Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hjelp! Minsten har brukt pengene mine på itunes

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-12, 00:16   #21
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Minsten har brukt pengene mine på itunes

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

10-åringen er ikke problemet. Han kan stoles på mtp penger og forbruk, og det er helt kurrant at han logger inn og laster ned oppdateringer.

Jo, men du vet jo ikke hva slags dømmekraft han har utover det å taste passordet og gi telefonen til noen andre for eksempel. Som det som har skjedd nå. Du ville ikke gjort det selv, så da er det jo det at en 10 åring sitter med pasordet som er problemet. Sånn jeg ser det.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 00:19   #22
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Minsten har brukt pengene mine på itunes

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Det er nok ikke lillebror. Gå inn på app-store og let etter "fraud" i diskusjonsforumet der. Det har skjedd i stor skala verden over, og det er svindel. Det har skjedd med meg to ganger. Begge gangene har det skjedd på tider hvor jeg ikke har vært innlogget, og hvor pøbelprinsessen ikke har vært innlogget. Rapporter det så fort som mulig til AppStore, og be banken din om å be om at pengene refunderes. Det skal nemlig ikke være mulig/er ikke lov med svinedyre inn-app-purchases, så det er svindel. Etter at dette har skjedd med min konto to ganger, har jeg ikke noe kredittkort/visa-kort knyttet til kontoen, jeg bruker bare gavekort.
Jeg måtte stenge kortene mine begge gangene, og få nye. Veldig gøy.

Han har gjort det. Jeg ser det jo på spillet, han har plutselig en haug med rubiner.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 00:21   #23
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Minsten har brukt pengene mine på itunes

Jeg må nok si meg enig med Joika.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 00:37   #24
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Minsten har brukt pengene mine på itunes

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Han har gjort det. Jeg ser det jo på spillet, han har plutselig en haug med rubiner.

Be om refusjon likevel. Det er ikke lov å ha ruiner til salgs for hundrevis av kroner. Skriv opp navnene til spillprodusentene også når du kontakter Apple. Hos meg var det in-app-purchases fra flere ulike spill, og det er juks. Selv om barnet har hentet juveler elle hvahardu. Datteren min hadde også kjøpt juveler i slike spill, og hun har ikke passordet mitt, og vil ikke kunne finne ut av det heller, helt garantert.
Hvis du søker på fraud og unauthorized purchases på diskusjonsforumet til AppStore. Det er godt over hundre sider med liknende hendelser fra hele verden, og slett ikke alle handler om barns bruk av spill, heller.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 00:41   #25
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Minsten har brukt pengene mine på itunes

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Han har gjort det. Jeg ser det jo på spillet, han har plutselig en haug med rubiner.

Be om refusjon likevel. Det er ikke lov å ha ruiner til salgs for hundrevis av kroner. Skriv opp navnene til spillprodusentene også når du kontakter Apple. Hos meg var det in-app-purchases fra flere ulike spill, og det er juks. Selv om barnet har hentet juveler elle hvahardu. Datteren min hadde også kjøpt juveler i slike spill, og hun har ikke passordet mitt, og vil ikke kunne finne ut av det heller, helt garantert.
Hvis du søker på fraud og unauthorized purchases på diskusjonsforumet til AppStore, så ser du.
. Det er godt over hundre sider med liknende hendelser fra hele verden, og slett ikke alle handler om barns bruk av spill, heller.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 01:38   #26
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp! Minsten har brukt pengene mine på itunes

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Be om refusjon likevel. Det er ikke lov å ha ruiner til salgs for hundrevis av kroner.

Hva er det du mener ikke er lov? Jeg bruker mye penger på kjøp inne i apper på iPhone/iPad, og naturligvis er det lov. Men jeg gir ikke kredittkort eller passord tilknyttet kredittkort til noen dersom det ikke er meningen at de skal bruke det.

Jeg liker ikke «free to play»-spill som Smurfs' Village eller DragonVale, og det er helt uaktuelt å betale for spill på den måten de har lagt opp til, men dette er dessverre en forretningsmodell som utgivere av spill tjener mye penger på, og det er lite som tyder på at de kommer til å slutte med å gjøre det på denne, eller tilsvarende, måter.

Det kan sikkert være verdt å kontakte Backflip Studios og Apple, forklare situasjonen og be om refusjon. Men en mer langsiktig, og sikrere, løsning er nok å ikke gi passord knyttet til kredittkort til noen som ikke skal bruke dem.

