Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-10, 19:24   #21
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Mercedes A. Lang type. http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=24957549
Hjulene står helt ute i hjørnene, så den er utrolig lettkjørt og enkel å parkere. Det er også veldig godt med bagasjeplass i den. Vi klarer å få hele familien på fem, to katter i hvert sitt bur og en del bagasje inn i vår, og vi har den korte varianten.

De som er produsert før 2004 ruster, men de senere årsmodellene er visst helt fine rustmessig også.

  Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 19:43   #22
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Jeg har akkurat kjøpt meg ny bil for første gang i mitt liv...

Tidligere hadde jeg Skoda Octavia, men har byttet den gamle 98 modellen med en 2010 modell Citroen Berlingo...

Ift. kravspesifikasjonen din så tror jeg den holder mål med unntak av et spørsmål og det er at jeg vet ikke om du får tak i den med automatgir...

Bilen er i likhet med Toyota Yaris verso som blir nevnt tidligere ganske firkantig slik at det blir forholdsvis romslig selv om bilen ikke er kjempesvær...

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 19:46   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Jeg har snakket om Berlingo i mange år (det er så morsomt å si BeRRRRlingO!"), og mannen har virkelig ikke noe til overs for den bilen. Jeg tror det kun er fordi den er stygg, og fordi etter at han har kjørt Audi i fem år, så greier han ikke tanken på en bil som ser så teit ut.

Men jeg vet jo at den har kommet godt ut i tester, så hadde det vært opp til meg så kunne vi nok ha kjøpt en sånn brødbil.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 20:32   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Vi kjørte Skoda Fabia stasjonsvogn frem til i går. Og vi kjøpte akkurat den nettopp fordi vi lukeparkerte på daglig basis. Vi var strålende fornøyd med den bilen, men byttet den ut fordi vi ville ha plass til flere passasjerer. Siden dere bare har ett barn og han ikke lenger sitter bakovervendt, så har dere passasjerplass i massevis.

Bilen er utrolig liten og nett. I tillegg har den en svært hyggelig pris.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 20:33   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Naboene våre skryter fælt av sin Berlingo. Vi synes den var for stygg til å komme med i vurderingen. Klarer man å se bort fra det estetiske, så er den visstnok et godt kjøp.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 21:46   #26
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

[quote=Vianne Rocher;2500507]Roomsteren er iallefall ikke noen estetisk perle.

Dere må selvsagt ha tysk, eller svensk bil. Alt annet føles jo ut som å kjøre rundt i makrell-i-tomatbokser med hjul på

Dere vil ha grei plass i bilen og i bagasjerommet, samtidig skal den være lett å lukeparkere. En BMW 3-serie Touring er jo en liten stasjonsvogn, som Audis A4, de er romslige i cupèen også er de jo fantastiske å kjøre. Ingen over, ingen ved siden, slik jeg ser det.
Selv med en ikke så alt for stor motor er de superspreke og BMW lager svært drivstoffvennlige motorer.
Jeg vet at BMW er ganske harry, men når du har kjørt en glemmer du det og synes du har den mest fantastiske bilen i verden *frelst*.


HÆ?!? Er BMW harry? Cet at noen modeller er det, men generelt? Min BMW elsker jeg så høyt at jeg vurderer og gifte meg med den. Det er den beste bilen jeg har hatt. Ever!

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 21:49   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

BMW er litt harry.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 21:56   #28
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Jeg er ikke noen bilekspert, men jeg kan jo bidra med mitt lille. Vi har Toyota (Avensis) og den er en drøm å kjøre og krever veldig lite service. Den er 10 år gammel. Har nettopp blitt godkjent i EUkontroll og det kostet oss 3 500 kroner for å skifte to bremseskiver. Jeg regner med at du ikke ønsker deg stasjonsvogn, men Toyota lager vel mindre biler også?

Da vi skulle kjøpe prøvekjørte jeg en Berlingo, og jeg syntes at den var mye tyngre å kjøre enn Toyotaen.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 00:12   #29
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.



HÆ?!? Er BMW harry? Cet at noen modeller er det, men generelt? Min BMW elsker jeg så høyt at jeg vurderer og gifte meg med den. Det er den beste bilen jeg har hatt. Ever!



