Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Er du en høyre- eller venstrefeltskjører?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-10, 09:51   #61
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du en høyre- eller venstrefeltskjører?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hæ? Skjønte ikke. Skulle det være en "venstre" et eller annet sted her?

ja... venstre blir forbikjøringsfelt.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 10:06   #62
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.297
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en høyre- eller venstrefeltskjører?

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Jeg kjører i høyre og kjører forbi i venstre.
Men jeg er fartsgrensemoralist, å kjøre for fort er det teiteste jeg vet, så om høyrefeltet går saktere enn grensen tar jeg ikke fem flate for å bli i venstre i fartsgrensen samme hvor menge gretne audier som ligger bak. Jeg syns ikke at jeg skal måtte anstrenge meg for å tilrettelegge for andres lovbrudd.
Går høyrefeltet i fartsgrensen ligger jeg der, og flyttet meg evnt over i venstre en kort stund for å slippe inn folk fra påkjøringsfelt.

Du kan få bot for å hindre trafikken, så du bør nok pelle deg inn til høyre hvis det er ledig.

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Strengt skal man holde høyre felt i utgangspunktet hvis ikke trafikkmengden tilsier noe annet, og at feltene til høyre da er forbikjøringsfelt. Holder man høyre felt over distanse uten at det er nødvendig kan man bøtelegges.

De to markerte skal vel være venstre?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 10:07   #63
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.916
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en høyre- eller venstrefeltskjører?

Jeg ligger i høyrefeltet, så lenge farten der er grei, det vil si bitte litt over fartsgrensen. Dersom det går langsomt, så kjører jeg forbi i venstrefeltet, men prøver å komme inn i igjen i høyrefeltet så raskt som mulig, jeg misliker sterkt å ha bilister som presser bak meg, og vil heller legge til rette for at de kommer seg videre og ikke plager meg lenger. Dersom det er veldig mye trafikk foretrekker jeg å ligge i høyrefeltet og ikke bekymre meg for å komme inn i nye felt stadig vekk. :bedagelig:

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 10:11   #64
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.496
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du en høyre- eller venstrefeltskjører?

Hvis trafikken glir greit ligger jeg i høyre, og kjører bare i venstre hvis jeg skal forbi den foran. Går det sakte kommer det an på hvor langt jeg skal. Skal jeg av etter en eller to avkjøringer ligger jeg i høyre, skal jeg langt ligger jeg i venstre.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 10:24   #65
Didjeridust
Forelska
 
Didjeridust sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 843
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du en høyre- eller venstrefeltskjører?

Er alt-etter-situasjonen-køyrar i høve til høgre/venstre fil. Høgre fil om det er lite bil på vegen eller det er så mykje bil at det ikkje speler noko rolle kva fil eg ligg i - venstre om det får meg fortare fram enn i høgre.

__________________
Rart er fint
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 10:29   #66
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en høyre- eller venstrefeltskjører?

Det som også er irriterende er venstrekjørerne som kjører helt opp til rett før sperringer og presser seg inn og skaper kø.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 10:31   #67
Didjeridust
Forelska
 
Didjeridust sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 843
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du en høyre- eller venstrefeltskjører?

...og om eg ligg 10% over, på speedometeret, i venstre felt og køen der flyt raskare enn høgre felt og det kjem ein Audi/BMW/kvasomhelst og blinkar med lysa ein halvmeter bak meg i von om at eg skal flytta meg så vedkomande kan susa fram og gjenta rutina på neste bil: Ikkje f[piip] om eg knøvlar meg innimellom i høgre felt...då får dei berre ligga der og blinka til dei ikkje gidd meir.

__________________
Rart er fint
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 11:05   #68
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.595
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du en høyre- eller venstrefeltskjører?

Jeg er også blant dem som bruker begge felt. Hvis folk vil inn foran meg slipper jeg dem gjerne inn - så lenge de blinker. Gidder de ikke det, er jeg ikke fullt så fleksibel.

Også er jeg fascinert over alle som absolutt skal ligge i midterste felt når det er tre felt - selv om de blir forbikjørt på både venstre og høyre side.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 11:15   #69
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en høyre- eller venstrefeltskjører?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg er en filskifter. Jeg ligger stort sett i venstre felt, men flytter meg raskt over til høyre når jeg ser noen komme opp bak meg i stor fart. Det er jo tross alt poenget med venstre fil.

Jeg er ikke enig i denne, altså. Man skal ligge i høyre felt så sant man ikke foretar en forbikjøring. Hvis man ligger i venstre felt og det kommer en luke i høyre felt som ikke medfører at du må bremse farten for å ligge der (og det ikke bare er 1,2 sekunder det er snakk om), skal man selvsagt skifte tilbake. Helt uavhengig om det er folk bak deg i venstrefilen eller ikke.

Det er ikke så ofte jeg opplever at jeg får noen bak meg i full fart i venstrefilen og det ikke er noen foran meg, men i så tilfelle legger jeg meg over i høyre fil når det er en luke. Jeg tilpasser ikke min fart til sjåføren bak meg hvis jeg ligger over fartsgrensen, og jeg tar ingen farlige sjanser for å presse meg inn og måtte bremse opp.

