Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-10, 12:17   #21
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?

Kjører en Mazda 323, 2001 modell. Kjører den for det var økonomisk gunstig for meg å kjøpe den. Ser på en bil som et fremkomstmiddel, og trenger ikke noe fancy. Er glad den tar med fra a til b.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 12:21   #22
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?

Vi kjører en 12 år gammel Ford Mondeo. Den blir byttet ut så snart mannen er ferdig på skolen, om den holder så lenge vel og merke.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 13:08   #23
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?

Vi kjører en tre år gammel Ford S-max. Vi visste vi ville en 5+2-seter da vi lette etter bil, vi har nemlig fire barn, men som oftest er bare 3 med i bilen. Vanligvis har vi altså stort bagasjerom og tre barn på andre seterad, men kan enkelt slå opp de to setene bak ved behov. Vi har takboks som vi bruker når vi er på ferie og trenger enda mer plass.
Vi prøvekjørte alle aktuelle bilmodeller vi kunne finne med tilsvarende seteløsning, og valget var vanskelig helt til vi prøvekjørte s-max. Da var vi overbevist, alt stemte: sikkerhet, comfort, kjøreglede, praktiske løsninger og utseende gjorde at den bilen skillte seg ut fra resten for oss. Særlig comforten opplevde vi som anderledes og bedre enn i andre tilsvarende biler.
Nå skal bilen selges og vi har bestillt en ny. S-max denne gangen også. Regner med å ha den 3-4 år, skal nok bytte den inn da. Liker å ha ny bil rett og slett.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 13:10   #24
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?

Kjører Toyota Avensis stv fra 2008. Trenger bil som tar en til A til B, har nok plass og som det er minst mulig plunder med. Regner med å ha den en god stund til. 7-8 år kanskje? Vil sikkert ha det samme neste gang.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 13:15   #25
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?

Skoda Superb 2010 modell - skal ha den i 3 år (leasing igjennom jobben)
Jeg valgte meg en stor bil m/4 hjulstrekk, fordi jeg kjører mye og er opptatt av komfort.
Så etter 3 år har bilen mest trolig gått 120.000

Mannen skifter bil fortere enn enkelte skifter mening, så det er usikkert hvor
gammel den "nye" Audi A4'en blir - han klager allerde på dårlig plass...
*han kjøpte mindre bil når jeg tok ut en større*

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 13:18   #26
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?

Har en 3 uker gammel Citroen Berlingo....

Jeg liker å være mye på tur og ville egentig ha en stor binl alá Caravelle, men prisen satte en stopper for det...
Jeg skulle også ha en nyere bil...

Berlingo ble et pris /plassmessig kompromiss og det største, og nyeste jeg fant for 265 000,- med det utstyret jeg trengte....

Foreløpig så er jeg veldig fornøyd med bakseteplassen, men innlastinga av 1,5 åringen gjennom sidedøra kan bli litt trang....

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 13:19   #27
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?

Mannen sin er en BMW 5-serie touring stasjonsvogn med automat fra 98. Den er god å kjøre, kommer frem omtrent overalt med bakhjulstrekken og koster ikke for mye enda. Vet mannen vil ha ny bil, men vi tar oss nok ikke råd til det før om tre år minst.

Min bil er en Mercedes Vaneo 1.6 manuell fra 2004. Den er romslig, høy, ganske god å kjøre og har isofix i to av setene bak. Kan sette barnevognen rett inn i bagasjerommet. Baksetene kan lett tas ut og da rommer den det utroligste. Kommer nok til å beholde den i hvertfall 4 år til tenker jeg.

Hvis vi skal bytte ut BMWen til mannen vet jeg han kan tenke seg en litt mindre bil, siden min bil rommer såpass mye. Vet ikke hva slags type. Jeg tror jeg har lyst på 4wd når jeg engang skal bytte.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 13:41   #28
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?

