Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Manuell eller automat?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-10, 08:51   #61
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Manuell eller automat?

Jeg har aldri savnet manuell på vinterføre. Mange girkasser er tiptronic kasser (er det ikke det det heter?) hvor en kan skifte over til å gire manuelt bare uten clutch om en ønsker det. Særlig ved forbikjøringer kan det være en fordel isteden for å bruke masse drivstoff ved å trykke gassen i bunn for å få bilen til å gire ned automatisk, men også på vinterføre. I helt ekstreme tilfeller så har det hendt at jeg har måttet bruke ene foten på bremsen og andre på gassen samtidig hvis jeg har kjørt med fast, men aldri noe problem å komme opp bakker eller komme løs med automat heller.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 23:29   #62
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Manuell eller automat?

Automat. Mannen importerer biler fra Tyskland og da varierer det om det er automat eller manuell.

Neste bil avhenger av hva han finner/om jeg vil bytte bil igjen

__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 23:38   #63
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Manuell eller automat?

Nå kjører vi manuell. Neste bil blir automat. Jeg skal innrømme at jeg er skeptisk, men jeg har hørt om veldig få (les: ingen) som har kjørt automat en stund og ønsket seg tilbake til manuell.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no