Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Tenker du over måten du parkerer bilen din på?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-11, 21:37   #1
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenker du over måten du parkerer bilen din på?

Jeg parkerer med snuten ut, overalt. På jobbstedet mitt hvor du er heldig hvis du finner ledige plasser overhode, parkerer jeg så nærmt nabobilen jeg kommer uten å stenge for åpning og lukking av dører. For å gjøre plass til andre.

Jeg tenker alltid på dette og er bevisst parkeringa mi, men det er tydelig at ikke alle er det. Utenfor barnehagen til '07'ern er det få plasser, og to dager på rad nå, har jeg kjørt inn på parkeringsplassen som bil nr. 2, og begge gangene var det to plasser ledige. Det er ikke oppmerkede felt eller noe, men 2 biler hadde fått plass med god margin, men begge gangene kjører vedkommende i bilen foran meg rett inn og stiller seg i midten! Jeg må rygge meg tilbake og plassere meg på vei, utenfor barnehagen. De svinser ut av bilen, tar ut unger og smiler - uten en eneste tanke om at hey, her opptar jeg faktisk 2 felt! Jeg forstår ikke at det er mulig å være så uoppmerksom når man ferdes i bil, jeg håper jo at de skal ta seg i det, men nei. Ingen refleksjon. Har opplevd det sammen utenfor skolen, da ropte jeg personen tilbake, og hun flyttet seg mot en av sidene. Om enn litt motvillig.

Jeg synes det er merkelig, men tenker du over sånt?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 21:39   #2
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenker du over måten du parkerer bilen din på?

Jeg gjør som deg.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 21:39   #3
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tenker du over måten du parkerer bilen din på?

Ja. Og det er så irriterende at andre ikke gjør det. Eller de som parkerer på skeiva slik at man må lirke seg inn på den ene plassen som er igjen i hele byen. Koster det nå så mye å ta en titt på hvor bilen din står i forhold til stripene også sette seg inn og justere litt?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 21:41   #4
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tenker du over måten du parkerer bilen din på?

Ja, jeg tenker på sånt, men siden så mange andre gir faen, så rygger jeg konsekvent inn.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 21:41   #5
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenker du over måten du parkerer bilen din på?

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Ja. Og det er så irriterende at andre ikke gjør det. Eller de som parkerer på skeiva slik at man må lirke seg inn på den ene plassen som er igjen i hele byen. Koster det nå så mye å ta en titt på hvor bilen din står i forhold til stripene også sette seg inn og justere litt?

Ikke sant?

Noen ganger er det sånn at man kommer frem og det er en liiiiiten plass ledig, og bilen ved siden av står kanskje innmari på skeiva, men man får likevel lirka bilrumpa si inn der, også på skeiva, og så når man kommer tilbake som eneste bil igjen, kanskje, ser det ut som man har parkert helt fjernt.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 21:41   #6
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tenker du over måten du parkerer bilen din på?

Jeg tenker som deg, men jeg rygger alltid inn på parkeringsplassene. Har mye mer oversikt når man rygger inn, i forhold til ut.

I tillegg så er jeg også nøye på hvilke biler jeg parkerer ved siden av. Biler som bærer tydeloig preg av at eieren gir blanke, de parkerer jeg lagt unna. Likeså biler som nærmest er slengt inn på plassen.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 21:41   #7
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tenker du over måten du parkerer bilen din på?

Jeg gjør som deg og irriterer meg over "de andre". Får jeg muligheten til å si fra så gjør jeg det!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 21:42   #8
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenker du over måten du parkerer bilen din på?

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Ja, jeg tenker på sånt, men siden så mange andre gir faen, så rygger jeg konsekvent inn.

Jeg har endret hi, jeg mente selvfølgelig snuten ut.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 21:42   #9
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Tenker du over måten du parkerer bilen din på?

Ja, jeg tenker på hvordan jeg parkerer. Rygger alltid inn om det er mulig og så nærme nabobilen som går

Vi har stor parkeringsplass i barnehagen der alle rygger inn etter oppfordring fra styrer. Ved bringing og henting av barn i barnehagen er det mer oversiktlig å kjøre framover når man drar. Når man kommer, kommer man ned en liten bakke og har god oversikt over hele p-plassen.

__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 21:45   #10
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tenker du over måten du parkerer bilen din på?

Ja, jeg tenker meg om når jeg parkerer bilen ja. Snuten ut halvparten av gangene, kommer an på hvor jeg parkerer.
I barnehagen tenker jeg ikke så hardt om morran siden vi er tidlig ute og få biler. Om ettermiddagen derimot så plasseres bilen med omhu. Ikke alle her som gjør det nei og da blir det fort fullt siden det ikke er oppmerking. Vi er forresten oppfordret til å rygge inn noe de aller aller fleste følger.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 21:45   #11
M@M
Erfaren
 
M@M sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
Innlegg: 844
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Sv: Tenker du over måten du parkerer bilen din på?

