Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-11, 15:40   #21
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.854
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000

Franske biler suger

Jeg skal aldri aldri aldri ha fransk igjen. Peugeoten jeg har har det bare vært tull med fra dag en. Jeg slår et slag for Skoda selv om jeg aldri har hatt det før.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 15:43   #22
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000

Vi er veldig fornøyde med vår Touran, kjøpt ny ifjor. God plass til to bakovervendte seter og fin bagasjeplass.

Golf stasjonvogn er også et fint alternativ.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 16:11   #23
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Franske biler suger

Jeg skal aldri aldri aldri ha fransk igjen. Peugeoten jeg har har det bare vært tull med fra dag en. Jeg slår et slag for Skoda selv om jeg aldri har hatt det før.


Det synes ikke jeg, vi har aldri hatt så lite problemer med biler før å vi har 2 franske.



Jeg ønsker meg dog en mitsubishi outlander eller ASX.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 16:54   #24
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000

Jeg er positivt overrasket over størrelse på Golf jeg altså. Pga kluss med leiebil-firmaet endte vi opp med denne på 14 dagers ferie i sommer. Tre barn, mor og far, to kofferter, en bag og 5 sekker. All bagasje fikk plass bak, uten at hatthylla måtte taes av, og to av ungene satt på pute. (Mulig det blir trangt med tre puter altså, men den rommer mer enn det ser ut til. )

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 17:01   #25
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000

Jeg ville tatt en titt på Hyundai i40. Den lanseres i disse dager og får gode omtaler. Mye bil for pengene!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 18:36   #26
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Oktavia er jo samme størrelse som Mondeo og gjengen.

Vi skal bytte ut Ford Focusen nå til vinteren. Det blir nok en Octavia eller noe, tror jeg. Det gikk for øvrig hårfint med 1 bakovervendt sete og to beltestoler i Focusen.

Bagasjerommet til Octavia er på størrelse med Mondeo og en del andre større biler, men resten av bilen er mer å sammenligne med Focus, V50, Golf m.fl.

Octavia er ikke en bil jeg hadde kjøpt om jeg skulle ha tre barnestoler. Men hvis det er en sjeldent gang i blant er det jo bare å deaktivere airbag foran....

Hadde jeg hatt en unge mindre hadde jeg i dag trolig kjørt Octavia ;-)

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 14:31   #27
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000

Men det er jo mye mulig vi får en til om ikke så altfor lang tid, og da vil vi trenge plass til tre bilstoler. Det blir i såfall 1 forovervendt fra 15-36 kg, en bakovervendt fra 9-18 kg og et bakovervendt fra 0-12 kg.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 14:42   #28
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000

Jeg kjører en Skoda Superb, den er litt større enn Octavia. Veldig fornøyd med plassen i den, men jeg har da ikke forsøkt med 3 barneseter i den. Føler jeg har fått mye bil for pengene i bilen min. Ikke noe problem med baggasjeplassen mht barnevogn i hvertfall. Den har vunnet mange tester som "Familiebil".

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 14:54   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000

Skoda superb er bare noen få cm bredere i setet enn oktavia. Det var i hvert fall det selgeren sa til oss da vi ville kjøpe. Hvorfor han forsøkte å selge oss en billigere bil enn vi egentlig ville ha er for meg en gåte?

Det er i det hele tatt vanskelig å finne biler hvor det er plass til tre seter bak. Men det er jo mange som har tre barn, så det kan jo være at folk bare finner seg i å ha det veldig trangt i baksetet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 15:57   #30
vestlandsfanden
Superaktiv
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 441
vestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populær
Standard

Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000

Nye Renault Scenic er en veldig bra bil (vi har Gr Scenic).
3 barneseter bak går bra.
God utsikt for barna.
Rommelig men relativt kort bil som er grei å parkere.

Om ikke skinnseter er et absolutt krav kan man få en ellers godt utstyrt bil til 300 000,-, og med en 130hk dieselmotor som gir skikkelig kraftoverskudd.

http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=29121211

For min del blåser jeg i fordommene jeg møter som fransk bileier. Jeg vet at dagens franske biler ikke står noe tilbake for japanske, tyske eller koreanske for den saks skyld. Ferske dokumentasjoner fra bl.a. ADAC viser det (for ordens skyld kan det nevnes at tilsvarende dokumentasjon for endel år tilbake viste at - ja - da hang franskmennene langt etter).
http://www.fyens.dk/article/1848903:...r-blevet-bedre
Det er ting som tyder på at kvalitetsforskjellene mellom ulike lands merker er små idag.
Toyota skrus sammen i Europa (Yaris i Frankrike)
Honda skrus sammen i England
Peugeotdiesel i Ford, Mazda, Volvo
samarbeid Renault/MErcedes/Nissan, eks Renaultdiesel i Quashqai og Mercedes B/C
VW har søstermodeller i Tsjekkia og Spania
etc etc

Forresten - i NAFs autoindex over hvor fornøyde bileierne er med sine biler, toppet Peugeot 3008 sin klasse klart, mens Peugeot 5008 toppet sin klasse.

