Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Gjorde jeg noe gærnt? (Trafikkregler)

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-11, 20:16   #21
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjorde jeg noe gærnt? (Trafikkregler)

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Men han hadde altså ingen grunn til å bli SUR på meg altså! Dusten!



__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 20:17   #22
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjorde jeg noe gærnt? (Trafikkregler)

(Jeg takler kritikk sjikkelig dårlig, altså. )

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 20:22   #23
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjorde jeg noe gærnt? (Trafikkregler)

Jeg skal til Skøyen, Miss N.

Det er jo det som er greia, en liten skrape i bilen er liksom så lite hvis man virkelig klarer å skade noen. Selv om denne noen har kommet i ørtiførti nedover en bakke, bakfra, i blindsonen, og kræsjet inn i bilen din som sto stille eller beveget seg en halv meter lengre enn syklisten hadde forutsett
Jeg tror til og med om du blir påkjørt av en syklist, stillestående i bil, så er det omtrent så syklisten får hellig-ku-behandlingen og bilisten blir devil incarnate

(jeg ser det for meg også - "du sto stille på en UFORUTSIGBAR måte!!!" )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 20:35   #24
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjorde jeg noe gærnt? (Trafikkregler)

Nå har jeg jo min egen syklist vs. taxi-hendelse å vise til. Jeg HADDE vikeplikt for taxien, men den sto stille, jeg hadde godt moment og jeg mente han godt kunne holde igjen 2 sek til til jeg var forbi, litt cheeky, men men. [kif-briller]På tross av at taxien så meg (inn i kvitauge), så tok han fart og meide meg ned. Helt tydelig at han mente det var en passende straff for en syklist som ikke holder vikeplikten [/kif-briller] Min respons var da å skjelle ham ut før jeg skyndtet meg videre i påtatt ekstrem-oppgitthet, jeg ville ikke sitte igjen med regningen på bulkingen heller. Man kan vel si at jeg stakk fra åstedet etter en ulykke der jeg hadde skyld. Evt. mordforsøk, alt etter hvem som hadde skaffet seg best advokat.

Huff. Dette er for øvrig det nærmeste jeg kommer et kriminelt rulleblad ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 20:36   #25
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gjorde jeg noe gærnt? (Trafikkregler)

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Ellers heter det at man skal plassere seg så langt til høyre at det ikke er plass til en syklist imellom. Også er du pliktig å sjekke speil og dødvinkel, nettopp på grunn av syklister.

Kjørelæreren min terpet også på dette: man skal legge seg så nærme fortauet at ingen kan komme mellom. Lurt.

Jeg bor midt i verste kondomdress-syklistland, og om sommeren opplever jeg neste daglig farlige situasjoner med disse skumle mennene som tror de eier verden - eller i hvert fall veien. Det er god sinnemestringstrening, om ikke annet.

Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 20:37   #26
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjorde jeg noe gærnt? (Trafikkregler)

Forholdet er for øvrig strafferettslig foreldet ..

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 21:18   #27
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gjorde jeg noe gærnt? (Trafikkregler)

Som bilfører så skal du følge med på siden av bilen ved en slik forflytting, så der ville nok du fått skylden om noe hadde skjedd.

Men, det som slår meg når jeg hører om slik oppførsel, er at fyren ble forbanna på deg for at han trodde du la deg ut der for å hindre han i å komme frem. Er mange som forbanner seg over syklister som presser seg frem langs bilene som står i kø, og mange som bevisst legger seg langt ut for å forhindre akkurat dette.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 21:24   #28
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjorde jeg noe gærnt? (Trafikkregler)

Jeg vet ikke om jeg forstår helt. Sto du stille eller ikke? Hvis du står stille i veibanen, er det så klart ikke din feil, uansett, selv om du kan få dustefinger hvis du sperrer veien for noen.

Hvis du ség nedover og presset syklisten inn i kantsteinen eller parkerte biler, mener jeg at det er din feil. Og når du svinger til høyre, er det også din feil, selv om syklisten kommer raskere enn deg på innsiden, mener jeg. I hvert fall tror jeg du hadde fått skylden av forsikringsselskapet, om enn ikke blitt dømt for noe.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 21:29   #29
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjorde jeg noe gærnt? (Trafikkregler)

Jeg sto stille noen sekunder pga vikeplikt og ventet på luke. Blinket høyre. Luken kom, og da jeg begynte å kjøre frem/svinge høyre hørte jeg dunkingen. Han sto IKKE og ventet ved siden av meg, han må ta tatt meg igjen da for inntil dette hadde jeg altså sakte fart fremover. (Dette vet jeg fordi rett før svingte en dame inn bak meg for å parkere på parkeringsplass til høyre for kjørefeltet (utenfor Jonoe!) Pga henne var jeg oppmerksom på trafikken rundt meg; jeg var litt asshole da jeg ikke lot henne svinge inn foran meg, men måtte vente til jeg hadde passert.) Da jeg hørte dunkingen så jeg ham i høyre bakvindu.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 21:30   #30
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjorde jeg noe gærnt? (Trafikkregler)

Du gjorde ihvertfall noe galt: du sa du skulle på IKEA, ikke R.O.O.M!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 21:35   #31
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjorde jeg noe gærnt? (Trafikkregler)

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Du gjorde ihvertfall noe galt: du sa du skulle på IKEA, ikke R.O.O.M!

Kanskje det var derfor?

