Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Ny bil til ca 500 000. Hva kjøper jeg?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-15, 23:44   #61
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny bil til ca 500 000. Hva kjøper jeg?

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Enig. Vi gikk fra S-max til Grand C-max, og jeg er hakket mer fornøyd med sistnevnte. Antagelig skyldes det at vi gikk fra 2006-modell til 2013-modell. Ergo en del mer duppeditter og funksjoner vi ikke hadde på S-max'en. 7 seter er fortsatt et must her, med en del vennekjøring.

Ja, litt lite bagasjerom, men bruker takboksen. Perfekt til de som har to barn. Kan nok bli litt liten til de som har tre.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-15, 11:27   #62
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny bil til ca 500 000. Hva kjøper jeg?

Nå vet jeg ikke akkurat hva du får den for, men jeg er bare så utrolig fornøyd med Passat Alltrack. Veldig bra plass i baksetet og bagasjerom uten å gå over i SUV-klassen.

Den er jo relativt kjedelig, da, men mye heller en spekket Passat enn en strippet Volvo eller Audi for samme pris.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no