva man mener om andres bil ...

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er vel ganske naturlig å knytte suging opp mot kjønn, ikke bil. Det er jo en visuell kommentar kvinner ofte får, uten at de kjører bil også.

Suging? Her tror jeg det var brekning? Like ille da.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 11:07   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å vise hva man mener om andres bil ...

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Suging? Her tror jeg det var brekning? Like ille da.

Åja, som i at han stakk fingeren i halsen for å spy? Da misforsto jeg. Da skjønner jeg at man knytter det opp mot bil. Absolutt utrolig frekt, slemt og helt dust, men jeg syns ikke det er "like ille" som seksuell trakkassering, tross alt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 11:30   #32
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å vise hva man mener om andres bil ...

Jeg har opplevd masse kjipt i trafikken med min tidligere bil, en lyseblå Toyota Aygo. Alle involverte mannfolk.

Mvh Tidligere trafikalt mobbeoffer

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 12:49   #33
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å vise hva man mener om andres bil ...

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er vel ganske naturlig å knytte suging opp mot kjønn, ikke bil. Det er jo en visuell kommentar kvinner ofte får, uten at de kjører bil også.

Jeg har fått noen svært fellatiolignende gester mot meg, og jeg tror jo at han hadde brukt andre gester til en mann, men ikke noen særlig penere. Sånn går det når man er frekk nok til å tute når man må bråbremse for en som ikke holder vikeplikten. Han fikk for øvrig et klart bilde av hva jeg mente om ham tilbake; kona hans også.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 12:50   #34
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å vise hva man mener om andres bil ...

Det er så mange rare folk som går fritt rundt omkring. Også kjenner jeg at hva andre måtte mene om bilen jeg kjører er noe av den minst interessante informasjonen jeg kan tenke meg. Haha!

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 07:27   #35
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å vise hva man mener om andres bil ...

Hva voksne mennesker får seg til å si og gjøre, overrasker dessverre ikke meg lenger.
Jeg og mannen var på hotellhelg i en annen by for noen uker siden, og gikk ut for å spise middag.
Min mann har langt, svart hår i tråd med metal-stilen han har kjørt siden 80-tallet, og idet en gjeng mannfolk gikk forbi oss, snudde en av dem seg og ropte:
"E det kvinnfolk begge to eller!?" til stor munterhet fra kompisene. Og disse var på alder med oss, altså rundt 40. Wow.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 14:18   #36
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å vise hva man mener om andres bil ...

Jeg har bare lagt merke til positive kommentarer om bilen min(ikke er den elektrisk og ikke er den "moderne", derimot er det en liten racerbil!).
Eventuelle negative kommentarer blir ikke vektlagt!

(Over middels bilinterressert, i hvert fall til å være "kjerring" på over 50!)

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 14:29   #37
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å vise hva man mener om andres bil ...

Folk er rare.

Jeg har rød bil. Den er fin. Og ganske ny. Bare en gang har jeg fått kommentarer om den, og det var en fremmed mann som var fra seg av begeistring over hvor fin bil jeg hadde. Han skulle ha maken neste gang han skulle bytte, kunne han fortelle.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 14:30   #38
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Å vise hva man mener om andres bil ...

Har heldigvis aldri opplevd negative blikk eller kommentarer - jeg kjører "jaja vi ser jo hva du stemmer på...så du er en sånn altså.Jaja"

Mamari er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 14:38   #39
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å vise hva man mener om andres bil ...

Overrasker meg ikke. Bare se på facebookgruppen ''Vi som ønsker elbilen dit pepper'n gror''. Diskusjonsnivået er vel på høyde med samtalen mellom to poteter.... og nå føler jeg at jeg disser potetene...

Edit: ''4 venner liker dette''... oh nooo

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 16:29   #40
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å vise hva man mener om andres bil ...

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Overrasker meg ikke. Bare se på facebookgruppen ''Vi som ønsker elbilen dit pepper'n gror''. Diskusjonsnivået er vel på høyde med samtalen mellom to poteter.... og nå føler jeg at jeg disser potetene...

Edit: ''4 venner liker dette''... oh nooo

Jeg har visst noen venner der jeg også. :gremmes:

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no