Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-10, 15:04   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Eller ny og ny. Den må gjerne være brukt.

For tiden har vi en 20 år gammel Audi, og den har vi tenkt til å bruke opp. Når den er oppbrukt vingler vi mellom egen bil, eller bilkollektiv, men la oss for trådens skyld anta at vi skal ha egen bil.

Audien vår er, selv om den er gammel, en veldig god bil å kjøre. Jeg tror det var en rimelig bra modell. Jeg kan ikke se for meg at vi greier å gå ned til noe mer skranglete, samtidig som vi ikke ønsker å spandere all verdens på en bil heller. Kjøreskolelæreren min hadde en Honda, liten SUV-liknende sak som jeg likte godt å kjøre, men den hadde null bagasjeplass. Jeg tror mannen mener det er en tullebil.

Det vi (jeg) vil ha er:

  • Automatgir
  • God bagasjeplass
  • Være mulig å lukeparkere (strøket vårt er verre enn New York når det kommer til parkering)
  • Sikker
  • Så miljøvennlig som mulig

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 15:08   #2
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Toyota auris, hybrid (mann har en vanlig auris som jobb bil)
Den har bedre baksete plass en min Forester, den har stort bagasjerom. Får inn min bestevenninnes Simo kombi braut med å bare heve hatthyllen.
God å kjører. Veldig sikker. Mann har diesel og manuell. Han er veldig sur for at forhandler ikke sa at hybriden skulle kommer 2 mnd etter at han kjøpe aurisen

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 15:12   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Hybrid er interessant. Hvordan er plassen i baksetet? Og hvor høyt er det under taket i den? I Audien vår stanger mannen oppi.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 15:13   #4
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Dere har ett ganske stort barn, ikke sant?
Da ville jeg valgt Mini Countryman. En firdørs mini på hele fire meter med grei bagasjeplass, ekstra bakkeklaring i forhold til andre minier har den også. Skal være mulig å lukeparkere denne. Motoren er så effektiv at den er mer miljøvennlig enn mange hybrider. Den får du med automat og firhjulsdrift om du ønsker.
http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=36274



How Green is a Mini?

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 15:15   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Jo, bare ett barn, men han ligger an til å bli en slang slamp. Han er straks seks år, så bilen blir nok ikke byttet ut før han er rimelig stor.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 15:19   #6
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jo, bare ett barn, men han ligger an til å bli en slang slamp. Han er straks seks år, så bilen blir nok ikke byttet ut før han er rimelig stor.

Man har visst muligheten til å stille på setene individuellt i baksetet. Men det begrenser seg selvsagt hvor lang man kan være i baksetet på en Mini vil jeg tro

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 15:21   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Ja, det er det. En kompis hadde klassisk mini i ungdommen, og den hadde ikke Glittermannen kommet inn i, tror jeg. Han er rimelig høy, og Glitterbarnet ligger an til å ta ham igjen og mere til.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 18:01   #8
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Det er ganske høyt både i baksete og framme


Turbo er ganske lang og sitter i bilstol enda.For det om han er nok lang til å sitte uten,men han er nå trossalt bare 7(og ligger ann til å bli mye lengre en oss). Og i Forestern så kræsjer han og bilstolen i take om en 5-10 cm. Men i Toyotaen er det ikke det problemet. En kompis som er ganske så lang satt bake og hadde ikke no problem. Satt fremme og uten problem. Men har ikke hatt noen på nærmere 2 meter inni mann sin bil så det kan jeg ikke svare helt på.


Om Foresteren skulle streike så klarer vi oss fint med bare Aurisen. For å dra på ferie osv. Vi har vært en helg på firma hytta med den, seng klær til alle mann, klær til alle mann, leker,mat osv.ikke noe problem

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 18:11   #9
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Vi har en Toyota Yaris Verso som vi er forunderlig fornøyde med. Den ser ut som kjerra til Postmann Pat, høres ut som en symaskin og er i det hele tatt særdeles ulekker. Men altså veldig, veldig praktisk: Billig, god bagasjeplass og lure muligheter til å legge bakseter helt ned i gulvet så man får et digert bagasjerom, stutt i alle retninger og dermed lett å lukeparkere, bruker lite drivstoff og har god beinplass i baksetet. Om den kommer med automatgir vet jeg ikke.

Men stygg, altså. Skikkelig stygg.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 18:13   #10
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Vi har sett på denne: http://www.vg.no/bil-og-motor/artikk...artid=10008202

(Den er dog ny, men ikke så ille i pris).

Mannen var skeptisk fordi den ser liten ut, men da han prøvesatt den (baki) var han positivt overrasket over plassen. Han satt helt greit, og er 183 cm lang.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 18:14   #11
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Nå ser jeg at den ikke kommer med automat.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 18:15   #12
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Vi har sett på denne: http://www.vg.no/bil-og-motor/artikk...artid=10008202

(Den er dog ny, men ikke så ille i pris).

