Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Dere som har Samsung Galaxy SII

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-12, 13:09   #1
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dere som har Samsung Galaxy SII

Er dere fortsatt fornøyd med telefonen?

Batteritid blir bare verre og verre. Jeg må lade 1-2 ganger om dagen, og det måtte jeg ikke for noen måneder siden.

Etter kort tids bruk (f.eks nettsurfing eller spilling) blir baksiden veldig varm og den automatiske lysstyrken på skjermen har skrudd seg av fordi det er fare for overoppheting!

Jeg hadde telefonen i vesken under lunsjen. Da jeg tok den ut i sted var den veldig varm på baksiden, enda jeg ikke hadde brukt den på 30 min!

Etter noe googling ser jeg at det ikke bare er jeg som erfarer at den går varm ved bruk, men hva når den ikke er i bruk? Flere som har erfart dette?

Kan legge til at den har vært inne til reparasjon to ganger bl.a pga. flimring i skjermen. Jeg rakk ikke engang å ta den med hjem etter første gangs reparasjon. Tlf var av en eller annen grunn påslått da jeg hentet den og jeg så med en gang at den fortsatt flimret. Så da var det ny reparasjonsrunde.

En kort stund etter så hadde jeg ingen problemer med verken batteritid eller varme. Men nå er det på'n igjen. Og jeg har haket av for auto. lysstyrke, men den haken driver stadig vekk og forsvinner.

I tillegg så er det bare tull og tøys med kontaktlisten. Da jeg satte inn sim-kortet etter å ha fått mobilen tilbake står det både sim-kort og telefonkontakt der, uansett hva slags innstilling jeg har. Og jeg kan ikke endre eller slette sim-kort kontakt.

Jeg har Android-versjon 4.0.3.


Sist redigert av Éowyn : 01-08-12 kl 13:20.
Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 13:13   #2
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som har Samsung Galaxy SII

Jeg har av og til merket at batteriet har tømt seg fort, og telefonen er varm lenge etter jeg har brukt den. Da har jeg gått inn på batterbruk, og sett at det er en app som har hengt seg opp. Prøver å stenge den ned manuelt, evt. Avinstallere. Det har hjulpet på min tlf.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 13:13   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har Samsung Galaxy SII

Nei, det har jeg aldri opplevd. Den blir veldig varm når den står i laderen, mer enn noen andre telefoner jeg har hatt, men ikke ellers.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 13:22   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har Samsung Galaxy SII

Jeg har hatt min i snart 1 år og er fremdeles superfornøyd. Vil aldri ha noen annen telefon. Ja, batteritiden er litt dårlig, men kun når jeg bruker den mye til spilling eller nett, men jeg må aldri lade den mer enn 1 gang om dagen. Jeg plugger den i om natta eller på jobb, har alltid lader med meg i veska. Den kan bli ganske varm når jeg feks. spiller et spill lenge, eller når den lades, men jeg har aldri opplevd at lyset dempes, da kun i forbindelse med at det er lite batteritid igjen.

Det eneste jeg kunne klart meg fint uten, er den helvetes funksjonen som dukker opp når man kommer til å dobbeltklikke på hjem-knappen nederst, og hun der kleine dama spør meg "what would you like to do", selv om telefonen er på lydløs.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 13:22   #5
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har Samsung Galaxy SII

Batterilevetiden er helt forferdelig dårlig, jeg må også lade 1-2 ganger i døgnet. Den blir også fryktelig varm - særlig om jeg skulle synde meg til å bruke gps'en, noe jeg nesten aldri gjør nettopp av den grunn. Noen ganger går den "i stå", og da står den bare på maks og bruker opp batteriet på en halvtimes tid. Veldig irriterende de gangene jeg ikke oppdager det før etter at skaden skjedd.

Jeg er sinnsykt fornøyd med kameraet på denne telefonen, hadde det ikke vært for det så tror jeg faktisk at jeg hadde byttet.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 13:23   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har Samsung Galaxy SII

Ja og så er jeg blitt flinkere til å bruke task manager (playstore), og passer på å med den lukke alle programmer som ikke er i bruk. Da lever batteriet lenger også.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 13:25   #7
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har Samsung Galaxy SII

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Batterilevetiden er helt forferdelig dårlig, jeg må også lade 1-2 ganger i døgnet.

Å måtte lade en smarttelefon 1 gang i døgnet er virktlig ikke dårlig batterilevetid altså. Jeg tror mange glemmer at de egentlig bærer rundt på en bitteliten datamaskin.

