Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

"PlayNow" hos Sony Ericsson

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-11, 16:24   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

"PlayNow" hos Sony Ericsson

Er det noen som klarer å handle der?
Jeg får lastet ned det som er gratis, men om jeg prøver å kjøpe noe får jeg følgende melding: user cannot be identified/is unknown

Har prøvd å google meg frem til hva jeg skal gjøre. Det nærmeste jeg kommer er at det er noe jeg skal registrere meg. Men jeg finner ingen sted å registrere meg.
Har lest at det ikke fungerer alle steder. Jeg mener jeg handlet noe der før mobilen ble reparert i vår, og da gikk det greit, ble trukket fra mobilregningen. Så da skulle det vel være i orden? Har Vivaz, og det står at den støtter PlayNow på sidene til SE, men hvor oppretter jeg eller finner min "konto"?

(vil laste ned kabal nemlig... )

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 19:41   #2
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: "PlayNow" hos Sony Ericsson

Jeg sliter med det samme, så jeg får følge med og se om du får noen gode svar.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 13:23   #3
Celtex
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 53
Celtex har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: "PlayNow" hos Sony Ericsson

Vet at PlayNow ikke har vært tilgjengelig for Norske brukere tidligere. Vet ikke om dem har fått gjort noe med det enda.

Celtex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 13:28   #4
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "PlayNow" hos Sony Ericsson

Ja vel, men jeg trodde det var derfra jeg handlet i vår en gang. Det var nemlig ikke stoppeklokke på min mobil, så jeg kjøpte (med rundetider osv) for 20 kr tror jeg. Jeg får jo lastet ned gratisspill fra PlayNow, men de spillene er så dumme i tillegg til at jeg må være på nettet for å spille de.

Hvordan finner jeg ut om det er tilgjengelig for norske brukere? Jeg trodde når det står om det på SE sine sider, på norsk, at det var det.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 14:02   #5
Celtex
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 53
Celtex har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: "PlayNow" hos Sony Ericsson

Da har dem sikkert ordnet det ettersom det står på deres egen hjemmeside og at du har lastet ned derifra før.
Men da vet jeg ikke hvorfor dere ikke får lastet ned en betalt app.

Celtex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 20:05   #6
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "PlayNow" hos Sony Ericsson

Fikk omsider svar fra sony ericsson.
Fikk en komplisert bruksanvisning, hva jeg skulle gjøre. Men det var jo enklere enn det... Måtte jo bare koble meg til gjennom telenor, og ikke mitt trådløse nett hjemme. Altså velge det som tilgangspunkt. Det er jo egentlig superlogisk, men jeg tenkte ikke at det var det som var problemet.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no