Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Toyota Verso S/Subaru Trezia

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-15, 14:33   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Toyota Verso S/Subaru Trezia

Enda en biltråd fra meg.. Men altså: Jeg skal kjøpe ny bil!

Vi er 2-3 i familien og har også en Toyota Avensis, så den skal ikke være altfor stor, men den må være ok å kjøre på vinterføre. Lurer veldig på Toyota Verso S eller en Subaru Trezia (samme bil som Toyota Verso S faktisk) etter at jeg var å prøvekjørte en Subaru Trezia her om dagen. Prøvekjørte også en Toyota Urban Cruiser, men den var rett og slett ikke særlig behagelig å sitte i. Verso S eller Trezia gruset den når det kom til komfort.

Lurer på om noen her har erfaringer med en av disse bilene? Ville dere kjøpt den samme bilen en gang til?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no