Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Se resultatene: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i hustanden?
Ingen, men har hatt det før 6 2,93%
Ingen, og har ikke lyst på heller 25 12,20%
Ingen, men jeg kunne godt tenke meg noen 9 4,39%
1 32 15,61%
2 23 11,22%
3 26 12,68%
4 25 12,20%
5 24 11,71%
6 9 4,39%
7+ 26 12,68%
Deltakere: 205. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-11, 00:39   #1
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Bortsett fra en Ipod for mange år siden, har jeg ikke vært noe opptatt av Apple produkter. Synes Mac'ene er fine, men har aldri hatt lyst på det.
Men etter at jeg kjøpte IPad har jeg blitt litt mer interessert, og har pluteselig lyst på en IMac på stua.

Hva er deres forhold til Apple og Mac?

Beholdningen her teller forøvrig tre produkter som er i bruk:

1xIPad
1xIphone
1xIPod touch

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 00:46   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Ingen er i bruk, men vi har noen som ligger og slenger i en skuff.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 00:46   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Jeg har dilla:

2xiphone (jeg og mannen)
iPad
iMac
Apple TV

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 00:47   #4
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

1 x iPad
1 x MacBook
2 x iPod Nano
1 x iPod shuffle
1 x iPod touch

Det blir vel 6 tilsammen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 00:48   #5
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

I detjeg hadde stemt,kom jeg på en til.
Men vi har (etter å ha mistet en iPhone i går,som i dag er erstattet av en android-telefon):
4 iPhone
1 iPod shuffle
I tillegg har vi en iPod nano, men den er definitivt død. Jeg har bare ikke hatt hjerte til å kaste den ennå.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 00:51   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

5, snart 6. Men nå er Appleprodukter mer eller mindre jobben min, så det er mye derfor. Hadde ikke noen Appleprodukter før jeg fikk denne jobben. Ipodene hadde jeg nok skaffet meg uansett, men ikke det andre. Det har jeg stort sett fått igjennom jobb..... dog kunne jeg ikke tenke meg en PC ever igjen...

2 x iPod (Nano)
1 iMac (eldre type)
1 Macbook (ny i november 2010)
1 Macbook pro (ny mai 2011)
1 iPhone (snart)

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 00:52   #7
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

2 stk MacBook Pro
3 stk iPhone
4 stk iPod (2 shuffler, 1 gammel hvit som spiller musikk på kjøkkenet og 1 litt nyere svart i dockingstasjon på Poderommet)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 00:53   #8
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

2 x iPhone
1 x iPad
1 x iPod

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 00:55   #9
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

2 ipod
1 ipad

Og så har mannen parkert iphonen sin i dag, til fordel for en Samsun galaxy SII

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 00:57   #10
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg har dilla:

2xiphone (jeg og mannen)
iPad
iMac
Apple TV

Hvordan fungerer Apple TV? Hvor kjøpte du den, og hva kostet den?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 01:02   #11
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

1 Macbook pro
1 Macbook Air
1 Ipad
1 Iphone
2 Ipod
1 Time Machine

Min kjære har lyst på AppleTv, så da blir det vel det snart også tenker jeg.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 01:13   #12
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Vi er en voksen og en tenåring, har hver vår MacBook (den ene er kanskje Pro? ), hver vår iPod nano (min er ganske gammel), og tenåringen har en iPod Touch. Det blir vel 5. Jeg ønsker meg både iPhone og iPad og sånn back-up-greie, men det blir neppe prioritert i nærmeste fremtid.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 01:16   #13
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

2 iphone 4
3 ipods
1 ipad
1 Macbook Air


Øh, jeg stemte feil. Skulle vært 7, ikke 6.

__________________
In vino veritas

Sist redigert av safran : 21-05-11 kl 18:50.
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 01:16   #14
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Og før noen sier noe - det er ikke min skyld at det er så mange! Jeg har bare 1 stk.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 05:19   #15
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

1 MacBookPro
1 iMac
1 iPod shuffle
1 iPhone
1 AirPort Express
(og en gammel EyeTV-tuner, men den er strengt tatt ikke Apple)


- og vi er bare meg og Pip her.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 06:43   #16
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Ingen. Har ikke hatt noen og kan ikke komme på noen jeg har lyst på. (På det nåværende tidspunkt, jeg skal ikke si aldri om fremtiden.)

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 06:45   #17
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

1 ipad

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 06:59   #18
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.688
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

1 iPod
2 iPhone
1 iPad

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 07:09   #19
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

2 iPhone 4
2 iPod touch

I tillegg har vi hatt en iPod Nano og en iPod Mini, som begge tok kvelden.

Ja, Apple-produkter er kommet for å bli her i huset.

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 07:36   #20
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

2iPhone
1iPad
4iPod
2Apple TV
2MacBook Pro

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no