Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Elbil og lading på jobb, gratis eller ikke?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-14, 17:16   #61
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Elbil og lading på jobb, gratis eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Hva er billønn og hvordan fungerer det?

Trodde jeg svarte på denne, men har visst ikke trykket på knappen. Billønn er en månedlig kompensasjon for å bruke egen bil i jobbsammenheng, på toppen av vanlig lønn, for roller som før gjerne hadde "firmabil". Etter en endring i skattereglene for firma-/leasingbiler, ble dette en gunstigere variant for arbeidstager. Kort fortalt.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-14, 17:53   #62
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elbil og lading på jobb, gratis eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Du skrev at du som tillitsvalgt reagerte, så da hørtes det for meg ut som om du gjorde det på offisielt plan.

Ok, da formulerte jeg med kløntet, det jeg som tillitvalgt reagerte på var at de mente at det var et miljøtiltak å tilby gratis lading av elbilene, og at de ønsket å være miljøbevisste ved å gjøre dette, mens jeg altså mener at det ikke er et godt nok argument for å være miljøbevisst. At de utvider og fortsetter å ha det gratis å lade elbilene, reagerte jeg ikke på.

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Trodde jeg svarte på denne, men har visst ikke trykket på knappen. Billønn er en månedlig kompensasjon for å bruke egen bil i jobbsammenheng, på toppen av vanlig lønn, for roller som før gjerne hadde "firmabil". Etter en endring i skattereglene for firma-/leasingbiler, ble dette en gunstigere variant for arbeidstager. Kort fortalt.

Skjønner, ikke veldig aktuelt for oss.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no