Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Se resultatene: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i hustanden?
Ingen, men har hatt det før 6 2,93%
Ingen, og har ikke lyst på heller 25 12,20%
Ingen, men jeg kunne godt tenke meg noen 9 4,39%
1 32 15,61%
2 23 11,22%
3 26 12,68%
4 25 12,20%
5 24 11,71%
6 9 4,39%
7+ 26 12,68%
Deltakere: 205. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-11, 08:38   #21
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

3 iphone
2 ipad
1 ipod
1 apple tv.

Jeg trykket feil på undersøkelsen.

  Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 08:45   #22
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Jeg krysset av for 4, men det er 5.
2 iphone 3gs
2 ipod touch
1 ipod shuffle

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 09:21   #23
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

7.
Macbook Air
Ipad 2.
2 iphone.
3 ipod.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 09:21   #24
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

2 mac
og 2 sånne til musikk som jeg ikke husker hva heter.

stemte 3, så det ble feil.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 09:27   #25
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

3 iPhone
2 iPod
1 iPig

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 09:28   #26
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

2 iPhone
1 iPad
1 iMac
1 Mac mini
1 Time capsule
1 LaCie ekstern HD
2 iPods

Det skulle bli 9?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 09:29   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

1 iPhone 4
1 iPhone 3GS
1 iPod

Det holder. Vi får oss nok en iPad etterhvert, i stedet for bærbar DVD. Laptop fra Apple kan jeg ikke tenke meg, jeg foretrekker Dell.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 09:46   #28
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

2 iPhone
2 iPod (en nabo og en classic, den siste bor i bilen, koblet til anlegget det)
1 iPad2 (Min, bare min)
1 iMac
1 AppleTV

Det blir vel syv, det. Min erfaring er at det baller på seg, vi begynte forsiktig med en iMac, og så har det tatt litt av etter det.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 09:55   #29
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

3 ipod touch
1 mini ipod av noe slag
1 MacBook Pro

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 10:02   #30
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Jeg har ikke noe forhold til Apple, og har aldri hatt noe spesielt ønske om å eie disse produktene. Nå har jeg en iPad som jeg har fått via jobben, så jeg stemte 1, men den er strengt tatt ikke i bruk. :steinaldermenneske:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 10:07   #31
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Jeg kom til fem stk.

3 iPhone
1 iPod Touch
1 iPad

I tillegg ligger det noen leftovers i skuffen, iPods fra før touch-tiden.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 10:14   #32
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Og før noen sier noe - det er ikke min skyld at det er så mange! Jeg har bare 1 stk.

1 Macbook og 1 bærbar? Som i 2 Macbook?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 10:18   #33
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Ingen - og har ikke lyst på.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 10:21   #34
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.822
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Jeg stemte feil. Vi har:
3x iPad
1x iPhone
1x iPod nano
1x iPod touch

Ipodene blir ikke brukt noe særlig.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 10:30   #35
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Vi har ingen, men det er ikke noe bevisst valg bak det egentlig, annet enn at jeg valgte å kjøpe Creative Zen istedet for iPod da jeg skulle kjøpe det for litt tid siden. Det er kun fordi jeg er skeptisk til iTunes.

Kunne godt ha hatt Macbook Pro, og iPad, men det er ikke sånn at jeg vurderer aktivt å skaffe det med det første.

  Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 10:37   #36
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Vi har dilla
2 x iPhone
1 x iPhone som brukes som filmfremviser koblet til dvd-skjerm i bilen (og vi har hvertfall 2 iPhoner til liggende som backup)
1 x Macbook (og jeg har en 7 år gammel iBook liggende som faktisk fungerer)
1 x iMac
1 x Mac Mini koblet til tven
1 x iPad
Også har vi 2 steinalderiPods liggende, de vet jeg ikke om fungerer fortsatt.

Men vi har altså 7 i bruk til hverdags.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 10:38   #37
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Eldste har en ipod touch som hun bruker litt. Ellers tviler jeg sterkt på at det noen sinne kommer flere eple-dingser i vårt hjem.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 10:52   #38
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

3 x iPod Nano
2 x iPhone 4
4 x iPad (3 x iPad1 og 1 x iPad2)
1 x iMac

Det blir visst 10 det ... Daglig er syv av dem i bruk, dvs. iPod-ene støver ned i en skuff eller tre.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.

Sist redigert av Bomull : 21-05-11 kl 11:04.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 10:57   #39
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

I bruk: to iPhone, én iPod touch, tre MacBook-er og min flunkende nye iPad.

Ligger nok også noen eldre iPod-er og slenger, det har jeg ikke oversikt over.

Uansett stemte jeg feil, krysset av på seks i bruk, men det er altså sju.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 11:03   #40
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Jeg krysset av på to, men det er vel egentlig tre -
1 iPad
1 iMac
1 iPod

(+ 4-5 macer som ikke er i bruk, inkludert en mac plus og en performa fra 80- og 90-tallet som vi enda ikke har fått hentet ut filene fra - blant annet min manns hovedoppgave. Spørs om det ikke bare er å gi opp.)

Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no