Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-12, 17:54   #101
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Vi haddecen s-Max i noen måneder nå i høst og den kjente jeg meg til tider litt småkvalm i når jeg ikke så på veien. Det gjorde jeg aldri i Touranen som vi hadde i 4 år.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 17:55   #102
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

ASX er virkelig ikke så liten som dere vil ha det til, altså. Vi var på sommerferie med masse bagasje og alt fikk plass i bagasjerommet.

Jo, det er en relativt liten bil - å sammenligne med kompaktklassebiler blir ganske riktig. Sammenlignet med stasjonsvognene i komplaktklassen er den også en del mindre - da f.eks. med tanke på Golf stv, Focus, Octavia, Astra m.fl.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 17:58   #103
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Vi haddecen s-Max i noen måneder nå i høst og den kjente jeg meg til tider litt småkvalm i når jeg ikke så på veien. Det gjorde jeg aldri i Touranen som vi hadde i 4 år.

Hmm.. vel. Både S-Max og Touran er i utgangspunktet temmelig stive biler. Og av flerbruksbilene med nok de mer "sportslige" kjøreegenskapene slikt sett. S-Max er en bil som krenger ganske lite.

Touran er nok ekstra stiv med sportsunderstell. Jeg vil ikke anbefale sportsunderstell da jeg synes VW-modellene blir for stiv med dette - går en del ut over komforten. Standard oppsett på Touran er stivere enn det en del andre bilprodusenter kaller sportsunderstell.....

Ellers blir jo S-Max en ganske kostbar bil sett ut i fra prisen oppgitt i starten her. Spørsmål i henhold til forutsigbarhet i utgiftene man kan stille er jo videre om man vil helst kjøpe en ny bil med 5 års garanti/reklamasjonsrett eller en bil som er gått noen år, og der man etter hvert må regne inn noe høyere utgifter bl.a. til nye dekk, en del serviceelementer, slitasje på bremseklosser og skriver osv... er en del slikt som også skal tas inn i regnestykket når man kjøper en f.eks. 3 år gammel bil kontra en ny bil.

Regnestykket ellers tror jeg vil si at hvis man f.eks. har en ny bil i 5 år vil det prosentmessige verditapet være lavere på f.eks. Touran og S-Max kontra 5008 og C4GP.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 18:01   #104
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Jo, det er en relativt liten bil - å sammenligne med kompaktklassebiler blir ganske riktig. Sammenlignet med stasjonsvognene i komplaktklassen er den også en del mindre - da f.eks. med tanke på Golf stv, Focus, Octavia, Astra m.fl.

Ja, du ynder å si det, men jeg, som eier av Ford Mondeo stv og ASX, er ikke enig.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 18:22   #105
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Hmm.. vel. Både S-Max og Touran er i utgangspunktet temmelig stive biler. Og av flerbruksbilene med nok de mer "sportslige" kjøreegenskapene slikt sett. S-Max er en bil som krenger ganske lite.

ja, jeg stusset litt på det selv, noen ganger så innbiller jeg meg, og her kan jeg ha helt feil, at jeg kan bli litt småuggen når frontruten går langt frem. Franske biler har ofte det, så det kan muligens være derfor jegvtror det. Jeg blir ikke mye kvalm, bare så at det er sagt, men jegvskal føle det om jeg leser, holder på med telefonen og slutter jeg med det så går det over. Men det er altså stor forskjell fra bil til bil. Jeg hadde min Touran når Touran var rimelig ny, om det har noe med saken å gjøre.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 18:32   #106
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Jeg tror det er ganske individuelt hva som trigger bilsyke, og det varierer jo også om man sitter fremme eller bak. Mulighet til å se langt frem på veien (for de i baksetet) er dog veldig viktig for forebygging.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 18:53   #107
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

ASX er virkelig ikke så liten som dere vil ha det til, altså. Vi var på sommerferie med masse bagasje og alt fikk plass i bagasjerommet.

Vi syntes vi hadde masse bagasjeplass i vår Skoda Fabia også. Nå innser vi at vi nok var usedvanlig gode på å stappe. Det er virkelig uendelig mye mer plass i vår nåværende 5008. Om vi trenger all plassen er et annet spørsmål.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 18:55   #108
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Nå har jo Adrienne en diger stasjonsvogn også, så de har jo allerede lagt til seg alle stasjonsvogn-pakke-uvanene, tenker jeg, før de kjøpte ASX-en.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 18:59   #109
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Jeg har ikke lest tråden. Jeg bare bidrar med at jeg kan sitte i midten bak i touran.

  Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 19:01   #110
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nå har jo Adrienne en diger stasjonsvogn også, så de har jo allerede lagt til seg alle stasjonsvogn-pakke-uvanene, tenker jeg, før de kjøpte ASX-en.