Ben "harsh lessons" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 07:45   #27
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Minsten har brukt pengene mine på itunes

Ben, det jeg mener er at Apple ikke tillater at spill som er rettet mot barn, har dyre in-app'er. Og når dette skjedde med meg, ble det belastet opptil 700 for en enkel in-app, noe som er 100 ganger mer enn en slik app egentlig skulle kostet.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 16-07-12 kl 07:56.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 07:59   #28
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Minsten har brukt pengene mine på itunes

Forøvrig er jeg enig med Ben i at alle bør holde passord helt for at selv. I mitt tilfelle var det ikke sammenheng med innlogging i AppStore og alle kjøpene fra konto, det var kanskje derfor jeg fikk igjen pengene uten spørsmål?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 16-07-12 kl 12:28.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 08:05   #29
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Minsten har brukt pengene mine på itunes

Uff, håper du får igjen pengene.

Sånn til alle andre: skru av in-App purchases! Det tar to sekunder, og kan spare deg for masse bry.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 10:52   #30
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp! Minsten har brukt pengene mine på itunes

Hvordan slrur man det av?

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 10:55   #31
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Minsten har brukt pengene mine på itunes

Innstillinger/Generelt/Restriksjoner

Trykk på aktiver restriksjoner og så må du legge inn restriksjon på kjøp i program.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 10:58   #32
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Minsten har brukt pengene mine på itunes

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Hvordan slrur man det av?

Ipad- generelt - restriksjoner - kjøp i program. Det er alltid av her, og passordet kan bare jeg.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 11:01   #33
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp! Minsten har brukt pengene mine på itunes

Takk for hjelpen!

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 12:24   #34
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp! Minsten har brukt pengene mine på itunes

Du kan forsøke denne fremgangsmåten, men du har ikke krav på noe tilbakebetalt i henhold til bruksbetingelsene.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 17:04   #35
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Minsten har brukt pengene mine på itunes

Tja. Hvis lillegutten til TM har klart å handle for mange tusener i løpet av få minutter, må han jo nødvendigvis ha kjøpt de megaoverprisede in-app'ene. Hvis han har handlet 7 kr. apper for 5.000 i løpet av under 15 minutter, må han jo ha trykket på kjøp og bekreft kjøp minst annenhvert sekund i 15 minutter. Det høres rimelig usannsynlig ut, synes jeg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 18:07   #36
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Minsten har brukt pengene mine på itunes

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Ben, det jeg mener er at Apple ikke tillater at spill som er rettet mot barn, har dyre in-app'er. Og når dette skjedde med meg, ble det belastet opptil 700 for en enkel in-app, noe som er 100 ganger mer enn en slik app egentlig skulle kostet.

Jupp, han har kjøpt "rubinkister" til kr 700,- pr stk 7 ganger og noen av kistene til 7,- og 14 kroner noen ganger også.

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Du kan forsøke denne fremgangsmåten, men du har ikke krav på noe tilbakebetalt i henhold til bruksbetingelsene.

Jeg er i dialog med en (så langt) meget hyggelig fyr på kundesupporten deres, men vil ta det med banken også.

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Tja. Hvis lillegutten til TM har klart å handle for mange tusener i løpet av få minutter, må han jo nødvendigvis ha kjøpt de megaoverprisede in-app'ene. Hvis han har handlet 7 kr. apper for 5.000 i løpet av under 15 minutter, må han jo ha trykket på kjøp og bekreft kjøp minst annenhvert sekund i 15 minutter. Det høres rimelig usannsynlig ut, synes jeg.

Hvordan vet du at det ikke er lov med så dyre in-app kjøp? Står det noe sted? Ville vært fint å kunne vise til.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 19:47   #37
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Minsten har brukt pengene mine på itunes

En av de som besvarer mailhenvendelser på kundeservice hos Apple.com skrev det til meg i en Mail i februar i år.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 20:11   #38
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Minsten har brukt pengene mine på itunes

Jeg er så glad! Her er et utdrag fra siste mail:

Sitat:

I understand that the purchase was unintentional. In five to seven business days, a credit of 4998 NOK, plus any applicable taxes, should be posted to the credit card that appears on the receipt for that purchase.

Det hele gikk i orden på under to timer fra jeg mottok den første mailen! Jeg har knapt ord for hvor lettet jeg er!

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 20:24   #39
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp! Minsten har brukt pengene mine på itunes

Så bra!

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 20:25   #40
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Minsten har brukt pengene mine på itunes

Så bra!

Vi har sperret vår for alt og det er bare vi voksne som har koden. Vi må og skrive inn koden for hver enste oppdatering/kjøp. Ingen 15min gense.


Sist redigert av Isolde : 16-07-12 kl 20:36.
Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no