I DEKRA report 2011 havner Peugeot 308 94.9% (et veldig sterkt resultat, eks 3% bedre enn Skoda Octavia og faktisk bedre enn Toyota Auris),
mens forgjengeren 307 havner på 80.5%.
http://www.maengelreport.com/index.php?id=12&L=1


Sist redigert av vestlandsfanden : 16-08-11 kl 16:10.
vestlandsfanden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 16:11   #31
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Mitsubishi ASX, kanskje? Vi har det som bil nummer to og den er overraskende stor. Vi brukte den som feriebil i sommer, og det var god plass i baggasjerommet og begge ungene har det romslig og godt i baksetet. Toppmodellen er riktignok dyrere enn 300000, men dere trenger vel ikke kjøpe toppmodell, det holder med litt mindre utstyr.

Vi er VELDIG fornøyd med vår!!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 16:23   #32
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000

Skinnseter og hengerfeste er absolutte krav.

Det ble bare mer og mer tydelig at vi må kjøpe ny bil pronte dersom bilen til mannen fortsetter å tulle. Men jeg skjønner ikke helt hvordan vi skal rekke å prøvekjøre. Er bilforhandlere oppe på lørdager?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 16:33   #33
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Skinnseter og hengerfeste er absolutte krav.

Det ble bare mer og mer tydelig at vi må kjøpe ny bil pronte dersom bilen til mannen fortsetter å tulle. Men jeg skjønner ikke helt hvordan vi skal rekke å prøvekjøre. Er bilforhandlere oppe på lørdager?

Det vil jeg tro. Men de stenger nok tidlig. ASX'en er liksom snerten OG romslig synes jeg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 17:48   #34
vestlandsfanden
Superaktiv
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 441
vestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populær
Standard

Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000

Redigerer Scenic-forslaget mitt.
Den har nettopp kommet med en splitter ny 1.6 DCI 130 hk motor:
http://ekstrabladet.dk/biler/bil_anm...cle1566009.ece

Den er særdeles avgiftsgunstig og er dermed et hett importobjekt.
Jeg er temmelig sikker på at du kan få en Scenic med denne motoren, skinnseter og hengerfeste til under 300 000,- hvis du importerer fra forhandler i Danmark.

Det er uproblematisk å importere ny bil fra forhandler i Danmark el. Sverige - i motsetning til bruktbil fra f eks Tyskland.

vestlandsfanden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 18:25   #35
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000

Bilforhandlere har åpent på lørdager. Og hvis de er litt greie så får man prøvekjørt i et døgn slik at man får testet ut bilen i hverdagen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 19:25   #36
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000

Opprinnelig lagt inn av vestlandsfanden, her.

Forresten - i NAFs autoindex over hvor fornøyde bileierne er med sine biler, toppet Peugeot 3008 sin klasse klart, mens Peugeot 5008 toppet sin klasse.

I DEKRA report 2011 havner Peugeot 308 94.9% (et veldig sterkt resultat, eks 3% bedre enn Skoda Octavia og faktisk bedre enn Toyota Auris),
mens forgjengeren 307 havner på 80.5%.
http://www.maengelreport.com/index.php?id=12&L=1

Nå har 3008 og 5008 vært ganske kort tid på markedet. Også for Dekra-rapporten har man kun tall for 308 i 0-50kkm. Det kan også inkludere at man får en god del Octavia-er som er opp mot 50kkm, mens mange av 308-ene er mindre kjørt. Ser man på 307, som 308 ble videreutviklet fra, er ikke tallene spesielt gode, og ekstra ille blir det når de har gått langt, mens Octavia har gode tall fortsatt i 100-150kkm-segmentet.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 19:59   #37
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000

Fullstendig OT, men Nissan Leaf (elbil) er kul. Er du sikker på at du trenger diesel og stasjonsvogn og slikt?

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 20:05   #38
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000

Vi hentet vår fra Sverige forresten, sparte faktisk litt på det.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 20:24   #39
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000

Vi har en Grand C-Max (7-seter) Den faller seg nok litt dyrere enn ditt budsjett, vi har oppgradert litt, men ikke skinnseter.

5-seteren er kanskje litt billigere?

Vi har to ganske store beltestoler, og det er nok knapt for noen å sitte mellom der, så jeg tror at tre barneseter nok blir for trangt.. (usikker)

Vi har hatt bilen nå i et par måneder, og er veldig godt fornøyde. Vi har diesel, automat med en større motor enn standard. Jeg vet ikke helt hvor artig det hadde vært med diesel og automat om vi hadde hatt den minste motoren.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 20:34   #40
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny bil fra forhandler, diesel, omkring 300.000

Vi har en flette ny Peugeot 508 i bestilling nå. Fantastisk vakker sak, vår 4. peugeot, men den er noe dyrere da..

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no