Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Har du fått prikker på førerkortet?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Har du fått prikker på førerkortet?
Nei 189 91,30%
Ja, 2. 10 4,83%
Ja, 3. 4 1,93%
Ja, 4. 2 0,97%
Ja, 5. 0 0%
Ja, 6. 1 0,48%
Ja, 7. 0 0%
Ja, 8. 0 0%
Ja, 9. 1 0,48%
Ja, 10 eller mer 0 0%
Deltakere: 207. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-15, 12:22   #1
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du fått prikker på førerkortet?

Og nå snakker jeg ikke om førerkortmeslinger, kulepennprikker eller pastasaussøl, men prikkbelastning pga. overtredelser i trafikken. Og her er det altså totalt antall prikker de årene du har hatt førerkort du skal oppgi. Poll kommer!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 12:24   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

En gang, to prikker, mange år siden. Ny fotoboks i tunnel.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 12:25   #3
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Nei, jeg har snart hatt lappen i atten år, aldri fått bot eller prikk. Det er faktisk slik at ingen noen gang har sett førerkortet mitt og jeg har aldri blitt stoppet i kontroll!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 12:27   #4
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Nei, jeg har snart hatt lappen i atten år, aldri fått bot eller prikk. Det er faktisk slik at ingen noen gang har sett førerkortet mitt og jeg har aldri blitt stoppet i kontroll!

25 år med lappen her, og jeg har heller aldri fått bot eller prikk. Ingen har bedt stoppet meg i kontroll eller bedt om å se førerkortet heller.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 12:27   #5
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Nei. Fikk bot før prikkene kom.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 12:30   #6
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Forelegg ja, prikker nei. 25 år som sjåfør.

Og det i en fotoboks jeg kjører forbi tett på daglig.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 12:33   #7
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Ingen prikker og ingen bot. Har blitt stoppet i kontroll, en gang fordi jeg var dum nok til å kjøre forbi en vgs midt i russetiden. Var lang kø til promillekontrollen. Jeg husker ikke om jeg måtte vise førerkort, men det måtte jeg sikkert. Den andre gangen ble jeg stoppet tre ganger på en dag, men de sjekket ikke førerkort, de lette etter noen, og stoppet alle biler i hele området i ganske mange timer.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 12:36   #8
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Nei, men har fått bøter på grunn av fart som ikke har kvalifisert til en prikk.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 12:37   #9
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Ja, for mange år siden, 3 prikker og en saftig bot. Det passet dårlig midt i et samlivsbrudd.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 12:48   #10
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Ingen prikker. 26 år som sjåfør. (Åh. Det sved skikkelig å skulle skrive det.)

Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 12:48   #11
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Ingen prikker. 26 år som sjåfør. (Åh. Det sved skikkelig å skulle skrive det.)

Jeg syntes også jeg hadde hatt førerkort urimelig lenge til å være så ung!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 12:51   #12
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Ingen prikker, har hatt førerkort i 27 år. Aldri fått annet enn en parkeringsbot, men det er sikkert ikke egentlig min feil.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 12:55   #13
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Har hatt førerkort i 23 år, kjører ca 30.000 km pr år.

Har 2 parkeringsbøter (den ene tillegges min mann for han sa jeg kunne parkere der!) og 1 bot for å sitte i mobil (en skikkelig sur bot siden blåtanna sviktet denne dagen) - ingen prikker, ingen fartsbøter. Har blitt stoppet 1 gang av politi for å ha kjørt i enveiskjørt gate, men klarte å snakke meg ut av bota. Det var i grunnen straff nok å måtte rygge hele veien tilbake i en menneskefylt gate, rett utenfor Hotel Bristol i Oslo, med folk tytede ut av teateret rett over gaten og en politibil med blålys som geleidet meg ut.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 12:56   #14
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Prikkesystemet kom jo nå nettopp? Kjørt bil i trettitre år. Fire fartsbøter, de to siste etter at prikkene kom men jeg var vel under grensa da.

Kjører ikke så sakte at jeg får parkeringsbot.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 12:57   #15
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Ingen prikk, men klarte nesten snakke på meg en!
Jeg spurte politimannen som ga meg fartsbot hva vitsen var med prikkesystemet da jeg ikke fikk prikk, kun bot? Fikk beskjed om at jeg godt kunne få en prikk...

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 12:57   #16
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Har hatt førerkort i 23 år, kjører ca 30.000 km pr år.

Har 2 parkeringsbøter (den ene tillegges min mann for han sa jeg kunne parkere der!) og 1 bot for å sitte i mobil (en skikkelig sur bot siden blåtanna sviktet denne dagen) - ingen prikker, ingen fartsbøter.

Tilsvarende. Tok lappen for 26 år siden og har periodevis kjørt mye. En P bot som 18 åring sen kveld ved Trondheim Kino, og en ti år senere da jeg desperat gateparkerte litt for nære et kryss på Majorstua.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 13:00   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Jeg har hatt lappen i snart 18 år, men har aldri fått hverken fartsbot eller prikker.

Kremt... Noe som strengt tatt er bare flaks.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.

Sist redigert av Inagh : 15-04-15 kl 15:12.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 13:10   #18
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

3 prikkar, 66 km/t i 50-sona på vei for å rekke ei ferge. Eg kommenterte tørt til politimannen "Det var den ferga..." :livetpåsunnmøre:

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 13:11   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Jeg har verken fått prikker eller bøter.

Jeg har hatt lappen i 20 år, og bor midt i Oslo. Folk sier at det er svært snodig at jeg ikke har klart å pådra meg en parkeringsbot engang. Jeg er ikke like overrasket, for jeg parkerer aldri ulovlig med hensikt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 13:12   #20
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Prikkesystemet kom jo nå nettopp? Kjørt bil i trettitre år. Fire fartsbøter, de to siste etter at prikkene kom men jeg var vel under grensa da.

Kjører ikke så sakte at jeg får parkeringsbot.

Prikkesystemet har vært i noen år, jeg fikk prikker i 2008.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no