Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken farge er kulest? Hjelp!

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvilken farge er best
Svart bil, hvitt tak 38 32,48%
Hvit bil, svart tak 41 35,04%
Svart og svart 40 34,19%
Kul bil! 56 47,86%
Teit bil! 5 4,27%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 117. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-10, 13:46   #41
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken farge er kulest? Hjelp!

Oppgrader for all del lydanlegget, det som leveres med uten noe som helst oppgradering er helt forferdelig.

Vi måtte levere bilen inn for å få bedre lyd, ikke perfekt lyd, men bedre lyd enn den blikklyden bilen blir levert med originalt.

Men det er jo en BMW og om man ikke betaler for det, så får man det heller ikke.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 20:52   #42
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken farge er kulest? Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Åh! Med matchende kjøleskap!

Åh!

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 16:00   #43
bjoernaldo
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 6
bjoernaldo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken farge er kulest? Hjelp!

oi oi. Ny mini det er gøy det. Har kjørt mange minier. Den fineste er jo den hvite med svart tak. Blå med kvitt tak er også fint

bjoernaldo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 17:29   #44
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken farge er kulest? Hjelp!

Stemte svart-svart.

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:32   #45
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken farge er kulest? Hjelp!

Hva ble det da?

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:35   #46
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken farge er kulest? Hjelp!

Hva koster dette vidunderet? :har lyst på:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 21:35   #47
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.414
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken farge er kulest? Hjelp!

Du har jo bare kjedelige alternativer:

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 21:52   #48
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken farge er kulest? Hjelp!

Hvit, med sort tak. Kul bil!

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 22:20   #49
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.461
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken farge er kulest? Hjelp!

Sort med hvit tak

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 00:27   #50
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken farge er kulest? Hjelp!

Åh! Du må ha sånn! Bilen er tilkoblet internettet!



Mission Control. Kult navn!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 00:32   #51
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken farge er kulest? Hjelp!

Vi var hos en BMW-forhandler i helgen og da så vi også på Minien. Når jeg satt i førersetet så ble det ikke mye plass bak meg. Monsoon er vel kortere enn meg (jeg er 176), hvor høy er du Missa og er det et problem?

For øvrig så syns jeg den cremefargete er flott, men det er her i Miami, her passer lysere farger bedre.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 10:26   #52
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken farge er kulest? Hjelp!

Jeg er bare 168 og har følgelig ingen problemer. Men min mann er 180 og han har heller ingen problemer med Minien; han elsker den. (Vi må kjøre den på omgang for å få det rettferdig; begge vil helst kjøre den...) Men jeg har en Cabriolet da; det er jo mulig at den har høyere takhøyde?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 10:38   #53
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken farge er kulest? Hjelp!

Min mann er 187 og sitter fint i minien uten å ta oppi taket. Vi har ikke Cab. Aberet er at da sliter de som sitter bak. Jeg er bare 161, så jeg kan ha poden i barnesete bak meg uten problemer. Storepoden på 11,5 år er så lang i bena at han får dem under setet foran og da går det helt fint å sitte bak pappa på 187.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 10:57   #54
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken farge er kulest? Hjelp!

Barnesete ja... Det er litt håpløst i Minien egentlig. Mine to (10 og 6) sitter bare på pute i den; det er sånne bøtteseter bak (den har jo bare 2 seter (belter) bak) og barnesete med rygg ble bare stående og vakle/vippe baki der.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 11:04   #55
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken farge er kulest? Hjelp!

Helt klart hvit bil (gjerne med et svart tak).
Det er så kjedelig ute på de norske veier med svart og grått, grått og svart.. Jeg ville hatt en oransje bil. Eller knall grønn! Gul! Hvit er også stilig - derfor stemte jeg på det i pollen din.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 11:24   #56
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken farge er kulest? Hjelp!

Jeg passerte en sort med hvitt tak i går kveld og den var lekker altså!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 11:55   #57
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken farge er kulest? Hjelp!

Åh!

Og så må jeg mimre tilbake til ungdomstiden, da jeg fikk låne kjærestens mormors gamle, orange mini. Hun hadde hengt veska på choken, den stod alltid ute, og blinklysene virket ikke og vi rullet vinduene ned og lekte at vi viste tegn med armene som om vi syklet, og, og, og... :knirk:

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 13:03   #58
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken farge er kulest? Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg er bare 168 og har følgelig ingen problemer. Men min mann er 180 og han har heller ingen problemer med Minien; han elsker den. (Vi må kjøre den på omgang for å få det rettferdig; begge vil helst kjøre den...) Men jeg har en Cabriolet da; det er jo mulig at den har høyere takhøyde?

Jeg tenkte ikke på takhøyden uten mer på at det ikke ble mye plass til bena for den som skulle sitte bak meg.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 14:09   #59
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken farge er kulest? Hjelp!

Svart bil med hvitt tak.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 15:29   #60
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken farge er kulest? Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg tenkte ikke på takhøyden uten mer på at det ikke ble mye plass til bena for den som skulle sitte bak meg.

Ah, sånn ja! Ja, det er ikke rare plassen bak mannen når han kjører, nei. Men minsten sitter bak ham da; hun har jo ikke rare beinlengden selv.

Men ser jo tydelig at seteryggene i Minien er MYE mer oppsparket og skitten enn seteryggene i Volvoen ja.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no