Jeg rygger også alltid inn. Mye tryggere å kjøre ut. Og jeg parkerer så nær som mulig ja.... Og håper de andre også har lært ungene sine at de ikke skal smelle opp dørene i full fart.

__________________
Mammaen til supergutt 2003
Drømmer om lillebrøster, men det tar visst sin tid..
M@M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 21:46   #12
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenker du over måten du parkerer bilen din på?

Jeg ser utrolig mange nek bak rattet, som tydeligvis tror de kjører trailer eller noe.

Og ellers har jeg for vane å rygge inn når jeg parkerer bilen. Aner ikke hvorfor, det har bare blitt slik.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 21:47   #13
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenker du over måten du parkerer bilen din på?

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.


Noen ganger er det sånn at man kommer frem og det er en liiiiiten plass ledig, og bilen ved siden av står kanskje innmari på skeiva, men man får likevel lirka bilrumpa si inn der, også på skeiva, og så når man kommer tilbake som eneste bil igjen, kanskje, ser det ut som man har parkert helt fjernt.

Jeg ergrer meg alltid når jeg må parkere fjernt fordi biler som kom før meg har gjort det.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 21:50   #14
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenker du over måten du parkerer bilen din på?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.


Og ellers har jeg for vane å rygge inn når jeg parkerer bilen. Aner ikke hvorfor, det har bare blitt slik.

Det er en veldig bra vane! Jeg gjør også alltid det.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 21:50   #15
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tenker du over måten du parkerer bilen din på?

Sånt irriterer meg grenseløst også. Jeg er sånn som kan rygge og stå i til jeg står perfekt inni de oppmerkede feltene for ikke å stå i veien for andre.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 21:52   #16
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tenker du over måten du parkerer bilen din på?

For å si det som det er; jeg er veldig godt på parkering

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 21:55   #17
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tenker du over måten du parkerer bilen din på?

Ja, jeg tenker på sånt, og irriterer meg lettere lilla over folk som ikke gjør det!
Kjører jeg den bilen jeg ikke er så redd for, er det ofte sånne folk ikke kommer inn i egen bil på førersiden, for der har jeg parkert bare noen cm unna!
En annen ting som gjør meg forbanna er folk som tar handicap-parkeringer.
Utenfor butikken i vinter var det en bil, uten hc-skilt, som sto på hc-parkeringen.
Det var dritglatt, og jeg trengte plassen, så jeg parkerte inntil, så inntil at jeg måtte svinge litt ut for å få speilet mitt forbi speilet på den andre bilen.
På den andre siden sto den inntil snøfonna, så der var det ikke mulig å komme inn.
Da jeg kom ut sto det ei og venta på å komme inn i bilen sin, hun møtte ikke blikket mitt og prøvde ikke å si noe
Det kan jo hende hun parkerer et annet sted en annen gang...

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 22:00   #18
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tenker du over måten du parkerer bilen din på?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Det var dritglatt, og jeg trengte plassen, så jeg parkerte inntil, så inntil at jeg måtte svinge litt ut for å få speilet mitt forbi speilet på den andre bilen.
På den andre siden sto den inntil snøfonna, så der var det ikke mulig å komme inn.
Da jeg kom ut sto det ei og venta på å komme inn i bilen sin, hun møtte ikke blikket mitt og prøvde ikke å si noe
Det kan jo hende hun parkerer et annet sted en annen gang...

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 22:01   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenker du over måten du parkerer bilen din på?

Jeg parkerer riktignok med snuten inn, men ellers er jeg enig med deg.

Det er trangt i garasjen på jobb. Folk parkerte på idioter og jeg fikk overtalt drift til å vaske garasjen slik at vi faktisk kunne se stripene som markerer plassene. Jeg trodde i min enfoldighet at folk faktisk ikke så hvor stripene var. Vel, garasjen ble vasket, stripene lett synlige og folk parkerte fremdeles som idioter.

Det morsomme er at alle snakker om dette i lunsjen. Og alle omtaler disse folka som idioter. Men når alle snakker om dette, hvem er det da som parkerer så himla feil? Jeg vet at min bil står innenfor stripene og jeg ser at mange andre biler står midt på stripene, så meg er det i hvert fall ikke.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 22:02   #20
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenker du over måten du parkerer bilen din på?

Kan du parkere på hc-plasser, Limpalot?

Jeg kom på at i det nye kjøpesenteret som er sånn halvferdig, der er det fine piler på asfalten for å kjøre inn. Også kommer man inn i p-huset da, og så har biler dobbeltparkert rett oppå de fine hvite pilene som leder videre opp til andre etasje, så man må svinge på venstresida av en bæresøyle og kjøre der motgående trafikk skal komme.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
parkere, rygge


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no