Mannen var skeptisk fordi den ser liten ut, men da han prøvesatt den (baki) var han positivt overrasket over plassen. Han satt helt greit, og er 183 cm lang.

Den har vi bestilt og venter spent på levering i januar. Jeg var også veldig overrasket over hvor romslig den er inni, jeg kan sitte med passasjersetet foran så langt bak jeg får det, og likevel får storebror (som også er en slik lang slamp) veldig, veldig god plass.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 18:16   #13
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Den har vi bestilt og venter spent på levering i januar. Jeg var også veldig overrasket over hvor romslig den er inni, jeg kan sitte med passasjersetet foran så langt bak jeg får det, og likevel får storebror (som også er en slik lang slamp) veldig, veldig god plass.

Ja? Farge da?
Vi har skikkelig lyst på denne.. men må ta en runde ift økonomien først. Men jeg tror det er en bra bil for pengene.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 18:18   #14
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Jeg ville ha gått for en av volkswagenmodellene, siden de har DSG. Mye bedre automat enn på de andre bilmodellene jeg har prøvd med automatgir. Er veldig fornøyd med Touran, men den er ikke av de korteste modellene. Men heller ikke veldig lang.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 18:21   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Shute, svigermor har en Yaris, og det er helt uaktuelt. Du har rett i alt du sier om den. I tillegg kjennes det ut som om man sitter på pinnestoler i en blikkboks. Jeg føler alltid at vi leker bilkjøring i den. Men god plass, det har den. Vi har fraktet et helt ikeakjøkken i den!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 18:23   #16
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Ja? Farge da?
Vi har skikkelig lyst på denne.. men må ta en runde ift økonomien først. Men jeg tror det er en bra bil for pengene.

Brun. Og selvsagt endte vi opp med den mest fancy versjonen, så den har det meste av utstyr.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 18:33   #17
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

I tillegg kjennes det ut som om man sitter på pinnestoler i en blikkboks. Jeg føler alltid at vi leker bilkjøring i den.



Vi kjøpte bil ut fra "hva er den nyeste årsmodellen vi kan finne billigst på Finn," og fravek absolutt alle estetiske hensyn. De høye setene er en vanesak, da.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 19:01   #18
vestlandsfanden
Superaktiv
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 441
vestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populær
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Jeg ville satset på to alternativer:

1) Skoda Roomster

2) Skoda Fabia stasjonsvogn

Begge med motor/girkombinasjonen 1.2 TSI 105 hk / DSG automatkasse. Veldig bra drivlinje som skulle passe disse bilene perfekt.

Pris Din Bilpartner:
Roomster: http://www.dinbilpartner.no/nybil/ko...d=31&carid=167

Fabia stasjonsvogn:
http://www.dinbilpartner.no/nybil/ko...d=31&carid=376


Ellers vil jeg slå et slag for merket jeg kjører og vurdert en Scenic med 1.5 DCI 110hk diesel og EDC dobbeltkløtsj automatkasse. Denne drivlinjen har fått veldig gode kritikker. Scenic er kortere enn Grand Scenic men har stor plass. Minner om Mercedes B i ytre mål / biltype, men er rommeligere. Den ble kåret til Årets MPV i Europa i 2009 (Goldenes Lenkrad: http://www.auto.de/magazin/showArtic...s-Lenkrad-2009) og har bl.a. slått Mercedes B og Ford Cmax i test i Autobild. http://www.renault.de/renault-welt/p...ichstest-0909/.

Hvis du importerer den fra Sverige tipper jeg den kommer på maks 250 000,- og man får da 5 års nybilgaranti inkludert. www.renault.se


Sist redigert av vestlandsfanden : 21-10-10 kl 19:09.
vestlandsfanden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 19:06   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Den Roomsteren har vel ikke noe særlig til bagasjeplass, har den? Stasjonsvogn hadde sikkert vært praktisk, men det er så helvete å parkere her.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 19:13   #20
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

Roomsteren er iallefall ikke noen estetisk perle.

Dere må selvsagt ha tysk, eller svensk bil. Alt annet føles jo ut som å kjøre rundt i makrell-i-tomatbokser med hjul på

Dere vil ha grei plass i bilen og i bagasjerommet, samtidig skal den være lett å lukeparkere. En BMW 3-serie Touring er jo en liten stasjonsvogn, som Audis A4, de er romslige i cupèen også er de jo fantastiske å kjøre. Ingen over, ingen ved siden, slik jeg ser det.
Selv med en ikke så alt for stor motor er de superspreke og BMW lager svært drivstoffvennlige motorer.
Jeg vet at BMW er ganske harry, men når du har kjørt en glemmer du det og synes du har den mest fantastiske bilen i verden *frelst*.



__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no