Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Vi skal ha ny bil - hjelp

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-07, 15:23   #41
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

To unger er da litt bedre enn bare lille mandarinungen.
Men med mannens sportslige hobby og reising med 100 bager og utstyr til nærliggene byer i tide og utide så burde minibuss absolutt være interessant. Men det sier jeg ikke høyt. Jeg vil ikke ha minibuss. Ihvertfall ikke enda.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 15:31   #42
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Vi har en minibuss og en Yaris. Med litt godvilje går nok Yarisen inn i minibussen. Nå lurer vi forøvrig på om det ikke er litt vel flott å ha to biler. Jeg har jo bare 7 minutter med sykkel til jobben.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 15:37   #43
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Ja det er råflott med to biler synes jeg. Selv om jeg virkelig kunne tenkt meg det, med en mann som farter mye. Men vi får heldigvis låne mamma sin bil rett som det er og da er vi litt hjulpet av.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 15:38   #44
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Det er for råflott, det er bare så vanskelig å venne seg av med det.

Men vi trenger jo det ikke. Vi bor jo sentralt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 15:46   #45
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Vi har Toyota Corolla Verso og er superfornøgd! Setene er enkle å slå opp og igjen, det er plass til utruleg mykje meir enn det ser ut til, samtidig som bilen ikkje er megastor utvendig (eit poeng når ein skal lirke seg fram der det er trangt).

Eg reknar med at det kanskje er plasseringa av giret som er litt uvant, men det blir kjapt ein vane. Tok meg ein bitteliten prøvetur og dermed var den biten ok. Ungane sit høgt og fint, og for oss er det ein kjempefordel at seteryggane kan regulerast uavhengig av kvarandre, for det betyr at ved å legge ryggen bittelitt bakover, blir det betre plass til beina til 2,5-åringen som framleis sit bakovervendt og eldste kan legge ryggen på sitt sete litt bakover for å slappe betre av dersom ho føler for det. God å køyre og aldri kluss.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 15:51   #46
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Vi har Toyota Corolla Verso og er superfornøgd! Setene er enkle å slå opp og igjen, det er plass til utruleg mykje meir enn det ser ut til, samtidig som bilen ikkje er megastor utvendig (eit poeng når ein skal lirke seg fram der det er trangt).

Eg reknar med at det kanskje er plasseringa av giret som er litt uvant, men det blir kjapt ein vane. Tok meg ein bitteliten prøvetur og dermed var den biten ok. Ungane sit høgt og fint, og for oss er det ein kjempefordel at seteryggane kan regulerast uavhengig av kvarandre, for det betyr at ved å legge ryggen bittelitt bakover, blir det betre plass til beina til 2,5-åringen som framleis sit bakovervendt og eldste kan legge ryggen på sitt sete litt bakover for å slappe betre av dersom ho føler for det. God å køyre og aldri kluss.

Dette høres supert ut! Jeg kjenner jeg er litt forelsket i den bilen.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 20:58   #47
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Vi har Toyota Corolla Verso og er superfornøgd! Setene er enkle å slå opp og igjen, det er plass til utruleg mykje meir enn det ser ut til, samtidig som bilen ikkje er megastor utvendig (eit poeng når ein skal lirke seg fram der det er trangt).

Eg reknar med at det kanskje er plasseringa av giret som er litt uvant, men det blir kjapt ein vane. Tok meg ein bitteliten prøvetur og dermed var den biten ok. Ungane sit høgt og fint, og for oss er det ein kjempefordel at seteryggane kan regulerast uavhengig av kvarandre, for det betyr at ved å legge ryggen bittelitt bakover, blir det betre plass til beina til 2,5-åringen som framleis sit bakovervendt og eldste kan legge ryggen på sitt sete litt bakover for å slappe betre av dersom ho føler for det. God å køyre og aldri kluss.

Hvordan er den størrelsesmessig ift Avensis stasjonsvogn? Vi sikler på en ny Avensis, men jeg synes ikke det ser ut som om 2-åringen kan sitte bakovervendt i den?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 23:32   #48
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Hvordan er den størrelsesmessig ift Avensis stasjonsvogn? Vi sikler på en ny Avensis, men jeg synes ikke det ser ut som om 2-åringen kan sitte bakovervendt i den?


Ja dette lurer jeg også på. Nå er det slik at mannen her vil ha Avenis og jeg vil har Corolla Verso. Men vi har ikke prøvekjørt noen av dem enda.
Det blir sikkert en Avensis på oss.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 23:45   #49
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Ja dette lurer jeg også på. Nå er det slik at mannen her vil ha Avenis og jeg vil har Corolla Verso. Men vi har ikke prøvekjørt noen av dem enda.
Det blir sikkert en Avensis på oss.

Vi var og siklet på en helt ny Avensis igår. Vi skulle egentlig ikke ha helt ny, men vi må innrømme vi ser mange fordeler ved det også - lang garanti, kan ha den flere år før den har kjørt langt osv. Er Corolla Verso samme prisnivå? Skal dere ha helt ny?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 00:03   #50
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Har ikke peiling på biler, men vet at Mannen har falt pladask for Toyota Avensis. Selv har jeg bare to kriterier: Stasjonsvogn med hengerfeste .

Kanskje vi får lik bil etterhvert da Mandarin .

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 08:29   #51
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Versoen er litt dyrere.
Vi regner med å legge ut mellom 250-300,- regner ikke med å få en ny da. Men noen år gammel kanskje.

