Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Har du fått prikker på førerkortet?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Har du fått prikker på førerkortet?
Nei 189 91,30%
Ja, 2. 10 4,83%
Ja, 3. 4 1,93%
Ja, 4. 2 0,97%
Ja, 5. 0 0%
Ja, 6. 1 0,48%
Ja, 7. 0 0%
Ja, 8. 0 0%
Ja, 9. 1 0,48%
Ja, 10 eller mer 0 0%
Deltakere: 207. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-15, 18:56   #81
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Jeg har fått to parkeringsbøter, begge fikk jeg like etter at jeg hadde fått lappen. Da bodde jeg i en knøttliten by med en hyperaktiv parkeringsvakt, på en hybel uten egen parkeringsplass. Jeg sverger at den parkeringsvakten kunne fly. En gang så jeg ham nede i byen, og LØP en bakgate opp til der bilen min sto - og da jeg kom dit sto han og skrev ut bot?! Enten kunne han fly, eller så var det et enegget tvillingpar som hadde samme jobben.

Etter det har jeg ikke fått bøter av noe slag.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 19:17   #82
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Knirk. Har hatt lappen i 27 år. Ingen prikker, ingen fartsbøter men en P-bot. Egentlig ikke min skyld for handicap-tegningen var malt på bakken og skilt på veggen og det var snø og snøfonn som dekket dette men betalte boten. 17 år siden nå.
Har blitt stoppet få ganger og burde egentlig bytte førerkort for jeg har byttet etternavn. Får man bot for det, forresten?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 19:50   #83
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Har blitt stoppet få ganger og burde egentlig bytte førerkort for jeg har byttet etternavn. Får man bot for det, forresten?

Øehh... Du er visst ikke alene om det Burde ha fornyet førerkortet med riktig etternavn for 9 år siden Æsj, må man ta nytt bilde da?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 19:57   #84
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Har kjørt prikkfritt i 14 år, men har fått en bot men den var under grensa for prikk. kjørte i 4 i 50 sona for 12 år siden.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 19:58   #85
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Har kjørt prikkfritt i 14 år, men har fått en bot men den var under grensa for prikk. kjørte i 4 i 50 sona for 12 år siden.

Du fikk den for å kjøre for sakte ja?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 20:01   #86
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Øehh... Du er visst ikke alene om det Burde ha fornyet førerkortet med riktig etternavn for 9 år siden Æsj, må man ta nytt bilde da?

Jeg byttet i fjor, og jeg trengte ikke ta nytt bilde. Damen sa man måtte bytte når man skiftet etternavn, men jeg spurte ikke om man fikk bot.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 20:06   #87
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Flott, takk, da får jeg kjøre bortom!

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 20:11   #88
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Nei. Ikke bot, prikker, forelegg eller noe å utsette på kontroll e.l. Jeg er en sjåfør som er langt over gjennomsnittet opptatt av å kjøre etter trafikkreglene.
Hatt lappen i 20 år.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 20:21   #89
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

I 2005 fikk jeg tre prikker i førerkortet. Helt utrolig ironisk, egentlig, for alle som kjenner meg, vet at det finnes knapt en mer lovlydig sjåfør enn meg. Men det som felte meg, var et stoppskilt. I følge politimannen som stoppet meg, hadde de filmet meg med et følsomt kamera og selv om jeg hadde stoppet lenge nok, hadde de målt en ørliten bevegelse framover, ergo hadde jeg ikke stått 100 % stille. Han ville egentlig ikke gi meg boten, men sa at han måtte, siden all filmingen ble registrert. Jeg tror det ble 6000 i bot, og i alle fall tre prikker i førerkortet. Jeg var helt knust i lange tider framover. Jeg prøver ikke å bortforklare meg, men det er litt bittert at jeg fikk samme straff som om jeg skulle ha sust forbi stoppskiltet i full speed.

Utenom det har jeg to fartsbøter (minste sats) og tre eller fire parkeringsbøter pga. feilparkering (men ikke med vilje, gambler ikke med sånt).

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 20:32   #90
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Uff, så utrolig kjedelig Divine!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 20:56   #91
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Å, så surt og urettferdig, Divine!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 21:39   #92
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Knirk. Har hatt lappen i 27 år. Ingen prikker, ingen fartsbøter men en P-bot. Egentlig ikke min skyld for handicap-tegningen var malt på bakken og skilt på veggen og det var snø og snøfonn som dekket dette men betalte boten. 17 år siden nå.
Har blitt stoppet få ganger og burde egentlig bytte førerkort for jeg har byttet etternavn. Får man bot for det, forresten?

Jeg har blitt stoppet to ganger der jeg ikke har hatt med meg førerkortet engang. Men så lenge jeg hadde visakortet med så var det helt greit.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 21:45   #93
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Jøss, holder det med med Visakort altså? Vognkortet stemmer jo med mitt riktige navn da.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 21:48   #94
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Så lenge du kan legitimere deg så sjekker det jo det på sekundet mot registrene.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 21:52   #95
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Åh, her må jeg bare inn med mannens glansnummer. Han kjørte på rødt lys med en uniformert politibil bak seg.
Det ble en saftig bot, men det var før prikkenes tid.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 22:04   #96
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.340
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Nei, ingen prikker eller bøter (utenom parkeringsbøter). Har hatt lappen siden 1988.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 22:26   #97
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.926
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Ingen prikker, men det er egentlig bare flaks. Jeg har klart å kjøre på rødt og det hadde jeg vel mistet lappen på om jeg hadde blitt oppdaget.

To parkeringsbøter, den ene var ren dumskap, jeg fulgte med flokken i en feilparkering. Den andre hadde jeg parkert i en nabogate, og så satte de opp skilt med parkering forbudt mellom 7 og 17 og siden jeg ikke så til bilen før det var gått noen dager så hadde jeg klart å få bot.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 22:30   #98
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Så lenge du kan legitimere deg så sjekker det jo det på sekundet mot registrene.

Du kan fint få bot likevel, jeg kjenner flere som har fått det selvom de har hatt med annen legitimasjon.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 23:00   #99
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Ingen prikker eller slikt,derimot en del parkeringsbøter opp i gjennom. Feilparkering, glemt å betale ect. Alltid stressa.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 23:06   #100
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Jeg har hatt førerkort siden 1985. Sommeren 2013 var jeg på tur i hjemfylket til noen og røk på en smell da jeg kjørte i 71 km/t i det jeg trodde var 80-sonen, men det viste seg at det har 60 akkurat der, gitt. Reidar som politimannen med laserpistolen het, ga meg bot og to prikker.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no