(Jeg hadde da vært på IKEA forlengst! Dette var i femtiden, og puddingen var med som vitne.)

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 21:38   #32
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gjorde jeg noe gærnt? (Trafikkregler)

Jeg tipper du ikke gjorde noe galt, og at syklisten ble irritert fordi du lå så nær fortauet. Dette kjenner jeg igjen fra min tid som ganske pågående syklist, jeg ville også irritert meg over dette.

Når man kommer bakfra som syklist og er aggressiv er det lett å tenke at bilene må følge med i speil og blindsone samt ligge såpass ut fra fortauskanten at det er plass til at en syklist skal passere. Dette for at syklisten skal få kjørt til høyre i krysset før bilistene. Dette er skummelt, og en syklist risikerer mye på å kjøre så aggressivt, men det er mange som tenker slik selv om det helt sikkert ikke er lovlig. Jeg skriver dette av egen erfaring, jeg levde nok farlig til tider i Oslo-trafikken, og i dag ville jeg aldri i verden kjørt like aggresivt, selv om jeg selvsagt aldri banket i biler og slikt. Det er farlig, og selvfølgelig også skremmende for bilister med aggresive syklister.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 22:00   #33
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjorde jeg noe gærnt? (Trafikkregler)

Jeg husker godt kjørerlæreren min også, da jeg tok MC-lappen noen år etter billappen. Mantraet hans var at det hjalp lite når man "BLE DREPT, MEN HADDE RETT!"

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 22:08   #34
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.015
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gjorde jeg noe gærnt? (Trafikkregler)



Huff, det minner meg på den gangen en kamikaze-syklist kom på innersiden av bilen, jeg skulle svinge til høyre, og hadde blinket i svært god tid før krysset. Sakket ned på farten for å svinge ned en bratt bakke, og så kommer det en luring på sykkel som skal rett fram, tar meg igjen og kjører forbi på høyre side. Akkurat i det jeg er i ferd med å svinge ned bakken til høyre. Jeg tror aldri jeg noen sinne har vært så redd før, og det var ikke for meg selv.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 22:21   #35
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gjorde jeg noe gærnt? (Trafikkregler)

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Jeg holdt forøvrig på å kjøre ihjel en kamikazesyklist når jeg kjørte opp med buss, hvorpå sensor mumlet noe om disse forbannede syklistene som var aldeles utilregnelige.

Aha, er det derfor noen bussjåfører synes det er greit å svinge inn til bussholdeplassen mens de har syklisten (f.eks. meg) på sin høyre side, slik at man ikke har noe sted å gjøre av seg. Jeg synes det er dritskummelt med busser. Noen av dem kan være ganske uberegnelige.

Miss Norway: jeg tror også at syklisten bare var sur fordi det ikke var fri bane for ham. Greit nok at bonusen med å sykle er at man kan snike seg forbi bilkø, men man må fortsatt vente på tur for å komme gjennom et kryss, altså.

En gang ble jeg påkjørt/på-gått av en fotgjenger, mens jeg sto stille med sykkelen og ventet på grønt lys. Hvem hadde hatt ansvaret om hun hadde skadet seg i snublingen, tro?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 22:32   #36
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjorde jeg noe gærnt? (Trafikkregler)

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Aha, er det derfor noen bussjåfører synes det er greit å svinge inn til bussholdeplassen mens de har syklisten (f.eks. meg) på sin høyre side, slik at man ikke har noe sted å gjøre av seg. Jeg synes det er dritskummelt med busser. Noen av dem kan være ganske uberegnelige.

Akkurat som syklister med andre ord. Hvis det er så skummelt med busser, hvorfor ligge på siden av dem da?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 22:34   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjorde jeg noe gærnt? (Trafikkregler)

Jeg tror også bare da at syklisten var sur fordi du sperret veien, og ikke bidro til økt smidighet. Dustefinger, men ikke skyld, med andre ord.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 22:51   #38
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjorde jeg noe gærnt? (Trafikkregler)

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Greit nok at bonusen med å sykle er at man kan snike seg forbi bilkø, men man må fortsatt vente på tur for å komme gjennom et kryss, altså.

Jeg er HELT med på den altså. *kjører MC* Men MC-sjåfører klarer da (oftest) snikingen på en fin måte? Man kjører forbi køen saaakte på VENSTRE side, frem til krysset, og svupper kanskje inn foran førstemann. Jeg har ennå til gode å oppleve at noen blir irriterte - tvert om så slippes jeg som oftest frem. Men jeg sniker meg jo forbi; bonusen er jo komme forbi køen, ikke sette ny pers hjem. Hvorfor må det gå så himla fort med syklistene? Er det fordi dette er trening?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 22:52   #39
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjorde jeg noe gærnt? (Trafikkregler)

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg tror også bare da at syklisten var sur fordi du sperret veien, og ikke bidro til økt smidighet. Dustefinger, men ikke skyld, med andre ord.

Men om dæljingen hans hadde skadet bilen min, hva da? Hadde jeg hatt noen case? I teorien? I praksis?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 22:55   #40
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gjorde jeg noe gærnt? (Trafikkregler)

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Akkurat som syklister med andre ord. Hvis det er så skummelt med busser, hvorfor ligge på siden av dem da?

Fordi man sykler fredfullt langs veien og aner fred og ingen fare, når en buss tar en igjen, og vrenger inn mot fortauskanten..? Hadde de kommet slik at de kjørte forbi før de svingte inn, hadde det jo vært noe annet.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no