Tilhengerfeste MÅ vi også ha. Det er så slitsomt å måtte låne mammas sin bil hver gang vi skal en tur med tilhengeren.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 08:36   #52
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Vi kan legge ut 300,- men tror vi sikter oss inn litt rundt 250,- .
Ja jeg syntes mazda 6 var altfor lav for mitt bekken.

Ja, men her er det snakk om mazda 5 da - Det som er bra med mazda 5 er at den har skyvdører. Det er praktisk ser jeg for meg...

Det som er "dumt" med toyota er jo at den er dyr som bruktbil. Man får en nyere bil for samme summen om man ikke går for toyota.

Selv ønsker jeg meg Citroen grand C4 Picasso (som albertine har) men det er mye pga estetiske årsaker...


*innser at jeg ikke er til hjelp*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 09:04   #53
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Vi har en Toyota Avensis 2004 modell og er veldig fornøyde. God plass til bakovervendte seter, barnevogn, og ikke minst at den er en driftsikker bil. Blir det ny bil på oss etterhvert, blir det Avenis igjen.

Vi har omtrent lik den bilen som var i finn.no annonsen her, bare excecutive utgaven med bl.a skinnseter.

Anbefales

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 11:03   #54
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Hvordan er den størrelsesmessig ift Avensis stasjonsvogn? Vi sikler på en ny Avensis, men jeg synes ikke det ser ut som om 2-åringen kan sitte bakovervendt i den?

Vi har både ein Corolla Verso og ein Avensis, Avensisen er dog ein 2002-modell. Vi får 2-åringen vår bakovervendt i begge bilane, men det røyner hardt på i Avensisen etterkvart. Seteryggen der er ikkje regulerbar, og det er ein kjempefordel med Versoen - fleksibiliteten. Vi legg ned seter og tek dei opp igjen, regulerar seteryggane og flyttar setene fram og tilbake, alt etter behov, og alt med enkle handgrep og i løpet av sekund.

Vi fekk opplyst at Versoen er ein cm breiare enn den nye Avensisen, og det merkast utruleg nok. Vi har eit relativt stort barnesete, og med eldste på pute, er det minimalt med plass igjen til ein tredje person i baksete på Avensisen, medan det ikkje er noko problem i Versoen. Eit anna fortrinn med Versoen er høgda. Ungane kjem seg høgare opp og får oversikt og det gjer vi vaksne og, og ikkje minst merkar eg stor forskjell på ryggen min når eg står og lenar meg inn i bilen for å feste minste i setet sitt. I Avensisen må eg bøye meg nedover, i Versoen står eg mykje meir oppe og får ikkje den belastinga på korsryggen. Pga fasongen ser Versoen mykje kortare ut enn Avensisen (lengda på bilane er eg usikker på), men når ein parkerar bilane attmed kvarandre ser vi at dei er nesten like lange. Vi har 7-setar, Verso kan også leverast med berre 5 seter, men med bakerste seterekka nedslått er det utruleg kva vi får plass til.

Både Avensis og Verso er kjempegode bilar, men hjå oss er utan tvil Versoen blitt hovudbil og den bilen vi vel dersom begge er tilgjengeleg. Og Versoen er bilen 2-åringen forlangar å sitje i, dersom begge står i garasjen! (Og eg skjønnar ho godt, sitje bakovervendt med tilnærma rette bein vs. knea stadig nærmare øyrene...)

Eg anbefalar å ta ein tur til forhandlar og prøve begge bilane med barnesete i, då får ein litt meir inntrykk av kva som kan passe for ein sjølv og korleis det vil fungere i kvardagen.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 11:05   #55
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

To unger er da litt bedre enn bare lille mandarinungen.
Men med mannens sportslige hobby og reising med 100 bager og utstyr til nærliggene byer i tide og utide så burde minibuss absolutt være interessant. Men det sier jeg ikke høyt. Jeg vil ikke ha minibuss. Ihvertfall ikke enda.

Mannen ønsker seg minibuss. Gratis parkeringsplass i byen (Ja,for minibusser kan faktisk parkere på bussplasser, greit i by iallefall) Selv vil jeg ikke ha minbuss, for det blir så veldig etablert (OK, jeg har volvo, vofs og vogn og "villa" - men likevel...)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 12:30   #56
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Mamma og pappa har hatt Avensis og vært kjempefornøyd. Det eneste var at pappa angret på at han ikke kjøpte en med litt større motor.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 13:30   #57
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Så var det å finne TID til å kjøpe ny bil.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 14:24   #58
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Så var det å finne TID til å kjøpe ny bil.

Jeg gleder meg til dere har funnet to bilder dere vurderer jeg...For å se om dere greier å bestemme dere

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 15:09   #59
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg gleder meg til dere har funnet to bilder dere vurderer jeg...For å se om dere greier å bestemme dere



Ja du sier noe der. Plutselig så bestemte jeg meg her en dagen at dette bilgreiene skulle mannen få fikse denne gang. Spørs om jeg klarer å holde meg unna. Han er selvsagt mye flinkere til å ta slike beslutninger enn meg.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 15:27   #60
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg gleder meg til dere har funnet to bilder dere vurderer jeg...For å se om dere greier å bestemme dere

Holder det med et bilde av en bil?
Det er kanskje ikke så dyrt?


__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no