Jepp.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 19:03   #111
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=36197664

  Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 19:06   #112
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Polyannafamilien skal levere et barn på overnatting: "Hei, her er ungen og her er tannbørsten!"
Adrienne skal levere et barn på overnatting: "Hei, her er ungen og her er tannbørsten med egen tannkrem og ekstra sett klær i tilfelle rottefelle og regntøy, hvis de skal ut og det regner og annet utetøy hvis det IKKE regner, og bamsen, ja, og litt leker som kan være kjekt å ha!"

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 19:10   #113
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Polyannafamilien skal levere et barn på overnatting: "Hei, her er ungen og her er tannbørsten!"
Adrienne skal levere et barn på overnatting: "Hei, her er ungen og her er tannbørsten med egen tannkrem og ekstra sett klær i tilfelle rottefelle og regntøy, hvis de skal ut og det regner og annet utetøy hvis det IKKE regner, og bamsen, ja, og litt leker som kan være kjekt å ha!"

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 22:15   #114
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Scenic'en har jeg ikke sett irl, men har hørt andre si at den ihvertfall var litt plastic-fantastic.

Den er ikke mye plastic-fantastic lenger skal jeg love deg. Vi har kjøpt den helt nye Grand Scenicen nå og vi fikk en av de første kundebilene som kom til Norge nå i starten av juli. Eller så er det bare demobilene som kom i mai til Norge. Den likner på Peugeot 5008 på flere måter når det gjelder plassen til bagasje og unger, men jeg liker finessene på Renaulten mye bedre. Ungene våre har ikke vært vant til å sitte ved siden av hverandre på mange år nå fordi vi har hatt så stor bil at vi har hatt tre fulle seterader, men selv om Scenicen er 7 seter så bruker vi ikke de bakerste setene annet enn ved behov om det skal være med noen ekstra personer. Så ungene må sitte ved siden av hverandre, og det er fin plass til tre voksne i baksetet som sitter i hvert sitt separate sete som kan justeres separat også på alt av frem og tilbake og rygger.

Ungene sitter høyt og fint og vi har glasstak i hele bilen som vi kan trekke opp taktrekket på. Da blir faktisk unger mindre bilsyke når de får mere luft og lys rundt seg hvis de er plaget med det. Ikke noe særlig å ha glasstaket fremme om det er stekende sol, men det er jo ikke akkurat det bestandig i Norge. Både voksne og unger her liker den nye bilen veldig godt, og jeg hatet den gamle typen Scenic som var for noen år siden. Den nye som er helt ny i Norge nå er bare super.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 22:17   #115
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Det glasstaket liker jeg litt, kjenner jeg. Hvilke er det som har sånt?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 22:27   #116
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det glasstaket liker jeg litt, kjenner jeg. Hvilke er det som har sånt?

Min bil, som jeg nevnte.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 22:34   #117
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Den er ikke mye plastic-fantastic lenger skal jeg love deg.

Det var derfor jeg skrev at den var sånn, for det var det jeg hadde hørt da vener av oss så på den for noen år siden Har ikke sett den nye Franskmennene er som sagt supre på design og fiffige løsninger!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det glasstaket liker jeg litt, kjenner jeg. Hvilke er det som har sånt?

5008 har Vi er veeeldig fornøyd med vårt glasstak også

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 22:37   #118
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

5008 har Vi er veeeldig fornøyd med vårt glasstak også

Men glasstaket på 5008 kan vel ikke åpnes? Vi kan åpne vårt fremmerste glasstak siden glasstaket er i to deler. Og det er veldig kjekt å kunne velge og bare åpne for glasstak bare over ungene og ikke over sjåføren også. Det kan vi siden det er i to separate deler. Det er bare fremmerste delen over fører som kan åpnes som takluke, men det er separate trekk som dekker til glasstakene sånn at en kan velge hva som skal synes og ikke og hvor mye lys en vil ha inn.

Nå er det mange år siden vi har hatt helt ny bil, men det er jo så herlig å bare sette seg i bilen så kobler alt av telefoner og alt seg automatisk opp i bilen. Så selv om jeg har glemt å skru av lydløstelefonen så demper radioen seg når telefonen ringer uten at jeg ellers ville hørt det, og jeg får opp på dashbordet hvem som ringer og kan bare trykke på en knapp på rattet for å svare.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 22:41   #119
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Det stemmer - det er ikke todelt, og kan ikke åpnes på noe måte. Men det er ikke noe behov synes vi. Har sjelden oppe vinduer. Bruker AC'n

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 22:51   #120
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg kjenner at jeg har voldsomme fordommer mot fransk bil, men det er kanskje ikke velbegrunnet?

Hvordan er VW på driftssikkerhet for tiden?

Jeg er litt der jeg også mtp fordommer selv om jeg har hatt en Peugeot før og var kjempefornøyd. De faller endel i pris, men til gjengjeld er de ikke så dyre nye som andre merker.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no