Jeg har en Subaru Forester 2000 model for tiden, har den fort at vi byttet som vi hadde, Galanten mot forestern ,som en kompis hadde(han e lakerer) Prøvde å selge galanten men fikk ikke nå spes for han,pga autovern fartstriper på han. Men mote en liten sum så tok han Galanten i bytte.
Jeg skulle ha noe med 4*4, bor opp på en fjelltopp og jeg giddet ikke plages mere, så siden vi ikke fikk solgt gode Galanten for noe mere en 10 000 når den var verdn nesten 100 000. Så måtte jeg bare ta det jeg fikk, nemmelig en forhøster. Så nok heller at det hadde vært noe annet ja:P

Mann har en Toyota Auris (leasing ,jobben betaler litt på den) som jobb bil.Pga at den bruker lite på mila på bykjøring og den koster ikke noe spes mye i mnd, så vi må ut med svært lite
Honda hadde så lang leverigstid så ble ikke en ny Civic :/ som han hadde før det


Neste bil skal være en.... Gjett tre ganger:P

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 13:43   #29
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?

Toyota Avensis stasjonsvogn. 2004-modell.

Vi kjøpte den fordi vi hadde to mandagsbiler, og var møkk lei av å ut med tusenvis av kroner i måneden i reparasjoner. Så det eneste som sto i hodet på oss var "DRIFTSSIKKER!". Og vi har hatt null problemer. :banker i bordet:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 13:47   #30
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?

Vi kjører VW Sharan. Fordi den har plass til alle seks og tvillingvogn.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 15:06   #31
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?

Vi kjører en BMW 318D, tror jeg. 2009 modell. Vi liker BMW, og de 4 siste bilene har vært forskjellige utgaver av det merket. Vi liker biler som er gode å kjøre, og med høy komfort. Og snasne å se på. Og vi kjøper alltid nesten nye bilder fordi vi ikke vet stort anne om biler, annet enn foran og bak på den.

Vi kjøpte den i fjor sommer, og jeg regner med at vi bytter ut denne til neste sommer. Min kjære pleier å bytte bil med 2 års intervall.

Jeg håper neste bil blir en X3. Jeg savner den bilen utrolig mye, og vil ha en slik bil igjen. Vi byttet X3'en inn i den vi har nå p.g.a. øvelseskjøring med Storebror. X3'en var litt for stor å øvelseskjøre med, og litt for dyr.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 15:12   #32
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?

Toyota Avensis stasjonsvogn. Fordi den, uten å dermed være buss, har plass til å frakte hele IKEA med hjem. Alternativt barn, bikkje, barnevogn og halve IKEA.

(Mannen min mumler seg gjennom halve IKEA-handleturen: "Dette får vi aldri plass til i bilen". Hver gang. Det går fint. Hver gang.)

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 16:35   #33
vestlandsfanden
Superaktiv
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 441
vestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populær
Standard

Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?

Vi kjører en 2010 Renault Grand Scenic dynamique 1.9 DCI 130 hk.

Dette var den eneste nye 7seteren (for det var det vi ville ha) innenfor vårt budsjett som ga oss en godt utstyrt bil med en dieselmotor med masse kraftoverskudd. Sammen med C4 Picasso er det den rommeligste av de kompakte 7seterne og f eks sitter voksne greit på bakerste seterad, og den er også den eneste av de mindre 7seterne der 3. seterad har en viss klaring av betydning til bakvinduet. Dette var viktig for oss med tanke på sikkerhet.

Topp rustbeskyttelse, sikkerhet, komfort og 5 års garanti var også gode bonuser. Vi bestilte bilen og klinte da til med oppgradert stereoanlegg, noe jeg synes er viktig, som den musikkelskeren jeg er. Underdimensjonert stereo med dårlig lyd er utrolig irriterende!


Vi planlegger å selge den om 4 år (med 1 års nybilgarantirest). Vi vil da se etter tilsvarende med denne nye motoren 1.6 DCI 130hk:

(Kilde:
(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)
)
, i kombinasjon med EDC dobbeltkløtsj automat. Sannsynligvis vil vi se etter en 1 år gammel leaset bil fra Sverige, og importere denne til Norge, fordi leasingbiler gir svensk momsrefusjon, og man unngår første års verditap pluss at man slipper omregistreringsavgift. Renault Sverige har 5 års garanti, så det blir 4 års garantirest. I tillegg er motoren veldig avgiftsgunstig, og prisen er i utgangspunktet også mye billigere i Sverige.