Min holder forresten i tre døgn uten å lades, men jeg bruker den jo ikke til så veldig mye annet enn det jeg brukte telefonen min til for 10 år siden.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 13:26   #8
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har Samsung Galaxy SII

Jeg er like fornøyd, ikke hatt noen problemer.
Den brukes myevog lades max 1 gang i døgnet.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 13:26   #9
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har Samsung Galaxy SII

Jeg har hatt tlf i snart 1år.
Ingen problemer overhodet med den.

Batteriet fungerer fortsatt overaskende bra. Lader den en gang i døgnet, men med mitt bruk, skulle jeg sett en tlf som det ikke trengs

Den blir ikke varm ved bruk, kanskje litt hvis den lades og ligger i senga samtidig. Men ikke noe jeg reagerer på.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 13:27   #10
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har Samsung Galaxy SII

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Å måtte lade en smarttelefon 1 gang i døgnet er virktlig ikke dårlig batterilevetid altså. Jeg tror mange glemmer at de egentlig bærer rundt på en bitteliten datamaskin.

Jeg hadde skjønt det om jeg satt og spilte på den halve dagen, men det gjør jeg ikke. Jeg har prøvd å skru av en del oppdateringer, men det har liten effekt. Jeg er klar over at det er datatrafikken som drar, da vi var i Tyrkia varte telefonen plutselig i flere dager - fordi datatrafikken var skrudd av. Jeg forventer dog at når jeg drar på jobb med fulladet mobil, og den ligger på arbeidsrommet mitt mesteparten av dagen, så varer den til kvelden er omme før jeg må lade. Det klarer ikke min mobil.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 13:27   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har Samsung Galaxy SII

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Å måtte lade en smarttelefon 1 gang i døgnet er virktlig ikke dårlig batterilevetid altså. Jeg tror mange glemmer at de egentlig bærer rundt på en bitteliten datamaskin.

Jepp. Min bror og noen venner har iPhone, og den må jo lades like ofte, så batterilevetiden på Samsungen er jo ikke akkurat verre enn på andre smarttelefoner. Og så glemmer jo mange at de kanskje har apper som "står på" og bruker levetiden, task manager er ganske greit å ha altså.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 13:30   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har Samsung Galaxy SII

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg forventer dog at når jeg drar på jobb med fulladet mobil, og den ligger på arbeidsrommet mitt mesteparten av dagen, så varer den til kvelden er omme før jeg må lade. Det klarer ikke min mobil.

Men da er det kanskje noe galt med din? For min varer minst halvannen dag og også muligens to om jeg ikke er mye på nett osv.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 13:31   #13
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har Samsung Galaxy SII

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Men da er det kanskje noe galt med din? For min varer minst halvannen dag og også muligens to om jeg ikke er mye på nett osv.

Ja, det skal jeg ikke se bort i fra. Særlig siden den blir så varm, det er vel i utgangspunktet ikke et godt tegn. Jeg har bare vært litt lat med å levere den inn til sjekk.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 13:34   #14
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har Samsung Galaxy SII

Er veldig fornøyd med min, ingen problemer å melde om så langt. Batterilevetiden er langt bedre enn på HTC'en jeg hadde før.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 13:35   #15
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere som har Samsung Galaxy SII

Jeg hadde jo min inne til reparasjon to ganger og kort tid etter var alt akkurat som da jeg kjøpte den, men så var det slutt. Leverer jeg den inn nå så blir det jo for tredje gang på under ett år!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 13:37   #16
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har Samsung Galaxy SII

Og da har du rett til å heve kjøpet, om det er samme feil.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 13:37   #17
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har Samsung Galaxy SII

Batterileveretiden er ok. Min blir også svært varm, men det gjør jo ikke all verdens. Mitt store irritasjonsmoment er at den stadig foretar omstarter uten åpenbar grunn.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 13:46   #18
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som har Samsung Galaxy SII

Ja, den derre voice talk dama er noe makkverk. Hun starter jo omtrent uansett når jeg trykker på hjemknappen, og slettes ikke bare om jeg dobbeltklikker.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 13:55   #19
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere som har Samsung Galaxy SII

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Batterileveretiden er ok. Min blir også svært varm, men det gjør jo ikke all verdens. Mitt store irritasjonsmoment er at den stadig foretar omstarter uten åpenbar grunn.

Da jeg fikk restartknapp etter forrige oppdatering ble jeg litt skeptisk. Hvorfor er det behov for dette på telefonen? Er det så mye som er feil/henger at den stadig må startes på nytt?


Ser nå at det finnes en Androidversjon 4.0.4. Den har ikke jeg og har heller ikke fått melding om ny oppdatering via telefonene. Den kan visst bare fås via Kies. (Hva er egentlig Kies? Har aldri brukt det før.)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 13:58   #20
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som har Samsung Galaxy SII

De fleste smarttelefonene må lades i hvert fall en gang i døgnet om de er en del i bruk.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no