Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvor gammel er mobilen din?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Se resultatene: Hvor gammel er mobilen din?
0-6 måneder 49 22,27%
6-12 måneder 40 18,18%
13-24 måneder 83 37,73%
2-3 år 36 16,36%
3,5-5 år 5 2,27%
5-6,5 år 3 1,36%
7-8,5 år 2 0,91%
9 år eller mer 1 0,45%
Annet/gjerrigknark etc. 1 0,45%
Deltakere: 220. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-13, 23:19   #41
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gammel er mobilen din?

Noen uker. Den forrige ble stjålet. Jeg er på min tredje iPhone, alle donert av arbeidsgiver.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 23:28   #42
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gammel er mobilen din?

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Det er jo det som er så flott med dinosaurene: De trenger ikke mates så ofte! I motsetning til de nymotens greiene som man lures til å leke med så mye at de går tomme for strøm flere ganger daglig.

Ikke sant! Det skal sies at jeg ikke akkurat er noen storforbruker av enkle tjenester som telefoni og tekstmeldinger heller, for å si det pent. I dag hadde jeg glemt telefonen min hjemme. Da den ble gjenfunnet, var det to hendelser å spore: En oppringning fra kontornummeret mitt (da jeg lette etter mobilen) og en SMS fra en kollega som meldte om at han kom på kontoret først kl. 10 i dag. Selv kom jeg kl. 11.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 23:28   #43
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor gammel er mobilen din?

Min er to måneder gammel, den forrige var litt over to år når jeg byttet. Jeg har stort sett telefonene i to til tre år.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 23:30   #44
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor gammel er mobilen din?

Helt ny, det vil si et par uker. Den forrige var bare 7 måneder, men jeg likte den ikke, så da ble det ny. De to telefonene før det var begge et par år gamle når de ble byttet ut.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 23:33   #45
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor gammel er mobilen din?

Har ein Nokia eit eller anna som er 2,5 år gamal. Den bytter eg no i Samsung Galaxy SII. Gidder ikkje bruka mykje penger på mobil, så eg kjøper som regel ein billig ein. Knuste skjermen på Nokiaen for eit halvt år siden, men siden den virkar ville eg ikkje legga ut for ny. No har den (heldigvis) begynt å tulla seg.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 23:34   #46
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gammel er mobilen din?

vanskelig å si, egentlig. jeg har en iphone 4 som har takket for seg etter ett år etter et ublidt møte med fanta.

Nå har jeg en iphone 3gs som egentlig er mannens gamle - MEN jeg har nettopp bestilt meg en ny iphone 5.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 23:35   #47
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor gammel er mobilen din?

1 år i april.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 23:39   #48
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor gammel er mobilen din?

Ca 1,5 år. Skifter vanligvis sånn omtrent hvert andre år, bortsett fra den jeg hadde før den jeg har nå. Den hadde jeg knapt i 11 mnd.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 23:41   #49
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor gammel er mobilen din?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Min telefon er ca 13 mnd gammel.

Min også.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 23:42   #50
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.007
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor gammel er mobilen din?

Jeg kom til å tenke på at jeg nektet å få mobil selv om jobben ville gi meg en. Jeg hadde jo personsøker! Mobiltelefon var skumle saker. Jeg ville sikker bli helt avhengig! I 1999 ville jeg omsider ha en. Jeg har min femte nå, og er avhengig.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 23:43   #51
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gammel er mobilen din?

Jeg fikk meget motvillig min første i 2001. Pappa hadde kjøpt den for 1 kr, og den gikk seinere under navnet Fisher Price-telefonen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 23:45   #52
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor gammel er mobilen din?

Ganske nøyaktig ett år. Den forrige var en arva SE Xperia Mini Pro som til slutt ikke gikk å prate i og som generelt levde sitt eget liv. Da blei det IPhone 4S, og den skal jeg ha mer enn ett år, som har vært omtrentlig levetid på de siste jeg har hatt.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 23:47   #53
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor gammel er mobilen din?

Miljømessig er jeg ihvertfall innenfor. Med unntak av den mobilen jeg kjøpte etter konfirmasjonen (en fantastisk Nokia 5110 ) tror jeg ikke jeg har hatt en eneste telefon som ikke noen andre har eid før meg.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 23:48   #54
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.007
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor gammel er mobilen din?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg fikk meget motvillig min første i 2001. Pappa hadde kjøpt den for 1 kr, og den gikk seinere under navnet Fisher Price-telefonen.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 23:49   #55
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor gammel er mobilen din?

Dennec har jeg hatt i halvannet år ca, men den før der var "steinalderutgaven". Den kjøpte jeg i 2004, mener jeg. Hadde den altså i 7 år (!), og var såre fornøyd med å kunne ringe og sende sms - og så gikk det litt sport i å beholde den så lenge det gikk.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 23:57   #56
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor gammel er mobilen din?

Fikk ny i oktober/ november. Da var den jeg hadde drøyt 2 år.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 00:05   #57
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.824
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor gammel er mobilen din?

Min er under 6 mnd, men det skyldes at den forrige jeg hadde - som jeg fikk av søsteren min da den var litt over 1 år gammel - låste seg etter den siste IOS-oppgraderingen (hvilket den neste jeg fikk fra Apple også gjorde så nå har jeg ikke turd å oppgradere den siste). Det er en iPhone4. Før dette hadde jeg en Nokia som var så gammel at den måtte lades flere ganger daglig (og kun mottok halvparten av anropene). Jeg bytter aldri telefon før de er så utslitt at jeg må, for jeg hater å sette meg inn i nye telefoner.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 00:08   #58
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor gammel er mobilen din?

Anno november 2012 3 mnd altså. iPhone 4S

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker

Sist redigert av emin : 22-02-13 kl 00:15.
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 00:11   #59
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor gammel er mobilen din?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg vil gjerne ha en liten realitetsorientering. (Les: Hvor sta er egentlig Bluen?)

Svar: På en skala fra 1-10 - tja, 11 kanskje??

Jeg fikk iPhone5 til jul. Den forrige hadde jeg fra april 2011 og frem til da, den har min sønn arvet. (iPhone 4). 4-ern fungerte aldeles utmerket, jeg ønsket meg 5-ern bare fordi jeg hadde lyst på den. Det hadde ikke vært aktuelt å skaffe 5-ern hvis ikke guttungen hadde trengt en ny telefon (og omtrent var villig til å gi fra seg høyrehånda for en iPhone...)

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 00:12   #60
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.271
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor gammel er mobilen din?

Jeg vet ikke. Jeg har arvet den. Men det er en Iphone 4, så det begrenser seg litt hvor gammel den KAN være.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no