Så det er ikke sikkert prisdifferansen mellom salg/kjøp blir så ille da, selv om Renault idag har dårlig 2.håndsverdi. Jeg tror og håper at statistikker de neste årene vil bedre på dette


Sist redigert av vestlandsfanden : 29-10-10 kl 18:01.
vestlandsfanden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 16:42   #34
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?

Har akkurat kjøpt en ny,sølvgrå BMW 530d.
Veldig fornøyd.
Hadde BMW før også,og kommer vel til å kjøpe det neste gang også.Men det blir vel en stund til vi bytter.Har også hatt Audi.Veldig fornøyde med den også.

__________________
Gutt-91,Jente-97,Jente-99.
nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 17:23   #35
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?

En Toyota Sienna. Fordi det var den bilen som stod i garasjen da vi flyttet hit, og fordi det er en stor og veldig ok bil med syv seter. Stor er bra på veier med 6-8 felter og mange andre store biler. Syv seter er ok når man får besøk. Når vi flytter hjem til Norge igjen skal jeg suse rundt i en liten sportsbil til hverdags og så skal vi ha en eldre stasjonsvogn som vi kan bruke når vi skal til hytta. Er planen. Så vår vi se hva det blir til i virkeligheten når vi kommer så langt.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 17:36   #36
Tusenogtredve
Klar til innsats
 
Tusenogtredve sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 579
Tusenogtredve er populærTusenogtredve er populærTusenogtredve er populær
Standard

Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?

Vi har en Ford Mondeo som var ny i 2004. Har så vidt begynt å se etter ny bil og det ser ut som om det blir en Ford da også. Hvorfor Ford? Den passet best for oss.

__________________
- 1030 -
Lillebror (juli 11), Minstesøster (juli 11), Lillesøster (aug 08) og Storesøster (aug 05)
Tusenogtredve er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 17:41   #37
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?

Vi har en Audi A6, som vi nå står i ferd med å bytte ut med en Mini Countryman. Vi ønsker en mindre bil som er billigere i drift. Vi er ferdige med barnevogner og alt sånt, og bruker ikke bil annet enn litt i byen i helgene, så vi klarer oss finfint med en mindre sak.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 17:48   #38
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?

Jeg kjører en Renault Laguna, -99 modell. Den kjøpte jeg fordi pappa mente den var et godt kjøp, og den planlegger jeg å ha til den vandrer heden.

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 17:49   #39
Marlen
Superaktiv
 
Marlen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Innlegg: 332
Marlen er litt kul
Standard

Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?

Vi har en Volvo v70 2004 mod. har hatt den siden den var ny og kommer til å ha den i ca 4 år til før vi bytter til ny v70 eller XC70.
Er veldig fornøyd med bilen, stor bagasjeplass og god plass i baksetet.

__________________
Storesøster 05
Lillebror 08
Marlen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 18:19   #40
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil kjører dere, og hvorfor?

Vi kjører en Ford S-max, 1,5 år gammel. Vi kjøpte den av følgende grunner:

- Vi har 3 barn, og vil av og til ha med små venner på tur, dermed måtte vi ha en bil med plass til flere enn 5. Vi ønsket oss ikke en en stor bil ala Caravelle, siden vi ikke trenger så stor plass vanligvis. Derfor ble det personbil - flerbruksbil-størrelsen.
- Vi har prøvd en del forskjellige biler, og syns at mange av flerbruksbilene har litt "kassebilfølelse", det har ikke S-maxen. Den ligger godt på veien ift høyden på bilen.
- Kjørekomforten er god, og det er mye ekstrautstyr å velge mellom
- Den har mange fine detaljer innvendig, "flybord" i baksetet, individuelle forskyvbare seter, oppbevaringsplasser her og der, og god benplass bak.
- Bilen er fin å se på.
- Prisen er ikke så ille sammenlignet med hva man får for pengen
-ikke så ille drivstoffforbruk

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no