Hvis det kommer noen bak meg i full fart i venstrefilen og jeg har biler foran meg, viker jeg ikke. Da ligger jeg i kø og følger trafikkrytmen. Da opplever jeg også sjelden at noen blinker (hvorfor skulle de det, de kommer jo ikke fortere frem, så lenge det er biler foran meg).

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 11:35   #70
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.297
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en høyre- eller venstrefeltskjører?

Jeg kjører som Candy.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 12:36   #71
Didjeridust
Forelska
 
Didjeridust sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 843
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du en høyre- eller venstrefeltskjører?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

(hvorfor skulle de det, de kommer jo ikke fortere frem, så lenge det er biler foran meg).

Ja, kvifor skulle dei det? Det har eg og spurt meg sjølve om, men det er ei kjensgjerning at mange gjer det.

__________________
Rart er fint
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 13:31   #72
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du en høyre eller venstrefeltskjører?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg kjører som en tysker.

Det kan jo være så mangt.

Jeg jobbet en gang i Tyskland, og da sa sjefen min: 'Ich fahre immer links' Jeg kjører alltid i venstrefil.

Han satte vel autopiloten på 200-something og durte avgårde, og hogg på bremsen og tuten om de ikke flytta seg. Mens han røykte tett.

Forøvrig er det fascinerende når du selv ligger i 150 at det kjører forbi biler som får deg til å føle at du står stille.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 13:49   #73
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en høyre- eller venstrefeltskjører?

Opprinnelig lagt inn av Didjeridust, her.

Ja, kvifor skulle dei det? Det har eg og spurt meg sjølve om, men det er ei kjensgjerning at mange gjer det.

Ja, det plager meg altså fint lite når det er biler foran meg. Hvis de foran legger seg inn, gasser jeg på, hvis de bak fremdeles vil forbi når vi når steady state, får de komme forbi. Når det er luke i høyrefeltet.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 16:17   #74
Alias
Med nebb og klør
 
Alias sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Innlegg: 551
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Sv: Er du en høyre- eller venstrefeltskjører?

Jeg var en notorisk venstrekjører/skifte-fil-til-den-som-ser-ut-til-å-gå-fortest, men etter at Lille Ørn kom til verden og ble plassert i baksetet på høyre side av bilen, foretrekker jeg å kjøre på høyre side. Innbiller meg at han er tryggere da.

Alias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 17:06   #75
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.555
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du en høyre eller venstrefeltskjører?

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Jeg kjører forbi i venstre felt og ligger der så lenge trafikken går saktere i høyre felt. Men, dersom noen kommer bakfra og vil kjøre enda fortere enn meg legger jeg meg inn ved første anledning. Går trafikken greit i høyre felt ligger jeg der.

Slik gjør jeg det også.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 19:32   #76
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du en høyre- eller venstrefeltskjører?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Problemet her er at du gjerne er med å skape farlige situasjoner fordi folk irriterer seg. Og husk også at 90 km/t på ditt speedometer kanskje er 80 km/t i realiteten...

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jupp. Det eneste man oppnår med å tvinge resten av trafikken bak til å kjøre i sitt eget tempo er masse irritasjon, farlige forbikjøringer, farlige situasjoner fordi de bak blir liggende tett opptil osv. Det var de kjempestreng på, når jeg tok lappen. Ikke ligg i venstre om de bak vil forbi.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Du kan få bot for å hindre trafikken, så du bør nok pelle deg inn til høyre hvis det er ledig.

Nei, nå tror jeg dere misforstår litt hva jeg skrev, jeg ligger ikke i venstre felt om høyre har effektiv fremdrift, altså. Men jeg mener jeg skal få lov å kjøre forbi jeg og, selv om jeg ikke ønsker å kjøre for fort. g da kjører jeg forbi de jeg skal forbi i fartsgrensen (eller noen få km over, tom), uten skrupler for de som ligger bak. år jeg er kommet forbi nlegger jeg meg inn i høyre igjen. Jeg ligger ikke i venste felt for moro skyld for å irritere, altså.

Men jeg syns det er litt paradoksalt at den som følger fartsgrensen skal bli ansett som den som lager en farlig situasjon, og ikke den som faktisk kjører for fort.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 19:40   #77
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du en høyre- eller venstrefeltskjører?

Stort sett høyre bestandig. Jeg er langt fra offensiv som sjåfør.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 19:41   #78
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du en høyre- eller venstrefeltskjører?

Jeg er en pysete høyrefeltskjører.
Kjører kun forbi sinker hvis de er virkelig treige.
Og liker meg best sammen med lastebilene i nitti på motorveien.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 19:41   #79
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du en høyre- eller venstrefeltskjører?

Jeg kjører i høyrefila, men det er sikkert for jeg bare har hatt lappen siden i sommer.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 19:58   #80
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du en høyre- eller venstrefeltskjører?

Jeg er nok en venstrekjører ja. Og ingen sinke.
Jeg har selvfølgelig full kontroll på det som foregår bak meg.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no