Jeg er jo enig med deg. Jeg blir så lykkelig av å kjøre vår at jeg kunne fått tårer i øynene innimellom. Men jeg var veldig skeptisk da vi skulle kjøpe vår fordi jeg tenkte "harrytass" om BMW.
Nå vil jeg aldri ha ett annet bilmerke og jeg synes vår bil er den fineste som finnes
Men ja, de er litt harry. Det handler selvsagt om kundegruppen mer enn designet slik jeg ser det. Unge menn med dress, bankjobb og bluetooth-øredings som liker å sprute med champis på byen ser jeg for meg som en typisk BMW-eier.
Også har den jo i lange tider vært en favoritt blandt rånerene da...

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 00:39   #30
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

... og B-gjengen. Cab that is.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 00:46   #31
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

... og B-gjengen. Cab that is.

ja, og de

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 00:55   #32
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Vi har en BMW - aka Kebabtralla og en Mærsje - aka Loppa, så vi er nok ganske harry.

Neida, spøk til side. Hva med Nissan Kashkai (husker aldri åssen det skrives)? God å kjøre og passe liten.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 02:01   #33
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

BMW er litt harry.

Men det er utrolig gode biler å kjøre.

Audin deres er ganske stor om jeg husker riktig, blir det problematisk å gå over til en mindre bil?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 08:43   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Men det er utrolig gode biler å kjøre.

Ja, det tviler jeg ikke på. Og jeg kjører jo rundt i en 20 år gammel Audi med plysjterninger, så harry er ikke det jeg er mest redd for.

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Audin deres er ganske stor om jeg husker riktig, blir det problematisk å gå over til en mindre bil?

Kjøre- og parkeringsmessig så vil det nok ble deilig å gå ned til en mindre bil, men bagasjeplassen og følelsen av å kjøre en veldig sikker bil, til tross for alderen, kommer til å være vanskeligere å gi slipp på.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 08:47   #35
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

En audi a6 med parkeringssystem og dørhydraulikk, bose lydsystem og det hippeste navisystemet.

  Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 08:49   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

En audi a6 med parkeringssystem og dørhydraulikk, bose lydsystem og det hippeste navisystemet.

Til en pris av ...?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 08:57   #37
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Innser at jeg kjører rundt i harry-bil.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 09:02   #38
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Naboene våre skryter fælt av sin Berlingo. Vi synes den var for stygg til å komme med i vurderingen. Klarer man å se bort fra det estetiske, så er den visstnok et godt kjøp.

Våre venner har hatt maange dyyre reperasjoner i løpet av årene ...
Dører som ikke vil åpne seg, håndtak som faller av osv. Nå vil den ikke starte ...
Men det er utrolig god plass i den.

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Vi har en BMW - aka Kebabtralla og en Mærsje - aka Loppa, så vi er nok ganske harry.

Neida, spøk til side. Hva med Nissan Kashkai (husker aldri åssen det skrives)? God å kjøre og passe liten.

Nissan Qashqai er favorittbilen i mine foreldres generasjon.
Gjennomsnittsalderen på sjåførene må være 69 år. Det er ikke spesielt kult.

Bil er vanskelig.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 10:47   #39
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Til en pris av ...?

Du får dem for rundt 550-600 brukt.

Men altså - hva med en sånn som jeg har? A4 med diesel? De er supergreie, de koster omtrent ingenting og har full audifeel for normale folk. Nydelig plassering på feilstatistikk som lite plaget med det meste og går som en kule hvis man ikke er veldig godt vant da. Også bruker den diesel som er billigere - og den bruker mye mindre enn en bensinmotor. Også er det bluetoothhandsfree, navigasjon og fet nok lyd i massevis og de spiller mp3-format. Legg på klimakontroll så er du snart der.

Like behagelig å kjøre i 180 som i 100.

  Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 10:49   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Du får dem for rundt 550-600 brukt.

Vi er fattige kulturarbeidere!

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Men altså - hva med en sånn som jeg har? A4 med diesel? De er supergreie, de koster omtrent ingenting og har full audifeel for normale folk. Nydelig plassering på feilstatistikk som lite plaget med det meste og går som en kule hvis man ikke er veldig godt vant da. Også bruker den diesel som er billigere - og den bruker mye mindre enn en bensinmotor. Også er det bluetoothhandsfree, navigasjon og fet nok lyd i massevis og de spiller mp3-format. Legg på klimakontroll så er du snart der.

Like behagelig å kjøre i 180 som i 100.

Og den koster? Hvordan er den i forhold til miljø? Siden vi kjører såpass gammel bil nå, føler jeg at jeg må kompensere med den neste. Nå har vi en Audi C4.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no